• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik zuchtte geergerd. "Je zegt net dat ik een vampier ben. Waarom denk je dan dat ik wegging?" probeer ik hem te hinten. Ik weet nog steeds niet waar ik moet kijken, maar merk wel dat Damon naar me glimlachte. "Het maakt mij niet uit of er verder nog iets gebeurd is of niet." stiekem was ik wel geraakt door zijn woorden maar ik zei er niets over en deed net alsof het me weinig kon schelen.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk van Luca naar Damon.
    "Ja ik ben ook vampier." Zeg ik dan tegen Damon. Ik luister naar wat Damon zegt.
    "Oké.." Zeg ik zachtjes.
    "Het geeft niet, nu weet ik wat er speelt." Knik ik langzaam.
    Ik kijk naar Luca en zie dat er toch iets is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet effkes de hondjes uitlaten. ;) Daarna moet ik even het hek in elkaar zetten en dan ben ik er weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    Hij zuchtte geërgerd. Waarom zuchtte hij zo? "Maar Hanna is ook een vampier? Ik had veel liever gewild dat jij was gebleven.." Ik keek nog dieper naar beneden. "Het spijt me als ik iets fout heb gedaan."

    [Okaay, tot zo!]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 13:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Als je te goed ruiken onder verkeerd doen verstaat..." Er verscheen een klein glimlachje op mijn lippen. "Ik had er moeite mee, sorry." verontschuldig ik mezelf.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Als je te goed ruiken onder verkeerd doen verstaat..." zei hij toen en hij verontschuldigde zichzelf. 'Oh, dat was het dus' dacht ik bij mezelf. "Oh zo.." zei ik langzaam, "Ja, dat kan ik snappen." Ik keek hem aan. "Het spijt me hoe ik net tegen je deed."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik knikte en keek weer weg. Ik wist echt niet wat ik met deze situatie aanmoest, of wat ik moest doen nu het wel goed zat. Was hij dingen van plan of verwachtte hij dingen van me? Ik zou het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Luca keek weer weg. Ik gokte erop dat hij niet wist wat hij met deze situatie moest doen. Ik stond op, liep naar hem toe, trok hem omhoog, knuffelde hem kort en liep toen naar de keuken om wat drinken te pakken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik keek verbaast toe hoe hij me omhoog trok en knuffelde. Daarna liep hij door naar de keuken. Nog verbaasder liet ik me terug op de bank ploffen. Aan de ene kant wilde ik nu naar de keuken rennen om hem terug te knuffelen, maar aan de andere kant weer helemaal niet, was dit genoeg. Ik snapte mezelf niet meer.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Een beetje jaloers keek ik naar Damon die Luca een knuffel gaf en toen naar de keuken liep.
    Laat het gewoon.
    Dacht ik en ik glimlachte eventjes naar Luca.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik glimlachte terug naar Solomon. Pfft, wat zou hij wel niet denken. Het begon op een rare soapserie te lijken hierzo.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Ik gok erop dat jullie niks willen drinken ofwel?" vroeg ik schreeuwend uit de keuken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Nee, dankje." zeg ik terug naar Damon. Ik had nog niet echt dorst, al wakkerde Damons geur die wel altijd aan bij mij.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Nee bedankt." Roep ik terug.
    Ik ga iets onderuit zitten en trek mijn schouders op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    Ik grinnikte, pakte wat Cola uit de koelkast en liep toen weer nar de bank waar ik naast Luca plofte. "Is er verder nog iets Solomon? Je kijkt zo geïrriteerd?" vroeg ik terwijl ik een slok nam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.