• Cesc Fabregas en Ricardo Kaká zijn al sinds enkele jaren geleden de grootste rivalen. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en wat de ander ook doet, het is toch wel fout.

    Anna Maria Dos Santos Leite en Naya Maria Fàbregas i Soler kennen elkaar niet. Ze bemoeien zich niet met de eeuwendurige ruzie van hun broers en leiden een gewoon leven, ondanks al het geluk dat het gegunt wordt.

    Wanneer Cesc en Ricardo tegen elkaar moeten voetballen, ontmoeten de meisjes de grootste vijand van hun broers per ongeluk.


    Duuuuuus Dumbledore en ik zelf misten de cliché voetbalverhalen hier op Q dus gaan we zelf gewoon een nieuwe schrijven, hihi (:
    Natuurlijk zijn er geen voetbalverhalen zonder Wag's dus wij zoeken vrouwen van Barca en Real spelers.

    Rol:
    Naam:
    Een spaanse graag (:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Iemand bekend graag
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hobby's:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?


    all I want is the taste that your lips allow

    Anders wil ik ook neymar!! hij is hot haha maar ik heb al een ingevuld


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hebben jullie nog speciaal iemand nodig? ik wil er wel een invullen, jullie kiezen dan maar welke:)

    iloveuu schreef:
    Hebben jullie nog speciaal iemand nodig? ik wil er wel een invullen, jullie kiezen dan maar welke:)


    Haha misschien nog iemand voor Real, want de meeste zijn voor Barca. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha misschien nog iemand voor Real, want de meeste zijn voor Barca. (:

    Volges my was die van mij van real? dunnow


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    (...)
    Volges my was die van mij van real? dunnow


    Voor wie had je ingevuld dan? Maar we hebben er gewoon voor iedere club ongeveer evenveel nodig, snap?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha misschien nog iemand voor Real, want de meeste zijn voor Barca. (:


    Kies jij maar wie haha D: ik ben niet zo goed in spelers etc.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Voor wie had je ingevuld dan? Maar we hebben er gewoon voor iedere club ongeveer evenveel nodig, snap?

    Jaa logisch, ik had Marcello


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sergio Ramos is ook Real! Al ben ik in reallife eigenlijk voor Barca!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Als je nog RM WAG's nodig hebt, mag ik er dan nog een invullen als ik Amora af heb? Of heb je er genoeg?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Als je nog RM WAG's nodig hebt, mag ik er dan nog een invullen als ik Amora af heb? Of heb je er genoeg?


    Ik ga nu nog een wag invullen, maar je mag als je wilt ook nog iemand van Real invullen 8D


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin van Bokan Krkic of Ibrahim Afellay. (just zoals net.)
    Naam: Carmen López.
    Volledige naam: Carmen Esmeralda López.
    Leeftijd: Carmen is negentien jaar oud, dus vrij jong voor een vriendinnetje van een voetballer. Carmen is geboren op 24 december.
    Karakter: Carmen wordt vaak opgezadeld met het label 'schijnheilig' of 'stiekem', maar ja, dat is ze ook. Carmen is iemand die weet hoe ze anderen zo om haar vinger kan winden, maar dan ook op de goede manier. Je komt niet zomaar meer uit haar greep, want Carmen maakt je gek met mooie praatjes en een geweldige relatie. Niet dat iedereen erin trapt, want andere WAG's hebben een grondige hekel aan haar. Stiekem weten deze ladies van alles wat er in Carmen's vrije tijd afspeelt, maar Carmen heeft haar eigen geheime wapen. Elke dame gaat toch wel eens vreemd, is één van haar veel herhaalde uitspraken. Verder is Carmen ook nog best wel lui. Liever lui dan moe, zou ze zeggen. Ze vindt het wel fijn, een paar mensen die binnen een paar seconden alles voor haar doen. Het is Carmen ook wel vroeg aangeleerd. Ze is opgegroeid in een rijk gezin en het hebberige gedrag is dan ook wel overgenomen van haar ouders. Het is er ook al vroeg ingegoten dat ze zou trouwen met een rijke man. Nu ze die in the pocket heeft, kan Carmen weet lekker achterover gaan zitten.
    Uiterlijk:


