• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Rythmix schreef:
    (...)
    ja dat bedoel ik :) ik zeg nog steeds vorig jaar, gaat automatisch.

    Haha maak niet uit, ze zijn nu 2 jaar beroemd.
    En ze hebben al miljoenen fans.


    Vas Happening.

    Ik weet het serieus niet meer, maar het was wel vroeg. Ik herinner me nog dat ik op de kermis was in 2010 en zei tegen mijn vriendin:‘‘Hé, die jongen lijkt op Harry Styles, alleen wat minder krullen!’’ Niet dat mijn vriendin hen kende of zo, maar ik blijkbaar wel.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hyves geloof ik.


    Tell me about it, stud.

    Hier op Q. x'D Maar ik was niet meteen fan van ze. Ö Heb zo een 4 maand, denk ik, een hekel aan ze gehad. x'D Tot op 21 oktober 2011, jaja ik weet de datum nog x'D, postte iemand een gif van Niall and I was like: "Omgosh! He's so cute!!"
    En dan ben ik wat gaan opzoeken over hem, later 1D en toen werd ik fan. \O/


    Take me to wonderland

    Door YouTube & eigenlijk ook door X Factor, ik ken ze al sinds vorig jaar februari. (krul)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:37 ]


    They were never in fact homeless

    niet, ik weet nog steeds amper wie ze zijn en dat wil ik graag zou houden (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    X Factor. :3

    door alle stories hier, ben ik ze eens gaan opzoeken op YT en sindsdien tja

    Doordat ze ineens in alle magazines stonden. Eerst moest ik niks van ze weten, maar nu vind ik ze wel leuk.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    via deze site. al die verhalen, maar ik vind maar 1 verhaal echt leuk met 1D. ik heb niet zoveel met 1D

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 6:58 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zag ze hier steeds vaker en toen ook op Tumblr en toen luisterde ik hun liedjes :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Annatar schreef:
    Via deze site. Of ik er blij mee ben is een ander verhaal.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Haha me 2.

    He wat? Je bent niet blij dat je One Direction kent maar je naam en profiel foto is wel van hun??


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Van op Quizlet. Ik moest eerst niks van ze weten, omdat iedereen zo over-obsessed was, maar nu dus wel :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Door een meisje hier op Quizlet die het allereerste One Direction verhaal schreef en daar had ik een rol in.


    Big girls cry when their hearts are breaking