• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Ik beweeg zo dat ik hem dieper in me voel. Ik kreun zachtjes. Mijn handen glijden over zijn lichaam. Zachtjes druk ik er kusjes op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben nog wel online maar even an het praten met mijn moeder. Ze wilt ons iets mede delen...]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun en kijk haar even aan. Zacht kreun ik haar naam enkele keren, en druk mijn lippen op de hare. Ik til mijn heupen op, zodat ik dieper kom, en ik sluit mijn ogen. Mijn handen glijden over haar lichaam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik sluit mijn ogen en kreun steeds harder. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip. Soepel draai ik ons weer om zodat hij weer bovenop me ligt. Passioneel druk ik mijn lippen op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Langzaam glijdt mijn vinger weer over haar lichaam, en ik breng mijn vinger tussen haar benen. Zacht stimuleer ik haar, terwijl ik mijn tempo wat versnel en haar teder kus. Ik zuig zacht op haar lip, en leg mijn andere hand op haar borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik kreun zijn naam als het tempo versnelt. Mijn nagels zet ik in zijn vel. Mijn bekken laat ik op het tempo mee bewegen. Ik lik over zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik open zachtjes mijn mond om haar tong binnen te laten, en voer het tempo nog wat op. Ik stoot wat dieper, en hou haar stevog vast bij haar middel. Wanneer ik mijn hoogtepunt in de verte voel naderen, grom ik zacht haar naam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik hoor hem mijn naam grommen. Opgewonden kijk ik hem aan en druk ik mijn lippen liefdevol op de zijne. Ik voel het tempo nog eens op en sla mijn benen om zijn middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik voel haar benen om mijn middel.
    "Donna," kreun en grom ik tegelijk.
    Ik stoot nog enkele keren, en voel al mijn spieren opspannen wanneer ik klaarkom. Ik blijf nog even verdergaan, en stimuleer haar liefdevol met mijn hand, totdat zij ook haar hoogtepunt bereikt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ook ik ontspan als ik mijn hoogtepunt bereik. Zachtjes haal ik mijn hand door zijn haren en druk ik een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik rol hijgend van haar af, en doe het condoom uit. Ik leg er een knoopje in en leg het weg. Passioneel en liefdevol tegelijk druk ik mijn lippen op de hare. Ik sluit mijn ogen.
    "Donna," fluister ik zacht.
    "Ik kan niet ontkennen dat ik stapelgek op je ben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [I'm off. Ik ga slapen en morgen maar eens bedenken hoe ik mijn moeder kan overhalen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga ook slapen, maar ik ga morgenavond naar een toneel kijken, dus ja (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Roosevelt --> Narissa]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik kan niet ontkennen dat ik stapelgek op je ben."
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn zachte lippen. Ik tover een klein lachje op mijn gezicht en kruip lekker tegen hem aan.
    "Ik ben ook gek op jou," fluister ik zachtjes in zijn oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."