• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Devon

    Ik besluit de whiskey maar te laten staan, echt verantwoordelijk zou het niet zijn om eerst nog een glas sterke drank achterover te slaan en dan meteen in de auto te springen terwijl er iemand bij me zit.
    Ik had in de eerste plaats al niet zoveel moeten drinken, hoewel het drama met Nate me wel meteen weer nuchter gemaakt heeft.
    Ik zie Jason rond kijken en grinnik even.
    "Wat? Zoek je nog iemand om mee te nemen naar huis ofzo?" lach ik.

    Chrissie

    "Jij en bespringen? Daar zie ik je niet voor aan," mompelt Dave. Als antwoord trek ik een wenkbrauw op en laat een mysterieus lachje op mijn lippen verschijnen. Ik ben niet zo'n engeltje als ik soms laat blijken, maar daar komt hij wel nog achter.
    "Oké. Lijkt me wel gezellig," zegt hij nog droogjes.
    Ik sta op en ga even naar de keuken om mee te delen dat Blanda lekker bij Aaron mag slapen en voor ik hun reacties kan zien ben ik alweer naar de woonkamer verdwenen. Ik neem Dave bij de hand en trek hem achter me aan de trap op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    Devon grinnikt. Ik kijk haar aan. "Wat? Zoek je nog iemand om mee te nemen naar huis of zo?" Lacht ze. Direct schiet er bij mij een wenkbrauw omhoog. "Waar zie je me voor aan? Een of andere vieze gozer?" Mompel ik, terwijl ik me van mijn kruk laat glijden. "Zullen we maar eens gaan?" Vraag ik opnieuw. Ik snap niet waarom ik opeens zoveel haast heb..

    Dave.

    Ze trekt een wenkbrauw op en glimlacht mysterieus. Dus toch.. Nee! Dave, doe normaal. Dan staat ze op en loopt even naar de keuken. Ik hoor haar praten en even snel komt ze weer terug. Ze neemt me bij de hand en trekt me de kamer uit, de trap op. "Rustig," Grinnik ik terwijl we samen de trap oplopen. Wanneer we in haar kamer komen, laat ik me direct op het bed vallen. "Zo, dus, ik slaap hier," Zeg ik volkomen serieus. Expres doe ik mijn benen en armen wijt en neem bijna het hele bed in beslag.

    Devon

    "Waar zie je me voor aan? Een of andere vieze gozer? Zullen we maar eens gaan?"
    Hij lijkt vrij ongeduldig want hij staat alweer gewoon op de grond, klaar om te gaan. Ik trek een wenkbrauw op, leg een hand op zijn schouder en spring van de barkruk af. Tja, klein hé.
    "Ik maakte een grapje, ken je dat?" zeg ik met een geruststellende glimlach.
    Ik druk nog snel mijn sigaret uit in één van de asbakken en haal dan mijn autosleutels uit mijn achterzak. Onderweg naar de deur neem ik afscheid van enkele bekenden en dan staan we eindelijk buiten. Ik ben hier altijd dolgelukkig, maar ik ben telkens weer net zo blij of frisse lucht te kunnen opsnuiven. Ik ontgrendel mijn wagen, stap in en terwijl ik wacht op Jason trek ik mijn trui aan.

    Chrissie

    Als we boven zijn, heeft Dave blijkbaar besloten mijn hele bed in beslag te nemen.
    "Zo, dus, ik slaap hier," zegt hij serieus, zijn armen en benen wijd.
    Ik grinnik even en besluit het spelletje mee te spelen. Op mijn dooie gemakje loop ik naar mijn bed toe om vervolgens gewoon op hem te gaan liggen, op mijn rug, wel te verstaan anders beleeft hij er nog plezier aan ook. Ik zucht en staar naar het plafond.
    "Nooit geweten dat ik iets zou vinden waarop ik beter lig dan mijn matras," zeg ik met een ondeugende glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Ik maakte een grapje, ken je dat?" Zegt ze met een geruststellende glimlach. Oeps, dan zijn mijn woorden verkeerd gevallen. "Ik bedoelde het anders, niet zo bot," Ik kan mezelf wel slaan. Dit klinkt als een malloot. Ik loop achter haar aan naar buiten. Zij begroet de mensen, terwijl ik verveeld om me heen kijk. Bij de auto aangekomen kijk ik even naar haar. Ze trekt haar trui aan. Dan ga ik op de bijrijdersstoel zitten en doe de gordel om. Ik wil bijna zeggen; 'Je weet waar ik woon,' Maar hou de woorden in. Dat weet ze niet of wel?

    Dave.

    Ze grinnikt. Dat kan zijn omdat ze me een mafkees vindt of omdat ze dan aangeeft dat ik heb gewonnen. Rustig loopt ze naar me toe en gaat op haar rug, op me liggen. Ze zucht en staart naar het plafond. Fijn, ik ben gedegradeerd tot matras. "Nooit geweten dat ik iets zou vinden waarop ik beter lig dan mijn matras," Ik lach even en leg dan mijn handen op haar buik. "Blijkbaar lig ik lekker.."

    Devon

    Ik start de auto tot ik besef dat ik helemaal geen idee heb waar ik naartoe moet. Ik leg de motor weer stil -benzine is nou eenmaal niet goedkoop- en kijk naar Jason.
    "Wil je me even uitleggen waar je precies woont?" vraag ik met een lachje. "Ik beloof je dat ik niet van plan ben je te stalken."
    Ik zit een beetje met mijn sleutelhanger te spelen. Het is een hartje dat ik ooit van Nate gekregen heb en waar ik tot nu toe geen afscheid kon van nemen. Juist ja, tot nu toe. Ik ruk het ding van mijn sleutelbos en gooi het door het raam.
    "Sorry, dat moest even, ga je gang."

    Chrissie

    Er loopt een aangename rilling over mijn rug als Dave lacht en vervolgens zijn warme handen op mijn buik legt.
    "Blijkbaar lig ik lekker," is zijn antwoord.
    Nu is het mijn beurt om te lachen. Eerlijk gezegd ligt het helemaal niet lekker maar ik ben niet van plan zo snel op te geven in het gevecht om mijn geliefde bed.
    "Nou ja, ik lig alleen te denken dat het op die manier wel heel moeilijk wordt om je nog een kusje te geven," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Wil je me even uitleggen waar je precies woont?" Vraagt ze met een lachje. Ik probeer zo normaal mogelijk te antwoorden. "Ik beloof je dat ik niet van plan ben je te stalken," Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. "En dat moet ik geloven?" Grinnik ik en wil net uitleggen waar ik woon als ze iets door het raam gooit. "Sorry, dat moest even, ga je gang," Oké, dit moet niet raarder worden. Ik leg haar uit waar ik woon. Het is een villa buurt. Tsja, rijke ouders, merkkleding en een villa. Noem mij maar een verwend joch.

    Dave.

    "Nou ja, ik lig alleen te denken dat het op die manier wel heel moeilijk wordt om je nog een kusje te geven," Zegt ze zacht. "En zonder nachtkus ga ik echt niet slapen," Lach ik, zet mijn handen in haar zij en til haar van me af. Ik ga op mijn zij liggen en leg mijn hand onder mijn hoofd, zodat ik haar kan aankijken. "Kan je me nu wel een kusje geven?" Fluister ik. Eigenlijk ben ik niet echt een klef type, maar bij Chrissie voelt het niet klef. Het voelt juist fijn.

    Devon

    Ik luister aandachtig naar de aanwijzingen die hij me geeft. Ik knik als teken dat ik het begrepen heb en start de auto opnieuw. Hoewel de klootzak die achter me geparkeerd heeft veel te dicht staat, weet ik mijn auto vlotjes vrij te krijgen. Ik zou sterven mocht er een kras op mijn schatje komen. Na een eindje rijden komen we aan in een chique wijk. Van geen wonder dat die jongen populair is, hoewel zijn humor daar ook wel wat mee te maken zal hebben en zijn uiterlijk, ongetwijfeld, ook. Ik moet moeite doen om de huisnummers te zien in het donker, maar uiteindelijk vind ik het goede adres.
    "Nou, nu weet ik hoe Aladdin zich moet gevoeld hebben toen hij Jasmine op zijn armtierig vliegend kleedje aan het paleis afzette," lach ik, kijkend naar de kast van een huis waarin hij blijkt te wonen.

    Chrissie

    "En zonder nachtkus ga ik echt niet slapen," lacht Dave.
    Er verschijnt een triomfantelijke glimlach op mijn gezicht terwijl hij me van zich af tilt en ik naast hem kom te liggen. Niet veel later lig ik in zijn ogen te staren, de glimlach nog steeds aanwezig.
    "Kan je me nu wel een kusje geven?"
    Plagerig sla ik eerst de dekens over ons heen, waarop ik een beetje dichter bij hem kruip. Ik breng mijn lippen tot net voor de zijne.
    "Dat zou ik kunnen," antwoord ik ondeugend.
    Ik besluit de arme Dave niet langer te treiteren en druk mijn lippen teder op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oeps, heb nog al erg veel gemist. Kan iemand miss een samenvatting geven?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Het zijn eigenlijk vooral Jason&Devon en Blanda,Aaron, Dave & Chrissie die nog iets gedaan hebben waar de anderen niet echt bij betrokken waren. Belangrijkst: Blanda & Aaron zijn een koppel, Dave & Chrissie zijn een koppel en Jason en Devon zijn gewoon samen naar een bar geweest.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okee dankjee (: en eh hoe laat is het ongeveer in de rpg?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Als Aaron ooit nog een keer reageert kan ik ook weer verder. Tot dan zijn we een behoorlijk stilstaand koppel in de keuken:Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okee, volgens is het nog 's avonds dus ik kan nu sws niet echt iets doen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [2u s nachts ofzo. Chrissie is trouwens wel in de keuken komen zeggen dat Blanda bij Aaron mag slapen :Y). Want Dave blijft onverwachts ook overnachten.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Heel onverwachts :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [bdeziydgvzteuf. Shush :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.