• Cesc Fabregas en Ricardo Kaká zijn al sinds enkele jaren geleden de grootste rivalen. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en wat de ander ook doet, het is toch wel fout.

    Anna Maria Dos Santos Leite en Naya Maria Fàbregas i Soler kennen elkaar niet. Ze bemoeien zich niet met de eeuwendurige ruzie van hun broers en leiden een gewoon leven, ondanks al het geluk dat het gegunt wordt.

    Wanneer Cesc en Ricardo tegen elkaar moeten voetballen, ontmoeten de meisjes de grootste vijand van hun broers per ongeluk.


    Duuuuuus Dumbledore en ik zelf misten de cliché voetbalverhalen hier op Q dus gaan we zelf gewoon een nieuwe schrijven, hihi (:
    Natuurlijk zijn er geen voetbalverhalen zonder Wag's dus wij zoeken vrouwen van Barca en Real spelers.

    Rol:
    Naam:
    Een spaanse graag (:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Iemand bekend graag
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    kan marcelo ofso? van real


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    quin98 schreef:
    Wie hebben jullie nog nodig?


    Maakt niet uit, vul maar gewoon voor iemand in. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Helios schreef:
    kan marcelo ofso? van real


    Tuurlijk!

    Jongens niet vragen, gewoon doen. Ghehe. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WAAR SPEELT TORRES? NIET DAARBIJ HE? EN WAT IS EEN WAG?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    WAAR SPEELT TORRES? NIET DAARBIJ HE? EN WAT IS EEN WAG?


    Chelsea.
    Wife & girlfriends van spelers. Haha (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Chelsea.
    Wife & girlfriends van spelers. Haha (:


    Shit. Geen Torres dus... *le cries*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Vriendin Cristiano Ronaldo (Real Madrid)
    Naam: Francisca
    Volledige naam: Maria Luisa Francisca Estevez Riveros
    Leeftijd: 22 jaar. Ze verjaart op 4 mei.
    Karakter: Francisca is een lieve meid maar erg straight to the point. Ze zegt precies wat ze denkt en is niet bang voor haar mening. Discussies zal ze altijd winnen omdat ze weet waarom ze iets vind en men makkelijk kan overtuigen. Zelf is ze dat niet. Je kan Francisca niet dwingen om iets te doen. Ze zal weigeren en er verder niet op in gaan. Francisca kwets je niet snel maar als je op haar zieltje trapt zal het je bezuren. Ze zal er alles aan doen om je leven zo moeilijk mogelijk te maken en je te laten boeten. Over het algemeen zal dit alles niet voor je gelden. Francisca is spontaan en altijd in voor een nieuw avontuur. Ze is vrolijk, spontaan maar kan op haar moment heel zakelijk zijn.
    Uiterlijk:


    Francisca heeft groen gekleurde ogen. Over haar hele gezicht heeft ze lichte sproetjes. Ze is slank en lang. Namelijk 1.84m. Op haar werk is haar kleding stijl zakelijk maar in haar vrije tijd houd ze meer van de meisjesachtige kleding zoals rokjes en jurkjes met veel bloemetjes en vrolijke kleurtjes. Je zal Francisca nooit op platte schoenen zien lopen behalve op slippers. Ze draagt altijd een hak van minstens negen cm.

    (Bar Rafaeli)

    Familie: Francisca is een ras Spanjaard. Al generaties lang komt haar familie van het zonnig Ibiza. Haar vader, genaamd Julio Riveros, heeft daar zijn eigen bar. Haar moeder heeft Ana Maria. Ze zijn samen al bijna vijfentwintig jaar getrouwd en zijn beide zevenenveertig jaar oud. Francisca heeft vier ouders broers en zussen. Ze komt dus uit een gezin met een flink aantal kinderen. Er was altijd wel iemand waarmee ze kon spelen. Ze is de benjamin van de familie en heeft nooit aandacht te kort gehad. Haar oudste zus heet Alba. Ze is 29 jaar oud. Daarna kwam Ricardo van 27 jaar oud. Toen kwam de tweeling Lorena en Felipe, beide 25 jaar oud. Al haar broers en zussen werken in haar moeders bloemenbedrijf.
    Hobby's: Lezen, zwemmen, relaxen, uitgaan. Eigen is ze hier niet zo heel moeilijk in. Francisca is wel een echte durval. Dingen zoals bungeejumping en Parachutespringen doet ze ook graag.
    Extra: Francisca is erg Katholiek opgevoed. Zo streng als ze is opgevoed is ze nu niet meer maar ze is nog steeds erg trots op haar geloof en haar God.
    Francisca heeft haar eigen reisbureau waarvoor ze zelf ook veel weg is. Ze is een zakenvrouw in de dop en weet precies hoe ze alles kan klaar spelen.
    Francisca heeft een bloedhekel aan dieren. Ze kan ze niet luchten en vindt ze verschrikkelijk.

    Waarschuwen? Of course
    Titel? -

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 22:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cagress schreef:
    (...)

    Shit. Geen Torres dus... *le cries*


    Vul iemand anders in! Hoor je me? Jij vult iemand anders in, want jij moet een rol invullen. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Vul iemand anders in! Hoor je me? Jij vult iemand anders in, want jij moet een rol invullen. :9~


    Ooh, wat nou als ik alleen TORRES wil? Ik ken niet eens spelers van Real en die andere club ofzo omgtorresishot

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oke, geef me een knappe voetbalspeler en ik flans deze week wel een rol in elkaar.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    Oke, geef me een knappe voetbalspeler en ik flans deze week wel een rol in elkaar.


    Geef me 2 minuten en ik geef jou een sexy voetbalster! :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Cagress schreef:
    Oke, geef me een knappe voetbalspeler en ik flans deze week wel een rol in elkaar.



    Ikeeeer :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Geef me 2 minuten en ik geef jou een sexy voetbalster! :9~


    Is goed. Maar hij moet wel écht knap zijn he :9~


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Tomlinson schreef:
    (...)


    Ikeeeer :9~


    IEL. NO. BAARDJE. Scheer hem af en he's mine, haha. Maargoed, ik doe wel wat jullie willen. Wat is z'n naam? Iker?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    IEL. NO. BAARDJE. Scheer hem af en he's mine, haha. Maargoed, ik doe wel wat jullie willen. Wat is z'n naam? Iker?



    Of Bojan Krkic? hihi, ookal speelt hij nu bij As Roma. Ik flans hem wel bij Barca :9~


    all I want is the taste that your lips allow