• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    'Zitten jij,' zei hij en hij duwde mij zachtjes op de grond. Hij pakte een shirt en liep ermee weg. Verbaasd keek ik hem na. Hoe erg mijn rug ook protesteerde stond ik toch op en liep een beetje achter Mason aan. 'Jij mag niet alleen,' zei ik tegen Mason.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zeker wel. Ik ben vrijwel beter.' Ik keek niet om, maar wist zo al dat Serena me achterna liep. Ik draaide me met een ruk om en wees naar de hut. 'Zitten.' Ik draaide me weer om en liep verder.

    Serena

    Ik keek even van de hut naar Mason. 'Woef,' zei ik en ik ging zitten waar ik stond. Op het gras. Ik had één arm heel de tijd voor me borsten, zodat me bh niet afgleed. Ik ging wachten totdat Mason er weer was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Toen ik terugkwam met het natte shirt zat Serena in het gras.
    Ik ging achter haar zitten en depte het shirt voorzichtig op de open wonden. De één zat dieper dan de ander.
    Ik liep met haar terug naar de hut.

    Serena

    Ik verstijfde toen de natte shirt op mijn rug terecht kwam, hoe zachtjes hij het ook deed. Samen met Mason liep ik naar de hut toe. In de hut liet ik me weer zakken en keek naar Mason. 'Doet zo zeer,' zei ik zachtjes. Ik sloot mijn ogen voor een moment.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Een bandje van haar beha zakte af. Ik deed hem weer omhoog.
    'De pijn gaat wel over,' zei ik troostend. 'Nu kan ik er helaas niks aan doen.'

    Serena

    Het kriebelde toen hij mijn bandje goed deed. 'De pijn gaat wel over. Nu kan ik er helaas niks aan doen,' zei hij en ik knikte begrijpend. Ik schoof een beetje en ging tegen over Mason zitten. Ik dacht eventjes na. Ik kroop toch maar bij Mason op schoot. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. Mijn rug stond nu een beetje krom. Ik ademde een beetje onregelmatig daardoor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Haar beha-bandje viel weer. 'Zal ik hem maar vastmaken? Ik vind het niet erg als hij afvalt,' zei ik met een grijns. 'Maar misschien vind jij het iets minder.'

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 22:38 ]

    Serena

    'Ik vind het nog minder als dat bandje over me rug heen gaan schuren,' zei ik zachtjes. Ik dacht weer eventjes na. Uiteindelijk deed ik mijn bh maar af en gooide die ergens de hut in. 'Jij bent het maar,' zei ik zachtjes en kroop wat dichter tegen hem aan. Ik verstijfde weer eventjes toen de wind over me rug heen ging.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Wat?' vroeg ik verbaasd. Ik keek Serena aan en ontspande toen een beetje. Niet veel, een beetje.

    Serena

    'Wat?' vroeg hij verbaasd. Hij was gespannen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'De wind,' zei ik zachtjes. Ik hoorde zijn hart. 'Doe maar rustig,' fluisterde ik er tegen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wait, heeft ze nou een shirt aan of niet? :')]

    [Nee, die heeft ze uit gedaan weet je nog ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik knikte. Ik aaide Serena voorzichtig over haar hoofd.

    Serena

    Ik voelde hoe zijn hand over mijn hoofd heen ging. Ik glimlachte en probeerde de pijn te negeren. Ik fluisterde geruststellende woordjes tegen zijn hart aan, ook al was ik diegene die gewond was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you