• Cesc Fabregas en Ricardo Kaká zijn al sinds enkele jaren geleden de grootste rivalen. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en wat de ander ook doet, het is toch wel fout.

    Anna Maria Dos Santos Leite en Naya Maria Fàbregas i Soler kennen elkaar niet. Ze bemoeien zich niet met de eeuwendurige ruzie van hun broers en leiden een gewoon leven, ondanks al het geluk dat het gegunt wordt.

    Wanneer Cesc en Ricardo tegen elkaar moeten voetballen, ontmoeten de meisjes de grootste vijand van hun broers per ongeluk.


    Duuuuuus Dumbledore en ik zelf misten de cliché voetbalverhalen hier op Q dus gaan we zelf gewoon een nieuwe schrijven, hihi (:
    Natuurlijk zijn er geen voetbalverhalen zonder Wag's dus wij zoeken vrouwen van Barca en Real spelers.

    Rol:
    Naam:
    Een spaanse graag (:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Iemand bekend graag
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    iloveuu schreef:
    (...)




    welke plaatjes????


    Je mag kiezen van mij, hehe. De meisjes worden gespeelt door Shenae Grimes en Naya Rivera(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Je mag kiezen van mij, hehe. De meisjes worden gespeelt door Shenae Grimes en Naya Rivera(krul)


    Haha, ik ben héél slecht in kiezen haha(krul)

    iloveuu schreef:
    (...)

    Haha, ik ben héél slecht in kiezen haha(krul)


    Je moet niet als je niet wilt hoor. Ik suck er ook in :')


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Je moet niet als je niet wilt hoor. Ik suck er ook in :')


    HAHA, kies jij maar XD

    Ik wil het heel graag doen juist, maar ik ben slecht in plaatjes XD

    iloveuu schreef:
    Ik wil het heel graag doen juist, maar ik ben slecht in plaatjes XD


    Maar ik denk dat we eerder gewoon een foto gaan nemen ofzo en de titel erop zetten.


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Maar ik denk dat we eerder gewoon een foto gaan nemen ofzo en de titel erop zetten.




    Oki!