• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Er ontstaat een frons op haar voorhoofd, waarna ze met haar hoofd schudt. 'Hoe bedoel je?' vraagt ze. 'Ik snap je niet helemaal.'
    Ze kijkt verward om zich heen.
    'Ik ook niet,' biecht ik op. 'Maar eh... denk maar eens aan... je lievelingsboek.'
    Het voelt raar om het uit te leggen, want ik ben ook pas een kwartier wakker of zo, en ik begrijp het ook allemaal niet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Ik ook niet. Maar eh... denk maar eens aan... je lievelingsboek,' zegt de jongen. Ik kijk hem even niet begrijpend aan maar denk dan toch maar aan het boek. Hongerspelen. Dan kijk ik weer even om mij heen en zie het boek op het gras liggen. Ik buk en raap het boek op. 'Dit kan niet,' mompel ik in mijzelf waarna ik even hard in mijn arm knijp. 'Auw,' mompel ik. Het is dus geen droom. Dan kijk ik weer naar de jongen en steek mijn hand naar hem uit, 'Ik ben Yasmin'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Fuuuu! Had net een heel lang stuk getypt en toen was alles opeens weg (huil)]


    I only miss you when I'm breathing

    Jayden Jason Bright
    Het water leek in puzzelstukjes te veranderen en ik begon het te begrijpen. We waren hier gestuurd maar wanneer en hoe? Ik sloot even mijn ogen en hield mijn handen voor mijn hoofd om me te concentreren professor Jones. Het was een grote metalen machine. Wat deed hij ookalweer. Hij teleporteerde ons in een lege wereld. Deze wereld die wij zelf in konden vullen. Maar toen wij erin stapte ging er iets fout. We gingen naar deze wereld, maar konden we er nog uit? Ik sprong op en keek de mensen rond de vijver aan ook de 2 nieuwere. 'Ik weet waar we zijn!' Zei ik een beetje geschokt. 'We zijn in de machine van Profesor Jones die een wereld had gecreerd die je zelf kon maken.' ging ik bedenkelijk verder. Ik wist nu dus waar we waren, maar hoe kwamen we hier weer uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Het meisje kijkt me aan alsof ik gek ben. Ja, dat had ik ook gedaan in haar geval. Maar dan begint ze om zich heen te kijken en als ik met mijn ogen knipper zie ik een boek op de grond liggen. Ze pakt het boek en mompelt iets onverstaanbaars, waarna ze in haar arm begin te knijpen. Ja, ik dacht ook dat het een droom was. Niet dus.
    Dan kijkt het meisje me weer aan en steekt haar hand naar me uit. 'Ik ben Yasmin.'
    'Oh, ja, ik ben Iral,' stel ik mezelf voor waarna ik haar hand schud. Haar vingers voelen koel aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Oh, ja, ik ben Iral,' zegt de jongen waarna hij mijn hand schudt. Ik glimlach even naar hem en laat dan zijn hand los. Zou je echt alles te voorschijn kunnen toveren? Ik doe mijn ogen dicht en denk aan mijn gitaar. Als ik mijn ogen weer open doe zie ik mijn gitaar in het gras liggen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik pak de gitaar op en speel een paar akkoorden waarna ik weer naar Iral kijk. 'zijn er behalve jullie nog meer mensen hier?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Ik kijk haar even raar aan, wilde ze een bedrijf met me beginnen ofzo. Ik betrapte me er zelf al snel op en herstel mijn blik, 'Ehm, het is alleen wel heel uitgestrekt hier.' zeg ik als ik even om me heen heb gekeken, 'Het is veel te ver om te lopen, als we echt iets willen verkennen hebben we een auto ofzo nodig. Of in ieder geval een fiets,' zeg ik en zucht. Ik dacht weer terug naar mijn huis en ouders, het leek nu allemaal zo ver weg. Dat was het waarschijnlijk ook allemaal. Mijn gedachten dwalen even naar de auto van mijn vader, waar ik soms wel in mocht rijden. Het was een Aston Martin als k het goed was, model One-77. Ik knipper even door de zon die recht in mijn ogen schijnt, ik steek mijn hand op en houd die voor de zon. Mijn mond valt open, daar stond de auto waar ik net nog aan dacht gewoon. 'Volgens mij hebben we vervoer,' zeg ik met een onzekere grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie Raven Benson
    Hij kijkt me even raar aan maar hersteld dan zijn blik, 'Ehm, het is alleen wel heel uitgestrekt hier. Het is veel te ver om te lopen, als we echt iets willen verkennen hebben we een auto ofzo nodig. Of in ieder geval een fiets,' zucht Logan. Hij lijkt even na te denken en iets later staat er een auto voor onze neus. 'Volgens mij hebben we vervoer,' zegt hij met een onzekere grijns. Ik grinnik even, 'zo te zien wel ja,' zeg ik. 'Jij gaat rijden. Ik ben niet zo handig met auto's,' vervolg ik. 'En nog even met dat bedrijf: Je moet me niet te serieus nemen, bijna alles wat ik zeg slaat echt nergens op dus je bent gewaarschuwd,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Ik knik even om het rijden, 'Ik was ook niet van plan iemand in zo'n soort auto te laten rijden,' zeg ik met een glimlach, en ook die is net zoals mijn stem wat onzeker. 'Okeey, als ik je niet serieus moet nemen zal ik het ook niet doen.' vervolg ik nog steeds met diezelfde glimlach. Ik haal mijn schouders even op om ze iets te ontspannen en stap daarna de auto in. Ik zie de sleutel in het stopcontact en draai deze met een grijns om. Even vergeet ik Cassie helemaal en ga op in de auto, hij was precies hetzelfde als die van mijn vader thuis.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Ze glimlacht vriendelijk naar me, waarna ze mijn hand loslaat. Vervolgens doet ze haar ogen dicht, wacht een paar seconden en pakt dan een gitaar uit het gras. Dan begint ze er een tijdje op te spelen. Terwijl ze dat doet, neem ik haar even in me op. Het valt me op dat haar ogen blauw zijn, maar niet helderblauw. Ook een beetje grijzig, ze doen me een beetje denken aan ijs.
    Plotseling kijkt ze weer op waardoor ik blozend mijn zicht verplaats naar de grond. 'Zijn er behalve jullie nog meer mensen hier?'
    'Niet dat ik weet,' antwoord ik. 'Trouwens, ik zou voorzichtig doen met al die voorwerpen laten verschijnen. Je weet maar nooit,' waarschuw ik haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    'Ik was ook niet van plan iemand in zo'n soort auto te laten rijden. Okeey, als ik je niet serieus moet nemen zal ik het ook niet doen,' glimlacht hij een beetje onzeker. Dan haalt hij zijn schouders op en gaat in de auto zitten. Net als ik in de auto stap draait hij de sleutels in het stopcontact om. Ik grinnik even als hij helemaal opgaat in de auto. Echt weer zo'n jongens ding. Ik buig me zijn kant op. 'Boe!' zeg ik dan in zijn oor terwijl tegelijk zijn arm beet grijp.

