• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Hé, Mickey is superlief tegen Liberty, dat mag je geen kak noemen! ;o]

    Mickey
    Liberty loopt naar een ding toe, waarin ik een kluis herken. Ze tikt de code in en opent de kluis. 'Als we dit nemen kunnen we van alles doen met het huis.'
    Ik kijk haar medelevend aan. Zo rijk, knap en lief, maar toch zo ongelukkig. Ik loop wat korter naar haar toe en grijp haar schouders heel voorzichtig vast, alsof ze van porselein zijn. Ik kijk haar doordringend in haar betraande ogen die er gebroken uitzien. Dan trek ik haar wat korter naar me toe en sla mijn armen om haar heen. Ik leg mijn hoofd op het hare en druk haar wat harder tegen me aan. 'Ik ben er voor je,' fluister ik dan zachtjes tegen haar haren.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Haha xd Oke oke sorry ;[]

    Liberty

    Ik zeg niets, helemaal niets als hij me in die knuffel heeft getrokken. Heel voorzichtig, alsof hij bang is me te breken. Ik hou hem iets steviger vast en sla dan ook mijn armen om hem heen, een verloren traan glijd over mijn wang en beland op zijn shirt. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan aangezien hij wel een kop langer is. 'Dankje,' fluister ik zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik voel iets nat tegen mijn borstkas komen. Een traan. Ik wrijf sussend over haar rug. 'Hé, niet huilen,' troost ik haar.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:20 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Inderdaad..Mickey is lief ik noem het geen kak meer ;D ]

    Liberty

    Ik glimlach even, 'Doe ik niet meer,' zeg ik dan en kijk hem aan, ik vees de traan weg en geef hem een dankbaar kusje op zijn wang, 'Dankjewel,' zeg ik nogmaals,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Haha, goed zo ;D]

    Mickey
    Mijn maag trekt samen als ze me een kus op mijn wang geeft. Of dat goed of slecht is? Geen idee, maar ik voel me er heel ongemakkelijk bij. Ik kijk haar aan met een geforceerde glimlach en leg haar hoofd dan terug op mijn borstkas. Dat voelt iets gemakkelijker, dan kan ik nadenken over wat er net gebeurde zonder dat ze zich afvraagt waaraan ik denk.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Hahah xd ]

    Liberty

    Ik zuchtte even en had nog net zijn geforceerde glimlach kunnen zien. Ik wuifde het maar weg, 'Zullen we het geld pakken en weer terug gaan naar het pand,' zuchtte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oei, ze zucht? Watkubeurt? ;o]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Niks niks, alleen ze zucht gewoon xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oké... ;D]

    Mickey
    'Ja,' zucht ik dan ook. 'Maar... wat met je ouders? Ik bedoel, ze zullen zeker en vast merken dat er geld weg is...'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    'Ze zullen denken dat het die guy is die me probeerde te ontvoeren,' mompel ik. 'Hij werkte voor mijn pa en moest mij terug brengen, hij had toegang tot het huis,' zeg ik dan. 'En ze moeten niet zeiken, er zijn gneoeg mensen die het geld niet hebben,' mompel ik er snel achterna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Liberty... Nee, gewoon nee, oké? Ik wil niet dat je je ouders dat aandoet, dat is gewoon... dat hoort niet, oké? Je ouders hebben je op de wereld gezet, ze verdienen niet dat je hen beliegt en bedriegt. En het zou ook fout zijn tegenover die man. Ja, hij is misschien niet perfect, maar hij is evenveel waard als jij. Of wil je je tot zijn niveau verlagen?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik keek hem met een opgehaalde wenkbrauw aan, 'Dus ik verdiende het al die fucking jaren wel? Het is trouwens ook mijn geld dus ik doe er ook mee wat ik wil,' gromde ik boos.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Nogmaals, wil je je dan tot zijn niveau verlagen? Dan ben je net zo erg als hij. Als dat is wat je wil... mij goed, maar denk maar niet dat ik er dan nog aan meedoe. Dag,' zeg ik rechtuit, waarna ik me standvastig omdraai en op zoek ga naar de deur.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik zuchtte en werd zelf ook een beetje pissig, deze jongen kom me van fantastisch blij naar verschrikkelijk woedend maken, 'Weet je, je snapt er ook helemaal niks van. Als je in mijn schoenen had gestaan zou je wel anders piepen,' riep ik boos.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waarom loop je mee? Mickey is boos... ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein