• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Lovevloertje schreef:
    Via xFactor (: Nou ja, via een vriendin die xFactor op de voet volgde haha!


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Via random searching on Youtube. Ik kwam toen uit bij Louis' youtube account. Daar stonden allemaal linken naar One Direction en daar gekeken. En nu kan ik mezelf een Proud Directioner noemen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    een vriendin van mij had what makes you beautiful op der mobiel en ik ging ff opzoeke wie het waren en ik vond ze meteen supermegaleuheeukk:)

    Honestly?
    Ik hou heel erg van covers [qua muziek dan hé] en toen had iemand een cover van 'What Makes You Beautiful' gedaan. Na die een paar keer luisteren wilde ik ook de orginele versie horen.
    En natuurlijk alle 1D en Harry Styles verhalen op Q. die de hele tijd in de top stonden xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Van een vriendin die echt mega-fan is en mij de link naar hun cover van Torn mailde. En dat vond ik zo goed dat ik verder ging klikken op youtube en toen vond ik ze meteen helemaal geweldig :D


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    ihihih nou iedereen had het over what makes you beautiful clip enzo was ik benieuwd en keek op youtube een half uur later luisterde ik nog steeds naar dat liedje van hun WMYB lol


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    q


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    vanaf audities xfactor uk gevolgd op youtube :P


    Shit happens but pee happens a lot more.

    WMYB gevonden op youtube. Eerst vond ik hen niet goed, maar na enkele dagen moest ik toegeven dat ze toch best héél goed waren. heheh.

    Ik luisterde is naar de radio en ik hoorde WMYB ik vond het mooi dus zocht het op en toen ben ik blijven verder zoeken en nu ben ik een freak volgems sommigen


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    ImOnFire schreef:
    q

    dit ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Door het liedje What makes you beautiful!!!!
    En toen ben ik verder gaan kijken naar hun liedjes.
    zooo goed!!!!

    Uneventful schreef:
    Quizlet. Damn it Q.


    Wat heb je me aangedaan Q...

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 16:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dankzij Q (H)


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    I think it was Quizlet, en Istina in het bijzonder. [=


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.