• Cesc Fabregas en Ricardo Kaká zijn al sinds enkele jaren geleden de grootste rivalen. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en wat de ander ook doet, het is toch wel fout.

    Anna Maria Dos Santos Leite en Naya Maria Fàbregas i Soler kennen elkaar niet. Ze bemoeien zich niet met de eeuwendurige ruzie van hun broers en leiden een gewoon leven, ondanks al het geluk dat het gegunt wordt.

    Wanneer Cesc en Ricardo tegen elkaar moeten voetballen, ontmoeten de meisjes de grootste vijand van hun broers per ongeluk.


    Duuuuuus Dumbledore en ik zelf misten de cliché voetbalverhalen hier op Q dus gaan we zelf gewoon een nieuwe schrijven, hihi (:
    Natuurlijk zijn er geen voetbalverhalen zonder Wag's dus wij zoeken vrouwen van Barca en Real spelers.

    Rol:
    Naam:
    Een spaanse graag (:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Iemand bekend graag
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil wel de WAG voor Cristiano Ronaldo


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Ik wil wel de WAG voor Cristiano Ronaldo


    Ga je gang! (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Mag ik Gerard Piqué invullen? Of Xavi Hernandez?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:

    Mag ik Gerard Piqué invullen? Of Xavi Hernandez?


    Sure (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Verder niemand? :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik zou graag meedoen...maar ik ken amper barca en real spelers o.o ben neit zo met de spaanse clubs bezig >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    ik zou graag meedoen...maar ik ken amper barca en real spelers o.o ben neit zo met de spaanse clubs bezig >.<


    Je kan het opzoeken op Google ofzo? (: Als je wil tenminsten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Je kan het opzoeken op Google ofzo? (: Als je wil tenminsten.

    ehm ja ik kijk wel ff


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik misschien Messi invullen?


    Yongguk & Daehyun <33

    Zijn de clubs zeg maar ook concurrenten van elkaar? En een wag is dus de vriendin of de vrouw van een speler van barcalona of real, toch?


    Physics is awesome

    Oy ik wil Villa wel invullen, maar ik moet eerst eventjes eten (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    MrsSykes schreef:
    Mag ik misschien Messi invullen?


    Tuurlijk! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom wil iedereen de spelers die ik ken? *gaat verder met zoeken*

    Zag Afellay net bij de spelerslijst staan


    Physics is awesome

    Wie hebben jullie nog nodig?

    Rol: Vriendin Gerard Piqué
    Naam: Lio
    Volledige naam: Lio DiNozza Iglesias
    Leeftijd: 22
    Karakter: Lio is een down-to-earth meisje. Het heeft haar nooit iets kunnen schelen dat haar beste vriendin "de zus van.." was en het kon haar ook niets schelen dat haar beste vriend een bekende voetbalspeler was. Het kan haar nog steeds niets schelen, voor haar zijn het gewoon twee geweldig goede en leuke mensen. Lio heeft nooit veel aandacht gegeven aan andermans meningen en ze doet het liefst wat ze zelf wil. Lio houdt ze niet van als andere haar vertellen wat ze wel of niet mag, ze luistert toch niet. Lio is een vrije vogel maar tegelijkertijd weer heel afhankelijk van de mensen waar ze van houdt. Ze zet altijd andere op de eerste plaats en dan komt zij pas, maar ze is er gelukkig mee, ze houdt er van om andere gelukkig te zien.
    Uiterlijk:

    The amazing Blake Lively
    Familie: Lio is de enigste dochter in een familie van vijf mannen. Vier broers en één vader. Lio's moeder, Layla Iglesias, stierf zes jaar geleden in een auto-ongeluk. Lio bleef achter met haar vader, Juan DiNozza en haar vier broers. Lio heeft drie oudere broers en één jongere. Haar jongere broer heet Fernando en is net twintig geworden. Lio's oudere broers zijn: Luís, Javier en Enrico
    Kate Hudson, Gerard Butler, Ryan Gosling, Zac Efron, Ian Somerhalder, Josh Hutcherson
    Hobby's: Lio heeft niet echt hobby's. Ze is te lui om een echte sport te kiezen en te actief om niets te doen. Het liefst van al zit ze gewoon thuis met de muziek kei hard en danst ze alsof niemand kijkt. Toch is Lio geen feestbeest en gaat ze bijna nooit uit, alleen als Carlota maar blijft doorzagen. Misschien is Lio's hobby wel koken. Ze kan verschrikkelijk lekkere taarten en andere soorten desserts maken. Toen de rest van het team dit hoorde van Cesc moest Lio een -ik ben het woord kwijt-, doorstaan voordat ze in de groep werd opgenomen. Deze was helemaal niet echt, Gerard's teammates wouden gewoon haar taarten proeven.
    Extra: Lio heeft Gerard leren kennen door Cesc en Carlota. Lio en Carlota zijn al jaren beste vrienden en op Cesc's welkomsfeest in Barcelona nadat hij na acht lange jaren eindelijk terug was, was ook Lio uitgenodigd op hun feest. Cesc stelde de beste vriendin van zijn zus voor aan zijn beste vriend. Gerard en Lio hebben sinds november een relatie.
    Lio was nooit echt geïnteresseerd in voetbal en de enigste keren dat ze voetbal keek was als Cesc speelde. Het kon haar niet schelen of het met Arsenal was of niet, ze keek omdat hij ook een zeer goede vriend van haar was geworden en ze steunde beide Fàbregas'ses in alles. Sinds haar relatie met Gerard en de terugkeer van Cesc is Lio bijna verplicht om vaak voetbal te kijken en heeft toen, om beide te pesten een andere favoriete speler gekozen. Ze koos Andres Iniesta, die sindsdien een speciaal plaatsje in haar hart heeft ingenomen omdat hij de enigste is waar Lio vrijwillig voetbaltickets voor zou kopen.
    Waarschuwen? Sure (:
    Titel? When love was on our side. ik heb zo geen inspiratie, sorry

    Ik vul zo de rest in.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 19:04 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.