• Cesc Fabregas en Ricardo Kaká zijn al sinds enkele jaren geleden de grootste rivalen. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en wat de ander ook doet, het is toch wel fout.

    Anna Maria Dos Santos Leite en Naya Maria Fàbregas i Soler kennen elkaar niet. Ze bemoeien zich niet met de eeuwendurige ruzie van hun broers en leiden een gewoon leven, ondanks al het geluk dat het gegunt wordt.

    Wanneer Cesc en Ricardo tegen elkaar moeten voetballen, ontmoeten de meisjes de grootste vijand van hun broers per ongeluk.


    Duuuuuus Dumbledore en ik zelf misten de cliché voetbalverhalen hier op Q dus gaan we zelf gewoon een nieuwe schrijven, hihi (:
    Natuurlijk zijn er geen voetbalverhalen zonder Wag's dus wij zoeken vrouwen van Barca en Real spelers.

    Rol:
    Naam:
    Een spaanse graag (:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Iemand bekend graag
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    Zialled schreef:
    Iris vult GF Ibi in :)


    EN RAYKE VULT OOK GF IBI IN :P Oke, Iris, jij verdient die rol toch meer, but yeah.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik verander de mijne trouwens ietsje, ik wil namelijk nu Sergio Ramos, en géén Alonso meer!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Maverick schreef:
    Ik verander de mijne trouwens ietsje, ik wil namelijk nu Sergio Ramos, en géén Alonso meer!


    Haha is goed hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    en en en zit ik erin? :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik er nog een maken?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Mag ik er nog een maken?


    Tuurlijk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: WAG Ibi <3
    Naam: Sandreah
    Volledige naam:Sandreah Minora Tibosa
    Leeftijd: Sandreah is 22 jaren jong. Zij verjaart op 19 Maart!
    Karakter: Sandreah is een vrolijk meisje, die dat ook uitstraalt door de hele dag een glimlach op haar gezicht te dragen. Soms veranderd haar bui totaal, door een paar woorden van de verkeerde persoon. Sandreah kan soms wel wat bezitterig zijn, maar mensen vergeten dat snel door haar vrolijke buien. Als Sandreah boos is, dan is ze ook echt boos.
    Uiterlijk:


    Danielle Peazer
    Sandreah heeft gekrulde bruine haren. Haar ogen zijn bruin en ze heeft een vrolijke stijl, deze bestaat vaak uit een top , een jeans en sneakers.
    Familie: Sandreah heeft nooit een goede band met haar familie gehad, na weg te lopen uit haar woning waar ze met haar ouders en een peettante woonde is ze naar het weeshuis gegaan, na drie dagen op straat te struinen.
    Nu woont ze in bij Ibrahim.
    Hobby's: Sandreah houdt van tekenen en heeft er ook goed talent voor. Ook doet ze soms aan dansen en luistert ze vaak naar engels-talige muziek.
    Laatst is haar gevraagd om iets te tekenen voor een belangrijke voorstelling, waar ook Barack Obama bij is.
    Extra: Ibrahim en Sandreah zijn al 3 jaar samen.
    Waarschuwen? Yes.
    Titel? I dunno, ik ben slecht daarin.


    Firm believer of all that is magic

    Cagress schreef:
    (...)

    EN RAYKE VULT OOK GF IBI IN :P Oke, Iris, jij verdient die rol toch meer, but yeah.


    We worden gewoon een setje. Ibrahim,Iris,Niall en Rayke.


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    (...)

    We worden gewoon een setje. Ibrahim,Iris,Niall en Rayke.


