• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Zeg je dat ook als de prins en de prinses kussen?" vraagt Mary terwijl ze naar de televisie wijst. Ik zie haar vanuit haar ooghoeken naar me kijken en grijns een beetje.
    "Arion is geen prins, hij is mijn broer," zegt Auryn met opgetrokken neus.
    Ik barst in lachen uit.
    "En bedankt hoor, zal ik onthouden als je nog een keer een film wilt naspelen."
    Ik schud lachend mijn hoofd.

    Irial

    Wanneer we beiden onze kleren aanhebben stap ik uit de auto. Ik wacht op Kyle en vergrendel dan de wagen. Ik verstrengel mijn vingers met die van hem en trek hem mee naar binnen.
    "Waar wil je heen?" vraag ik als we in de gang zijn. "De kantine, het Glee lokaal,...?"
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Arion is geen prins, hij is mijn broer."
    Glimlachend kijk ik haar aan, en kijk even naar Arion, die begint te lachen.
    "En bedankt hoor, zal ik onthouden als je nog een keer een film wilt naspelen."
    Ik grinnik even en keer me weer naar Auryn.
    "Wel Auryn, ik denk dat jij zo een heel klein beetje stiekem ook een prinses wil zijn, niet waar?"
    Ik aai even over haar wang, een subtiele manier om te voelen dat haar temperatuur wat lager ligt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Ik voel me niet zo lekker en voel me misselijk, door al dit gedoe.
    Ik sta op uit het venster en ren richting het toilet, maar net die maken ze schoon dus ik ren zo snel ik kan naar beneden, ren langs de twee die in de gang staan, naar die toiletten, en ga een hokje in. De vieze smaak in mijn mond word erger en ik geef over.

    Kyle

    "Waar wil je heen? De kantine, het glee lokaal?" Vraagt Irial glimlachend als we in de gang staan.
    "Eh, Auditorium?" Vraag ik met een schuin lachje. Ineens rent Isabelle langs ons, ik kijk vragend naar Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Wel Auryn, ik denk dat jij zo een heel klein beetje stiekem ook een prinses wil zijn, niet waar?" vraagt Mary terwijl ze over haar wangt wrijft.
    Omdat ik het antwoord al weet onderdruk ik een lachje.
    "Nee, ik ben een elfje, net zoals Tinkerbell," zegt Auryn trots.
    Ik kijk haar liefdevol aan en haal mijn hand even door haar haren.
    "Je voelt je volgens mij een heel stuk beter, niet?" vraag ik zachtjes. Ik haal de handdoek van haar hoofd, ik wil niet dat ze het te koud krijgt.

    Irial

    "Eh, auditorium?" vraagt Kyle met een schuin lachje. Ik wil net antwoorden wanneer Isabelle langs ons rent. Ik kijk Kyle vragend aan en zie dat hij net hetzelfde doet.
    "Zullen we maar even kijken of het wel goed gaat met haar?" vraag ik dan. "Of zijn dat zorgen voor later?"

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mary had de handdoek al vast :3]


    Mary

    "Nee, ik ben een elfje, net zoals Tinkerbell."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ik vind jou wel veel mooier dan Tinkerbell, hoor," zeg ik heel serieus.
    "Je voelt je volgens mij een heel stuk beter, niet?"
    "Maar natuurlijk, Arion. Dat komt omdat wij zo goed voor haar zorgen," zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn wang. Ik kijk Auryn glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Elise, me is Kyle. xD] [ Je hebt verkeerde naam gezet. ;)]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    "Zullen we maar even kijken of het wel goed gaat met haar? Of zijn dat zorgen voor later?" Vraagt Irial.
    "Tja, we hebben het gezien, dus we kunnen beter even kijken." Zeg ik tegen hem, en knik.

    Isabelle

    Ik trek door, en voel rillingen door mijn lijf gaan, ik loop het hokje uit en kijk in de spiegels, ik zie erg wit. Ik kijk naar mijn handen en merk dat ik helemaal aan het shaken ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nadal schreef:
    Michael

    "I-ik was gewoon maar wat aan het spelen."
    Ik knik.
    "Prima," lach ik schamper. "Het klonk goed."
    Ik negeer de tranen op haar gezicht. Ik heb al zo'n idee waarvan ze komen.





    Donna

    "Anders kan ik me niet focussen op mijn eten."
    Ik schiet in de lach en neem een hap van mijn broodje.
    "Eet dan maar door," zeg ik met volle mond.
    Met een lach op mijn gezicht volg ik zijn bewegingen. Hij is echt lief.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:33 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat was ik ook van plan," ze ik lachend.
    Ik neem nog een hap, en schuif weer naar haar toe.
    "Ohai."
    Ik kijk haar lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ohai."
    Jeremy kijkt me lief aan. Zachtjes druk ik een klein kusje op het puntje van zijn neus.
    "Hi," lach ik zachtjes en ik neem weer een hap. Met een grote glimlach op mijn gezicht kauw ik op het broodje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar glimlachend aab, en eet de rest van mijn broodje op. Ik sta op om het papier weg te gooien enga weer naast haar zitten.
    "Man, jij eet traag," zeg ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik vind jou wel veel mooier dan Tinkerbell, hoor. Maar natuurlijk, Arion. Dat komt omdat wij zo goed voor haar zorgen," zegt Mary.
    Ik maak een slow-down teken naar haar en zeg zonder geluid,
    "Niet te veel betuttelen."
    Daarna kijk ik haar geruststellend aan.

    Irial

    "Tja, we hebben het gezien, dus we kunnen beter even kijken," antwoordt Kyle.
    Ik knik zachtjes en trek hem aan de hand mee naar de deur van de meisjestoiletten. Ik klop een keer op de deur en zeg zachtjes,
    "Isa, alles goed?"

    Charlotte

    "Prima. Het klonk goed." Hij lacht schamper.
    Hij komt me niet eens troosten. Dit is goed fout.
    "Ik eh- ik-" Ik maak een gebaar naar de deur en ren het lokaal uit, rechtstreeks naar de toiletten. Ik storm Kyle en Irial die aan de deur staan voorbij, naar binnen. Tegen de muur laat ik me neerzakken terwijl ik adem probeer te halen.
    Waren het allemaal leugens?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Man, jij eet traag," zegt hij plagerig.
    "Nee, jij eet snel," lach ik terwijl ik het laatste stukje in mijn mond stop. Zachtjes kauw ik op het stukje brood terwijl ik mijn ogen door het lunchroom laat glijden. Ik kruip wat dichter tegen Jeremy aan en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Geschrokken kijk ik op als ik Charlotte zie weg rennen. Mijn ogen volgen haar bewegingen maar ik laat haar gaan. Met één hand ga ik door mijn warrige haren en ik laat mijn hoofd op mijn handen rusten. Wat doe ik verkeerd?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oke wacht ik verrander]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.