• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Natuurlijk niet." glimlach ik naar haar. Ik sta op en geef haar vestje aan, terwijl ik mijn eigen shirt opraap van de grond. Ik trek hem niet aan omdat ik het nogal warm heb.

    Mary Lea Ché
    "Ooh, wat ruikt dat lekker!" riep ik luid. "Hmm, nu heb ik pas honger." Ik pakte bestek en viel aan op de pannenkoeken. "Beste wat ik in tijden heb gegeten. Waarom heb je dat eigenlijk alemaal in huis?" vroeg ik, nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik glimlachte nog breder toen ik zag hoe lekker Mary het vond. "Ik ben blij dat je het zo lekker vind!" Ik nam ook rustig een paar happen. Het smaakte inderdaad erg lekker. 'Goed gedaan, Darren.' dacht ik bij mezelf. "Waarom heb je dat eigenlijk allemaal in huis?" vroeg ze nieuwsgierig. Ik keek op van mijn eten. "Omdat ik, in tegenstelling tot andere vampieren, geleerd heb om ook van normaal menselijk eten te kunnen genieten. Ik wordt er niet vol van, maar ik vind het wel erg lekker." Ik lachte. "Ik zou niet weten wat ik zonder een lekker beertje eens in de week zou moeten doen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'dank je,' zeg ik tegen Luca als hij mijn vest aangeeft. Aangezien ik het best wel koud heb trek ik mijn vest gelijk aan. 'zullen we zo maar gaan dan?' vraag ik terwijl ik een hand door mijn haar haal waar wonder boven wonder geen knuppen in zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    "Hmm, en pannenkoeken!" zei ik lachend. We aten het echt heel snel op, zo'n honger had ik. "Waarom eet je dan als je er niet vol van raakt?" Nu was ik wel nieuwsgierig naar vampiers.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik lachte hard. "En pannenkoeken" knikte ik bevestigend. Ik ging achterover zitten en aaide over mijn buik. "Nou, gewoon omdat het zo lekker is. Daarom eet ik het." Ik glimlachte. "Wordt je een beetje nieuwsgierig naar mijn soort?" vroeg ik plagend, "Niet dat het erg is."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Yup, en vooral naar jou." glimlachte ik naar hem. "Ook al was het erg, ik zou het als nog vragen." giechelde ik. Wow, dit gedrag was ik helemaal niet van mezelf gewend.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik grinnikte om het gedrag van Mary. "Nou, over mij mag je alles vragen. Dus ga je gang. Vraag maar raak."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. Dat had hij niet moeten zeggen. "Ga je ook naar de wc?"


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik moest heel erg hard lachen. Dat was de geniaalste vraag ooit. "Jij kunt mij alles vragen, maar je vraagt of ik ook naar de wc ga?" Ik dwong mezelf weer rustig te worden. "Ja, ik ga ook naar de wc. Tenminste als ik eet, anders niet. Vraag me niet waardoor of hoe het komt dat weet ik niet. Het is gewoon zo."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik knikte even. "Ik vraag me gewoon rare dingen af." grinnikte ik. "Ik zou niet weten wat ik anders moet vragen..."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Je mag me alles vragen. Van degene die me gemaakt heeft tot weet ik veel." Ik liet opeens uit het niets een boer. "Oh, pardon. Dat was niet netjes."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    Ik ga uit het bed uit en bekijk wat ik aan heb. Het is voor nu wel goed.
    "Ja we kunnen." Zeg ik met een glimlachje maar Luca en Cassie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Mooi." glimlachte ik en ik ging voor naar Damons kamer en klopte op de deur. "Hij is er niet, denk ik." zei ik, na een tijdje. "Misschien zit hij beneden." We liepen daarna naar beneden en daar zat Damon, in de gezamelijke woonkamer.

    Mary Lea Ché
    Ik dacht even na. "Goed, ik ben niet zo inspiratievol dus je zal alleen maar rare vragen kunnen verwachten." zei ik tegen Darren. Ik haalde een hand door mijn lange, bruine haar. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg ik toen.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik keek op toen Luca, Cassie en Solomon beneden kwamen. "Hey" zei ik wat verbaasd, "Wat komen jullie allemaal beneden toen?" Ik keek ze een voor een aan en Solomon zag er redelijk gespannen of nerveus uit.

    Darren Dimir
    Ik lachte. "Dat maakt niet uit, vragen zijn vragen." zei ik toen glimlachend. Ik dacht lang na. "Hoe oud ben ik eigenlijk. Goede vraag." Ik begon in mijn hoofd te rekenen. "Uuuuhm, ik ben, als ik me niet vergis, 221." Ik glimlachte naar haar.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 8:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Wauw dat is oud." merkte ik op. "Dan heb je vast al héél wat meegemaakt." Ik dacht na over al die dingen. "Wauw, dan heb je vast véél vrouwen gehad." floepte ik erop. "Ben je ooit getrouwd geweest?"


    Your make-up is terrible