• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Serena fluisterde van alles tegen me, maar ik kon het niet verstaan. Ik wist me eigenlijk geen houding te geven.

    Serena

    Mason zelf bleef zwijgen. Na een tijdje ging ik een beetje recht op zitten en had had ik mijn armen om mijn borsten heen geslagen. Ik keek een beetje pijnlijk naar Mason. Het bewegen van me rug deed zeer. 'Kan ik nog iets voor je doen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Nee.' Ik keek even naar Serena, die haar armen voor haar borsten had.
    Ik hield mijn handen strak achter mijn rug. Ach, ik bleef een jongen.

    [:')]

    Serena

    'Nee,' zei hij en ik zag dat hij zijn handen achter zijn rug hield. Ik lachte zachtjes daarom. 'Heb je echt niets nodig?' vroeg ik aan hem. Ik hield me hoofd een beetje schuin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik lachte even naar haar. 'Nee, echt niets.' Het was even stil. 'Jij misschien?'

    Serena

    'Jij misschien?' vroeg hij na een tijdje. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Alleen jou, aangezien verband en pijnstillers er niet in zit,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik schudde mijn hoofd. 'Bovendien, als een shirt op je wonden moet kun je die moeilijk zelf zo nat gaan maken bij het strand, hè?'

    Serena

    'Bovendien, als een shirt op je wonden moet kun je die moeilijk zelf zo nat gaan maken bij het strand, hè?' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat kan ik heus wel zelf, misschien met moeite,' zei ik en glimlachte er zwakjes bij. Ik verstijfde weer even door een wind die over mijn rug heen ging.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik trok Serena weer voorzichtig naar me toe toen ik zag dat ze het koud had.

    Serena

    'Wat doe je?' vroeg ik toen hij me weer naar zich toe trok. Toch bleef ik zo zitten. 'De wind doet me zeer,' voegde ik er nog aan toe. Ik verplaatste één hand onder zijn shirt. Dat voelde veel lekker aan dat zijn shirt. Ik glimlachte eventjes, ook al kon hij dat niet zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik bloosde even. Ik werd er toch zenuwachtig van dat Serena hier halfnaakt naast me zat.

    [Op schoot zit ze weet je nog ;d]

    Serena

    Ik wist niet wat hij deed en wat ik wel of niet kon doen. Ik wist niet hoe hij zich nu voelde. Ik haalde mijn hand weer weg en sloot mijn ogen weer voor een moment. 'Wat kan ik doen? Ik wil gewoon iets doen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zuchtte. 'Als je toch iets wil doen kan je net zo goed een rondje gaan rennen, want ik hoef niks.'

    Serena

    'Als je toch iets wil doen kan je net zo goed een rondje gaan rennen, want ik hoef niks,' zei hij nadat hij zuchtte. Ik keek hem aan en tikte op me voorhoofd. 'Ben je wel helemaal lekker? Lopen is al pijnlijk,' zei ik. Terwijl mijn armen nog om mijn borsten heen zaten probeerde ik met moeite mijn rug even te strekken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Grapje,' zei ik vlug. Ik deed mijn handen weer achter mijn rug.

    [Hey, that rimes! :3]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 20:07 ]