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Niet dat ik weet. Trouwens, ik zou voorzichtig doen met al die voorwerpen laten verschijnen. Je weet maar nooit,' waarschuwt Iral. Ik bijt even op mijn onderlip, het zou echt iets voor mij zijn om zoiets te doen. 'Ik zal het onthouden,' zeg ik uiteindelijk. 'Maar als je iets hier naar toegedacht hebt kan je het toch ook gewoon weer wegdenken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Haar onderlip verdwijnt voor korte tijd in haar mond. 'Ik zal het onthouden,' zegt ze na een poosje. 'Maar als je iets hier naar toe gedacht hebt, kan je het toch ook gewoon weer wegdenken?'
    'Kijk, daar ligt het probleem,' zeg ik peinzend. 'Dat denk ik niet. Ik weet in ieder geval niet hoe.' Ik ga even met mijn nagels over de rug van mijn hand, waarna ik haar weer aankijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Logan

    Ik hoor wat naadt me en voel een hand in mijn arm, ik draai me snel om en merk Cassie op. Oeps, ik dacht al dat ik wat vergeten was. Ik voel het bloed in mijn wangen samenkomen en kijk naar beneden, ik doe mijn gordel om. 'Ehm stap maar in,, probeer ik op zo'n nonchalant mogelijke toon te zeggen. Dan draai ik de sleutels nog iets om en hoor hoe de motor aan gaat en begint te 'brullen'.


    I only miss you when I'm breathing

    Isabelle

    'Erg leuk hoor,' snauwde ik naar Avan. Kwaad trok ik mezelf uit het water en dacht aan droog worden. Direct was mijn kleding niet meer nat. Er was ondertussen een nieuw meisje komen staan met lange blonde krullen. Ik stak mijn hand op en zwaaide even naar haar. 'Isabelle.' 'Avan.' Vulde mijn broer grijnzend bij. Ik rolde zuchtend met mijn ogen. Avan en meisjes.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Kijk, daar ligt het probleem. Dat denk ik niet. Ik weet in ieder geval niet hoe.' zegt Iral peinzend. Ik denk even na, 'maar als je bijvoorbeeld aan een gevaarlijk dier denkt kan je dat dier dan toch ook dood denken lijkt me?' vraag ik. Dan komt er ineens een meisje uit de rivier. Haar kleren zijn net maar even later zijn ze droog. 'Isabelle.' stelt ze zichzelf voor. 'Avan.' zegt een andere jongen grijnzend waarna Isabelle met haar ogen rolt. Ik steek mijn hand naar hun uit, 'Yasmin,' stel ik mezelf voor.

    Cassie Raven Benson
    Logan wordt een beetje rood en kijkt naar beneden. Dan doet hij zijn gordel om. 'Ehm stap maar in,' zegt hij. Volgens mij moet het nonchalant overkomen maar dat lukt niet echt. Ik grinnik even en stap dan in. Hij draait de sleutels nog een keer op en de motor begint een luid kabaal te maken. 'Wat hebben jongens toch met auto's?' vraag ik lachend, 'ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan is,'

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered