• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Oh..ik verander het ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Mh mh,' mompel ik nog terwijl ik ongeïnteresseerd met mijn hand zwaai.
    Ik kom in de hal en open de deur. Terwijl ik nadenk naar welke kant ik op moet voor het pand, gooi ik de deur keihard achter me dicht.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Verbaasd stond ik nog steeds na. Was dit serieus gebeurd? Ik schudde met mijn hoofd. Ik pakte nog wat kleding uit mijn kledingkast die gelukkig buiten mijn kamer was. Het geld liet ik maar liggen en luisterde toch naar Mickey. Vervolgens liep ik ook het huis uit. Niet wetend waar ik naar toe moest. Ik zuchtte en liep eerst de andere kant op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Na enkele keren de foute straat in te zijn gelopen, bereik ik toch het pand. Ik loop naar binnen en ga gewoon door naar 'mijn' kamer. Ik laat me tegen de muur zakken terwijl er verschillende tranen op de grond uiteen spatten.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik dacht eraan om nog het geld af te leveren bij Mickey, ik had het hem belooft. Als ik het niet kon doen zou hij het altijd nog doen. Ik liep weer richting het pand, ik aarzelde, misschien was hij wel zo boos dat hij me niet meer wilt zien? Ik zuchtte en stapte toen toch het pand binnen. Ik groette de rest waarmee ik eerder kennis had gemaakt en liep door naar Mickeys gedeelte.
    Ik keek op door de geluiden die ik hoorde, snikken. Die waren zeker weten van Mickey. Ik knielde naast hem neer en deed mijn tas af, ik aarzelde even maar legde toen toch mijn hand op zijn schouder, ik zei zacht wat troostende woorden en probeeerde hem te kalmeren, het was echt niet fijn om hem zo te zien, de jongen die heel de tijd lachte, of tegen mij uitviel was zo kwetsbaar opeens.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik hoor vaag de deur van het pand opengaan, maar negeer het. Er loopt iemand naar me toe en na wat gerommel gehoord te hebben, voel ik iemands hand op mijn schouder. De persoon fluistert verschillende troostende woorden, waardoor ik Liberty's stem herken. Ik twijfel even of ik weg zou lopen van haar, zij is tenslotte de reden dat ik hier zo zit, maar herinner me dan een slagzin. "No-one is worth your tears, unless at the end of the day, they'll be there to wipe them away." En ze zit hier toch, klaar om mijn tranen weg te vegen? Ik draai me een beetje naar haar toe en leg mijn hoofd in haar nek, terwijl de tranen blijven komen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik zucht en hou hem dan stevig vast, ik sus hem en veeg de opkomende tranen weer weg. Ik krijg een verschrikkelijk schuldgevoel over me heen, heb ik hem dit aangericht? Ik zucht even en leg mijn ene hand tegen zijn gezicht en de andere sussend over zijn rug. Als hij een beetje is gekalmeerd begin ik toch voorzichtig te praten, 'Mijn moeder zei altijd tegen me dat ik mijn tranen moest bewaren voor wanneer ik ze het hardst nodig zou hebben,' begin ik dan. 'Dit is zo'n moment dus laat de tranen stromen, gooi het eruit. Al schreeuw je tegen me, gooi het eruit,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik schud mijn hoofd terwijl ik hard op mijn onderlip bijt. 'Nee, het gaat wel weer,' snik ik nog een beetje na. 'Sorry.'
    Ik kijk Liberty dankbaar aan en sla dan mijn armen om haar heen. 'Het spijt me echt,' verontschuldig ik me weer terwijl ik nog harder op mijn onderlip bijt dan eerst.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    'Verontschuldig je niet tegenover mij,' zeg ik dan en sla ook mijn armen om hem heen, 'Ik hoor mijn excuses aan jou te aan te bieden,' zeg ik en trek hem iets steviger tegen me aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Dat is niet waar. Jij moet weten wat je met je geld doet, daar hoor ik me niet mee te bemoeien,' fluister ik. 'Dat was egoïstisch, dat weet ik zelf ook wel en dààrom moet ik me verontschuldigen.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    'Ssht,' zei ik alleen. 'Laten we het er niet meer over hebben,' zei ik en keek hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Oké,' knik ik. Ze probeert me aan te kijken, maar ik draai mijn hoofd ongemakkelijk weg.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Hij ontweek me en ik ging nu op een wat minder ongemakkelijk afstandje staan, 'Hoe wil je dit ombouwen,' zeg ik en kijk om me heen. Ander onderwerp is misschien iets handiger, 'Ik heb het geld, maar wie heeft de ideeën misschien moeten we de rest er even bij halen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik zeg niets maar kijk Liberty terug aan. Ik negeer haar voorstel om de anderen erbij te halen compleet en verander van onderwerp. 'Je bent perfect. Weet je dat?' fluister ik terwijl ik zacht met mijn hand over haar wang streel.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Een lichte verwarring gaat door me heen als ik hoor wat hij zegt. Toch laat het me goed voelen. Verdwaasd kijk ik op, 'Waar komt dat vandaan,' grinnik ik toch met lichte verlegenheid.


    The duty of youth, is to challenge corruption.