    Oeeeeh, good idea! :9~


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Vrouw Xavi Hernàndez
    Naam: Amora
    Volledige naam: Amora Hernàndez née Gómez Gracía
    Leeftijd: 29. Amora wordt op 7 juli van dit jaar 30
    Karakter: Amora is een zeer rustige en relaxte vrouw, net zoals Xavi. Ze is al jaren lang een grote voetbalsupporter en probeert zo vaak mogelijk naar Xavi's matchen te komen. Ze ligt goed in de groep en vaak gaat ze ook in haar vrije momenten maar een match van Barça B kijken, iets wat je de andere vrouwen niet zo vaak zal zien doen. Amora heeft een betere band met de jongens in de groep dan hun vrouwen en vriendinnen, soms vindt ze hen schijnheilig omdat ze alleen voetbal kijken omdat hun vriendjes spelen, terwijl het Amora helemaal niets kan schelen of Xavi nu wel of niet speelt, en welk team ze kijkt. De enigste vrouw waar Amora wel goed mee kan opschieten is Gerard Piqué's nieuwe vriendinnetje, Lio DiNozza, vooral omdat Amora het geweldig vindt dat Lio zeer down-to-earth is en ze de jongens van het team, net zoals zichzelf, als normale mensen beschouwd en het hen beide niets kan schelen dat ze bijna wekelijks op tv komen en een goudmijn op hun bankkaart hebben staan.
    Amora heeft altijd meer jongensvrienden gehad dan meisjesvrienden. Dat was al zo vanaf dat ze een jaar of twaalf was. Vanaf dan tot nu kan Amora haar vrouwelijke vriendinnen op één hand tellen. Nu is Lio haar beste vriendin. Ze heeft altijd meer jongens gehad omdat ze hen leuker vond. Er was geen rivaliteit onder elkaar, ze kan hen helpen en zij haar en ze was er zeker van dat nooit een van haar "vriendinnen" verliefd zou worden op dezelfde jongen.
    Uiterlijk:

    The beautiful Shakira
    Familie: Amora is opgegroeit in een grote familie. Een vader, een moeder en acht kinderen. Amora was daarvan de oudste. Haar vader, de trotse, Italiaanse architect Juan Gómezleerde veertig jaar geleden de mooie volbloed Spaanse danseres Olivia Gracíakennen. Na zeven jaar een relatie te hebben trouwde het koppel en verhuisde naar Catalonië. Deels omdat Juan in Milaan wou blijven en Olivia in Madrid, daarom verhuisde ze naar Barcelona. Parijs had een andere optie geweest. Drie jaar later kregen ze hun eerste kind, een meisje, Amora (29). Twee jaar later kwam de tweede dochter Lia (27). Na Lia's geboorte kreeg Amora's moeder een miskraam waardoor er twee jaar lang niet aan nieuwe kinderen gedacht werd. Daarna werd Olivia weer zwanger en gaf het leven aan een derde dochter Lyndsy (24). Weer drie jaar later werd Olivia weer zwanger en dit zou de laatse baby moeten worden. Buiten alle verwachtingen is bleek het een tweeling te zijn. Johanna en Lucas (21). Lucas was de eerste en bleef voor lang de enigste jongen in de familie. Een jaar na de geboorte van de tweeling werd Amora's moeder weer zwanger, weer van een meisje, dit keer een Liv (20). Twee jaar na de geboorte van Liv stierf hun biologische vader. Twee jaar daarna hertrouwde hun moeder met een man die al een dochter had. Layla (18) werd hun stiefzus. Olivia heeft na de dood van haar man nog maar één kind ter wereld gezet met haar nieuwe man. Na lang wachten eindelijk nog eens een jongen, Tom (16)
    Johnny Depp, Meryl Streep, Shakira, Emma Watson, Jennifer Lawrence, Miley Cyrus, Zayn Malik, Vanessa Hudgens, Demi Lovato, Jake T Austin
    Hobby's: Amora heeft niet zo veel vrije tijd. Amora is een chirurg in het ziekenhuis van Barcelona. Dit betekend dat ze vroeg met opstaan en stressvolle dagen maakt. Ze is vaak al lang naar haar werk vertrokken als Xavi wakker wordt maar ze zorgt er wel voor dat ze iedere dag op tijd thuis is om te zien dat er eten op tafel komt te staan. Vaak is Amora gewoon te moe en maakt Xavi het eten.
    Haar vrije tijd probeert ze met Xavi door te brengen. Ze kijken samen voetbal op tv, gaan wandelen in het bos, gaan op bezoek bij Xavi's voetbalvrienden. Ze probeert ook zo veel mogelijk naar hun wedstrijden te gaan kijken. Ze kan het niet maken om haar werk opzij te leggen om met hen mee te reizen naar uitwedstrijden maar ze zorgt ervoor dat ze iedere thuiswedstrijd in Camp Nou zit. De enigste wedstrijden waar ze speciaal verlof voor neemt zijn bij de uitgames van de Champions League matchen en als Barça tegen Real Madrid speelt in de Bernabéu.
    Extra: Xavi en Amora zijn vijf jaar geleden getrouw, guess where? Natuurlijk trouwde Amora haar voetbalfanaat in zijn heilige tempel aka Camp Nou. Vier maanden na haar trouw werd bekend dat Amora zwanger was en na negen maanden gaf Amora het leven aan hun nu vier jaar oude zoontje Andy Hernàndez Gómez, genoemt naar één van de beste middenvelders die Barça ooit gekend heeft, Andrès Iniesta. Andy kreeg er twee jaar daarna een zusje bij, Lexi Hernàndez Gómez, genoemd naar haar moeder's beste vriend, Alexis Sanchez. Xavi heeft net bekend gemaakt dat Amora zwanger is van hun derde kindje.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:15 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Shakira!!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Neymar speelt toch in Real, of ben ik nou gek? Dan wil ik wel die van Neymar doen. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Omdat we allebei nog een rol in wilden vullen, is dit even mijn extra rol. (:
    Rol: Girlfriend Iker Casillas.
    Voornaam: Valentina is haar officiële voornaam, maar vaak wordt ze aangesproken Latina, wat lijkt op het einde van haar naam. Ze vindt het naam namelijk niet zo leuk en veel te lang.
    Achternaam: García.
    Volledige naam: Valentina Bèlla Santa-Maria García.
    Leeftijd: Latina is nog tweeëntwintig. De jongens zitten Iker dan ook altijd op te fokken met het feit dat hij het goed getroffen heeft met een jonge meid als Latina, gezien hij toch wel een stukje ouder is. Latina vindt niet dat Iker te oud is, want zo oud is hij nou ook weer niet. Ze is jarig op 10 Juni.
    Karakter: Latina is een opvallende jongedame. Ze heeft een uitgesproken mening en is iemand die aandacht toch wel leuk vindt. Ze staat graag in het middelpunt van de belangstelling, maar vindt dat ze teveel klasse heeft om echt aandacht te gaan trekken. Latina is meestal erg serieus en is iemand waar je goed mee kan praten, omdat ze echt alles goed opneemt en niet het fout begrijpt. Latina kan echt een kreng zijn, maar tegelijk ook een schat. Ze is iemand die vol zit met vooroordelen en hoewel ze dit echt niet moet doen, doet ze het dus wel. Ze is een echte roddeltante, maar is eigenlijk wel een lieve meid. Ze is erg behulpzaam en ook erg lief tegenover haar vrienden en familie.
    Uiterlijk:


