• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Ik had hun bandnaam al vaak zien verschijnen op Quizlet maar verder wist ik niet wat het was, wist zelfs niet dat ze muziek maakte. Dacht weer één of andere serie of zo. Toen keek ik naar The Big Live op Jim en die begon en ik dacht: "We zullen eens zien wat dat nu juist is" En toen begon te bal aan het rollen.
    Ik vond 'What Makes You Beautiful' zo mooi en heb het enoooooorm veel beluisterd. Ik dacht dat het alleen bij dat liedje bleef en verder niks van ging aantrekken. Toen maakte iemand een topic over 'Gotta Be You'. Dat vond ik de eerste keer niet zo goed en was nog verslaafd aan WMYB. En toen luisterde ik dat de tweede keer en vond ik het wel goed en toen ja... ^^
    Dus eigenlijk fan van eind oktober zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik was eens naar x-factor audities aan het zien, en toen zag ik filmpjes van hun in het x-factor huis ofzo :p
    Maar dan een paar maanden later heb ik ze terug ontdekt :p en ja zo ja e :p
    Dus al meer als 7 maand ofzo..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik weet het niet meer, dat is een hele tijd geleden, maar volgens mij via Q.


    Take risks and conquer your fears.

    X-factor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)
    Haha maak niet uit, ze zijn nu 2 jaar beroemd.
    En ze hebben al miljoenen fans.

    Dat is niet zo heel bijzonder. Als ze dit 20 jaar volhouden, dan praat je over bijzonder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vriendin begon me te spammen met filmpjes van Larry :') Ergens vorig jaar.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Via X Factor. Ik was eigenlijk voor Cher, maar toen zag ik One Direction voorbij komen. Ik vond ze gelijk echt awesome, vooral bij de Video Diaries.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Usui schreef:
    (...)
    He wat? Je bent niet blij dat je One Direction kent maar je naam en profiel foto is wel van hun??

    Ik bedoel meer soms wou ik dat ik ze niet had ondekt.
    Soms kan het verslavend zijn vandaar.


    Vas Happening.

    Ik zag hier opeens heel veel verhalen over Harry Styles dus toen ging ik vragen wie dat was en van 1 het kwam het ander. En ik heb JuliaFrost weer fan gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kben nogal een youtube freak & plots zag ik eind 2010 een filmpje van 1D die Only gril in the world performden. Sinds dan ben ik alle clipjes beginne bekijke & zo en was k wel fan, maar ik ben pas een echt die-hard fan sinds ik What makes you beautiful de eerste maal zag. Kga t nooit meer vergeten en kheb er zolang naar geluisterd tot k t van voor naar achter en van achter naar voor kon meezingen.


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    BridgeTo schreef:
    Door YouTube & eigenlijk ook door X Factor, ik ken ze al sinds vorig jaar februari. (krul)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik las de Hitkrant en zag een interview met ene One Direction. Ik had geen flauw idee wie ze waren, maar ik vond ze best wel handsome. Dus ik ging research doen op de computer en ik werd besmet met het One Direction Infection. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik kende ze al een tijdje, maar door Quizlet ben ik echt fan geworden haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Via Quizlet, ik was niet meteen fan, maar na een tijdje begon ik ze echt onwijs leuk te vinden enso.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vorig jaar januari/februari of zo. Een vriendin van me bombardeerde me ermee. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.