• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    Irial trekt me mee naar de toiletten en klopt op de deur.
    "Isa, alles goed?" Vraagt hij. Ik kijk hem even aan en kijk even raar op als Charlotte ineens langs ons vliegt. Door een kier zie ik nog net dat ze zich tegen de muur laat neerzakken, en zie ik Isabelle zichzelf in de spiegel bekijken.

    Isabelle

    "Isa, alles goed?" Hoor ik de stem van Irial.
    Kort daarna komt Charlotte naar binnen gestoven, ze laat zich tegen de muur aan zakken.
    Ik spoel even mijn mond met water en ga naast Charlotte zitten.
    "Wat is er?" Vraag ik, ik probeer mijn trillende handen te verbergen, dit gebeurd altijd wanneer ik zenuwachtig raak, ik word misselijk en ga vreselijk shaken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk hem verontschuldigend aan en voel nog eens aan Auryn's voorhoofd.
    "Hoe voel je je?" vraag ik zacht. Ze ziet er al wat beter uit, dus zal ze zich al wel wat beter voelen ook. Ik kijk even naar de televisie, en merk dat de film al bijna gedaan is, en ik er weer amper iets van gezien heb. Stiekem vervloek ik Arion en zijn knappe uiterlijk.


    Jeremy

    Ik til haar hoofd op van mijn schouder.
    "Je hebt hier wat hangen," zeg ik zacht en wijs naar haar mond.
    Zacht kus ik het weg.
    "En daar ook nog wat."
    Plagerig druk ik overal op haar gezicht kusjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En daar ook nog wat."
    Plagerig drukt Jeremy overal op mijn gezicht kusjes. Zachtjes giechel ik en ik sla mijn armen om zijn nek.
    "Ik kan ook niet netjes eten," grinnik ik zachtjes. Voorzichtig druk ik mijn lippen op zijn mond en bijt ik zachtjes op zijn onderlip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nou, dan heb je maar geluk dat ik het zag."
    Ik grinnik en kus haar teder terug. Zacht grom ik wanneer ze op mijn lip bijt en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik schrik op als Isa plots naast me komt zitten. Shit, ik dacht dat ik alleen was.
    "Wat is er?" vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op en probeer niet te huilen.
    "Michael - Michael heeft even een pauze nodig. En die wil ik hem geven maar ik ben alleen zo bang dat er een breuk van komt, snap je? Dat hij liever gewoon alleen wil zijn maar het niet zo durft te zeggen. I-ik- h-hij- ikhouvanhem," ratel ik aan een stuk door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "Hoe voel je je?" vraagt Mary.
    Wie had ooit gedacht dat ik iemand zou tegen komen die zo goed bij me past?
    "Ik ben moeee," zucht Auryn.
    Ik kan het best geloven, als ik ziek ben slaap ik ook liefst de hele dag. Ik aai over haar haren en zeg zachtjes,
    "Ga dan even slapen, en als je wakker bent mag je hier op de bank nog naar een film kijken. Oké?"
    Ze knikt zachtjes. Ik til haar op om haar naar boven te dragen.
    "Zo terug," glimlach ik naar Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Nou, dan heb je maar geluk dat ik het zag."
    Hij kust me teder terug. Zacht gromt hij en hij kijkt me geamuseerd aan. Ik ga met mijn hand door zijn haar.
    "Ja, wat zou ik zonder jou hebben gemoeten," lach ik nadat ik zachtjes een klein kusje op zijn mond het gedrukt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik kijk hem glimlachend na, en spring nog snel uit de zetel om een kusje op Auryn's voorhoofd te drukken. Ik kijk hoe hij haar naar boven draagt, en ik ga weer in de zetel zitten. Ik trek mijn benen op, en kijk naar het laatste stukje van de film. Glimlachend neurie ik het liedje mee, en ik leg de handdoek op de salontafel. Hij is al bijna helemaal opgedroogd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Ik luister naar wat Charlotte zegt.
    "Ik snap je..." Zeg ik met een zucht. "Je houd van diegene, maar je denkt dat diegene je een soort van gebruikt..." Zeg ik en kijk vooruit.
    Net als wat ik nu meemaak. Denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Ja, wat zou ik zonder jou hebben gemoeten."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Laten we daar niet aan denken," zeg ik dramatisch.
    "Ik was er op tijd om u te redden."
    Ik grinnik even en kus haar zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Nou, geen reactie, ze is volgens mij met Charlotte aan het praten, als ik het zo hoor." Zeg ik als ik luister.
    "Jij mag kiezen wat we gaan doen." Zeg ik op een kinderlijk toontje en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Laten we daar niet aan denken," zegt hij dramatisch.
    "Ik was er op tijd om u te redden."
    Hij kust me zacht. Gewillig beantwoord ik zijn kus. Als de kus is beëindigt laat ik hem zachtjes los.
    "Als jij er niet was dan was ik nu verloren," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee, dan hing je nu gewoon nog vol kaas," zeg ik lachend.
    Ik trek haar op mijn schoot en druk een kusje op haar neus.
    "Was het lekker?" vraag ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik stop Auryn in en ga zachtjes weer naar beneden. Daar ga ik op de bank liggen met mijn hoofd op Mary's schoot.
    "Mijn beurt," lach ik.
    Ik neem een van haar handen vast en verstrengel mijn vingers met de hare. Ik zucht en sluit mijn ogen.

    Charlotte

    "Ik snap je... Je houd van diegene, maar je denkt dat diegene je een soort van gebruikt..."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, niet gebruiken. Ik geloof niet dat Michael dat zou doen. Ik weet gewoon niet goed waar ik sta. Hoezo kom je bij het woord gebruiken?"
    Ik kijk haar vragend aan.

    Irial

    "Nou, geen reactie, ze is volgens mij met Charlotte aan het praten, als ik het zo hoor Jij mag kiezen wat we gaan doen." Dat laatste zegt hij op een kinderlijk toontje. Ik moet er om lachen.
    "Je wilde naar het auditorium?" Ik buk me en leg Kyle over mijn schouder. Ik hou hem met een hand vast en steek de andere vooruit op een superman manier. "Dan gaan we naar het auditorium."
    Ik sla even op zijn kont en dan vertrek ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Was het lekker?" vraagt hij glimlachend.
    "Jij of het broodje?" vraag ik lachend.
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn voorhoofd en ik kijk hem in zijn mooie ogen aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."