• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Hayley
    Ik en Cameron zijn nog net op tijd in de les. Snel trek ik hem mee naar twee tafeltjes achterin. Zodra de leraar begint met praten stoot ik hem aan. 'Dus Cam,' fluister ik, 'al een slachtoffer op het oog die je mee wil nemen naar het gala?' Vraag ik waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Fuckin' hell, zitten jullie al op de twaalfde pagina?!
    Jezus, wat een snelheidstreinen hier!
    Waar kan ik inspringen?]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jade
    Hij wou het zien. Hij wou het zien! Hij was geintresseerd. Ik knikte met een glimlach. En hij stond gelijk op alsof hij wist dat ik ging knikken. Ik haalde mijn armen we zodat hij het kon zien. 'Wauww.' Klinkt er zacht, maar ook bewonderend uit. Ik zag het als een enorm compliment. 'Je hebt talent.' Klonk zijn prachtige stem. 'Dankje dat vind ik fijn om te horen, maar mag ik ook is wat van die liedjes horen die je zelf schreef.' Vraag ik nu op mijn tijd nieuwschierig. Ik wou wel is weten of hij echt zo goed schreef als ik dacht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [xlufjoetoexx, je kan de klas binnenkomen en naast Scarlett gaan zitten als je wilt? De leraar is er nog niet. (:]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Ik haalt een hand door mijn haar en twijfel even. 'Goed na school oke? Niet iedereen mag het horen. ' ik grijns naar haar en kijk dan weer naar de rekening. 'Je laat me er veel beter uit zien dan ik werkelijk ben. ' grinnik ik.

    [Oké, bedankt!]

    Grace Lidman


    Gehaast loop ik de klas binnen. Jezus, weeral te laat!
    Ik zie dat de leerkracht er nog niet is, gelukkig. Zoekend naar een plekje kijk ik de klas rond. Mijn oog valt op Scarlett, die alleen zit. Glimlachend ga ik naar haar toe en zet me op de stoel naast haar.
    'Hey.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    'Hey,' Ik lachte terug naar Grace, die naast me kwam zitten. Snel stopte ik mijn telefoon weer in mijn broekzak. 'Heb jij ook zin in het prom?' Vroeg ik haar nieuwsgierig.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    'Ehm...' Een beetje geschrokken van haar onverwachtse vraag, kijk ik haar aan.
    'Eh, ja, best wel. Al heb ik geen date ofzo... Jij dan?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    Ik zag dat ze schrok van mijn vraag. 'Nee, ik ook nog niet hoor, no worries. Ik wilde gewoon vragen of je vanmiddag ook mee wilde naar de stad om een mooie jurk in te slaan.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    'Ja, tuurlijk!' zeg ik meteen. Ik heb altijd al gehouden van shoppen, zelfs al koop ik vaak niets. Ik vind het gewoon leuk om naar de al dan niet mooie kleding te kijken.
    'Maar... Ook? Wie gaat er dan nog mee?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    'Leuk! Een aantal vriendinnen van me die ook op cheerleaden zitten gaan ook mee. Voor alle mooie jurkjes op zijn.' Ik hoopte niet dat ze nu af zou slaan, de cheerleaders stonden wel bekend als bitchy. Eigenlijk vond ik dat best onzin, ze waren de leukste meiden die ik kende.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    De cheerleaders... Ik schraap mijn keel kort.
    'Vinden zij dat wel oké? Want ik ben niet bepaald super populair ofzo...'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    Ik slaakte een zucht. 'Maak je maar geen zorgen. Ze vinden je vast aardig. Ze zijn echt niet die krengerige meiden uit High School films. Hoe meer meiden hoe beter, right?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    'Oké dan!' zeg ik, weer enthousiast.
    'Hoe spreken we af? Ik bedoel, gaan we gewoon door van hieruit, of...?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jade
    Awh. Zo lief bij was verlegen. Bang dat iemand het slecht vond. Ik wist bijna zeker dat het geweldig zou zijn. 'Goed na school oke? Niet iedereen mag het horen. ' hij grijnsd naar mij en kijkt dan weer naar de tekening. 'Je laat me er veel beter uit zien dan ik werkelijk ben. ' Grinnikt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ik teken altijd hoe iemand er echt uitziet en serieus zoals ik je tekende zo zie je er ook echt uit. Maar dus na deze les dus want voor zover ik weet zijn we dan uit.' Zeg ik terwijl ik mijn tanden bloot lach.


    I'm finally back, Finally after a Year break