          Ariana Grande
    Familie: In tegenstelling tot Manoah, heeft Carmen juist een hele kleine familie. Ze vindt het wel best zo, des te meer aandacht krijgt ze. Haar ouders zijn rijk en hebben het zeer breed en wonen dan ook in deze villa in één van de duurste villawijken van Spanje. Bij sommige mensen valt de mond ook open bij het zien van Carmen haar huis. Dat komt echter ook doordat haar vader, Pedro, een succesvolle Spaanse zakenman is die het goed maakt in the business. Haar moeder, Esmeralda Maria -waar ze dus ook haar tweede naam van heeft-, is echter ook met Pedro getrouwd enkel om zijn geld. Haar ouders geven echter niet om de liefde en beide kinderen die ze hebben, noemen ze ook maar een ongelukje. De enige zus die Carmen heeft, is Maria. Een 17 jaar oude cheerleader die andere naam van haar moeder heeft gekregen. Euh, tja. Spanjaarden zijn niet echt de meest originele met namen. Met haar zusje kan Carmen best goed opschieten, omdat ze beide dezelfde denkwijze hebben. Het is er bij allebei dus ook ongelooflijk sterk ingegoten dat ze het overnemen en blijven doen. Ze twee meisjes zijn echt de 2 kinderen van de rijkelui. Louis Vuitton tassen van 2300 euro zijn niet goed genoeg voor de twee, maar... eigenlijk is Carmen nog wel een tikkeltje erger dan haar zusje.
    Hobby's: Carmen haar hobby's? Shoppen. Haar allergrootste hobby. Misschien is dat ook wel stiekem de reden waarom ze wat met deze grote voetballer een relatie heeft, maar stiekem boeit het haar niks. Het gaat toch enkel en alleen maar om de roem én het geld. En bij die voetballers gaat het toch enkel om de status en de seks, dat vindt Carmen tenminste. Ze laat het geld dat ze krijgt dan ook lekker rollen. Schoenen van in de 500 euro zijn voor Carmen een koopje en met een jurkje van 2500 euro wil ze niet gezien worden. Carmen is dus een echt modemeisje. Eerder een modebewuste trut zou je kunnen zeggen.
          Een andere hobby van Carmen is feesten in de discotheken aan de Spaanse costa. De clubs, het warme weer, de feestende jongeren en de brandende alcohol in de keel is de mix voor een perfecte avond voor haar. Ze hecht ook geen waarde aan een zoen of een one night stand. Het is enkel voor de leuk, want het betekent werkelijk niks voor haar. Of Bojan/Ibrahim hiervan weet? Dat is maar één groot raadsel, maar sommige roddels worden al verspreid over het privéleven van deze twee sterren. De roem stijgt Carmen dus echt een beetje naar het hoofd, zal je kunnen zeggen.
    Extra: Carmen is een beetje opdringerig tegen Bojan/Ibi over de trouwerij. Ookal is deze pittige dame pas 19 jaar, wil ze de bruiloft zo snel mogelijk gepland hebben. Wat erachter zit? Dat weet niemand, enkel Carmen. Er gaan roddels rond over dat het enkel schijn is, vastzitten aan de liefde, geld en de roem, maar anderen denken juist weer dat Carmen gaat voor échte liefde. Maar ja, wie weet het zeker?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:55 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    willen jullie er een kiezen haha?!:$

    Helios schreef:
    (...)
    Neymar speelt in Santos in Brazilie

    Oh LOL, ik weet niets van voetbal, ken alleen de knappe jongens. :') NVM.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Januharry schreef:
    (...)
    Oh LOL, ik weet niets van voetbal, ken alleen de knappe jongens. :') NVM.

    Hahaha know the feelin, maar heb een story over hem dus moest et opzoeken hahaa anders staat zo raar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga nu nog mijn tweede rol invullen - buiten het hoofdpersonage - zoals Dumbledore eerder deed. Het wordt de WAG van Sergio Canales, dus die is bezet.


    all I want is the taste that your lips allow