• Hello peeps.
    Hoe hebben jullie One Direction ondekt?
    Ik zat een keer op tumblr en daar zag ik de foto van Zayn Malik.
    Ik wist totaal niet wie hij was, had hem nooit op tv gezien.
    Ik tikte toen zijn naam in bij google en daar kwam ik erachter dat hij bij een groep zit genaamd One Direction.
    Ik had nooit de clips gezien, paar dagen later verscheen de clip What makes you beautiful op tv en daar herkende ik hem van.
    Thats my story.
    En jullie? Plaats het hier.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:03 ]


    Vas Happening.

    Urm ff denken.
    eind December 2010 kreeg ik mijn nieuwe laptop. En toen ging ik beetje youtube filmpjes kijken enzo. En toen klikte ik per ongeluk op een filmpje van 1D. Torn (judges houses). En zo kwam het haha


    What's so bad about being different?

    Via hen:


    Want ik heb een paar INFINITE fans leren kennen die ook One Direction fan zijn. Sindsdien weet ik van 1D af.
    Alleen ben ik geen fan, maar da's meer omdat ik nog niet de tijd heb genomen om ze verder te ~ontdekken~.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uhm, toen de videoclip van WMYB net uit kwam klikte ik erop omdat ik op internet namen als Liam Payne voorbij zag komen & wou wel eens weten wie dat was.
    Toen dacht ik OHJEEJ, dat gaat vast een hype worden. Daarna heb ik er een tijdje niet meer naar omgekeken.
    Een paar weken later kwam ik weer langs die videoclip, heb hem even goed bekeken. Kwam tot de conclusie dat het een lekker nummer was & de jongens die het zongen ook 'niet verkeerd' waren :9~.
    & zo is de obsessie er bij mij ingeslopen..

    En dit speelde zich af rond rond eind augustus. Nu ben ik nogsteeds verslaafd. Ik heb zelfs een fanacount aangemaak op twitter :Y)

    via Q.. iemand vroeg wat iedereen van WMYB vond en toen heb ik het geluisterd XD
    daarvoor vond ik het stom X:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Door een andere site waar opeens veel mensen over ze gingen praten en toen ging ik ze opzoeken enzo (:

    Via een verhaal op Quizlet, was nieuwsgierig naar wie ze waren dus ging ik ze opzoeken op yt (:


    I just want someone to come and save me, from life, from fear, from memories, from everything.

    Via Q eigenlijk. Mensen waren erover aant praten tegen me enzo en stopte ze in hun BTR fanfics (vaag) en toen ging ik ze opzoeken en nu ben ik iets te verslaafd! x
    iets te vaak en toen in dit berichtje gestopt

    Ik kende hun al ongeveer.. Vorig jaar? Rond die X Factor tijden.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    NeverEnough schreef: Uhm, toen de videoclip van WMYB net uit kwam klikte ik erop omdat ik op internet namen als Liam Payne voorbij zag komen & wou wel eens weten wie dat was.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 16:43 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    CarrotKing schreef:
    Van mijn zus


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    via een vriendin op school


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ken ze al vanaf het begin eigenlijk, ik las ergens iets over One Direction x factor op Twitter., zo vaag ik het nog weet eigenlijk. en ben toen eigenlijk zo echt naar hun gaan luisteren. gewoon Directioner from the beginning i guess (:


    we're beautiful and dirty rich

    Via X-Factor 2010.


    Hope goes lost but never dies.

    Dankzij jullie. (cat)
    Ben er niet zo blij mee, ik vind ze wat te overdreven.
    En die hele hype valt straks in het niet bij de geweldige film; THE HUNGER GAMES! :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"