    Leighton Meester.
    Familie: Latina komt uit een hele rijke familie, dus alles wat Iker nu verdient is zeer zeker niet waar ze op is gevallen bij hem. Haar vader, Pedro García, is schrijver en heeft al veel bestsellers geschreven. Latina's moeder is een vrouw die de rijkdommen van huis uit mee heeft, maar is nu, om toch haar tijd een beetje door te brengen, modeontwerpster omdat die vrouw zo veel af weet van mode. Latina heeft twee zussen, eentje is jonger en eentje is ouder. De oudste is Alina van vijfentwintig en de jongste is Gemma. Latina weet dat Gemma ontzettend jaloers is op haar relatie met Iker. Ze vraagt 24/7 om zijn aandacht en gaat altijd mee naar zijn wedstrijden, in de hoop dat een vrijgezelle teamgenoot van hem haar opmerkt.
    Hobby's: Latina is een bezig bijtje dat echt altijd iets moet doen. Ze is niet het type WAG dat graag thuis zit en alleen profiteert van haar te grote huis. Latina is veel aan het sporten, maar ze doet niet echt één bepaalde sport. Ze gaat graag naar de sportschool of speelt een potje tennis. Ze vindt naar de film gaan heerlijk en houdt ook erg veel van winkelen. Ze vindt het wel heel jammer dat ze soms niet fatsoenlijk over straat kan met Iker, want hij wordt vaak herkent. Daarnaast doet Latina ook modellenwerk en vindt dit heel erg leuk om te doen.

    Kon het niet laten, ghehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Januharry schreef:
    Neymar speelt toch in Real, of ben ik nou gek? Dan wil ik wel die van Neymar doen. :Y)


    Ghehe idk, maar van mij mag je invullen hoor! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Januharry schreef:
    Neymar speelt toch in Real, of ben ik nou gek? Dan wil ik wel die van Neymar doen. :Y)

    Neymar speelt in Santos in Brazilie


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]