• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Ik volg x-factor elk jaar (: xx

    Via Quizlet, ik dacht iedere keer wat is dat 1D nou? Dacht eerst nog misschien dat het met de middelbare school te maken had en toen heb ik het bij google in getypt, geloof ik of bij youtube.


    Physics is awesome

    Door een vriendin :')


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Quizlet! en ik ben ze gaan googelen conclusie ZE ZIJN GEWELDIG :)
    #PROUDDIRECTIONER


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik las eerst hun fanfictions voordat ik ze echt kende.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik ken ze via Quizlet,
    Ik zag toen een foto van Liam als iemands profiel foto en toen vroeg ik wie dat was enz (':


    Ivar Oosterloo.

    Annatar schreef:
    Via deze site. Of ik er blij mee ben is een ander verhaal.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Door een vriendin
    Ze was naar hun concert geweest c:

    Via een andere site hoorde ik steeds over Harry styles xP het begon me eerst te irriteren en toen hoorde ik iid dat hij in 1d zat en zag ik plaatjes van de rest...
    ..eerst vroegen ze steeds wie vind je het leukst ;p en omdat ik niall best wel cute vond zei ik steeds die blonde xP
    tot ik z'n naam dus onthield whaha ..
    ik wou uit principe niet bij de hype horen en ernaar luisteren maar toen ging ik toch maar een x muziek luisteren & toen was het meteen alle diary filmpjes kijken enzo whahaha
    maar qua gedrag, uiterlijk en stem vind ik niall nog steeds het leukst <3

    xPanda schreef:
    Door een vriendin
    Ze was naar hun concert geweest c:



    hehe jaloers <3

    BlueOrbs schreef:
    Hier op Q. x'D Maar ik was niet meteen fan van ze. Ö Heb zo een 4 maand, denk ik, een hekel aan ze gehad. x'D Tot op 21 oktober 2011, jaja ik weet de datum nog x'D, postte iemand een gif van Niall and I was like: "Omgosh! He's so cute!!"
    En dan ben ik wat gaan opzoeken over hem, later 1D en toen werd ik fan. \O/

    Jaja, dat heb ik hier toch maar weer mooi klaargespeeld. n-n

    Ik ben fan van ze geworden door de eerste bromance-story door Ro hier op Quizlet. (:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:13 ]

    Via YT een paar maanden geleden toen ze nog redelijk onbekend waren in NL, MAARJA, nu niet meer dus nu vind ik ze niet meer leuk. (nerd)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het kwam eigenlijk door een paar mensen hier op quizlet. Ik had eerst helemaal niets met ze, totdat ik een paar video diaries ging bekijken en erachter kwam dat hun persoonlijkheid zo leuk is (en dat ze goed kunnen zingen natuurlijk).:9~

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:49 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Quizlet. Damn it Q.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:54 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Door een vriendin die ze al kende voordat ze zo 'hot' waren.


    Alleen maar tranen van geluk