• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jessiiicaa schreef:
    [pijl en boog met 5 pijlen: wie heeft die? Ik ag alleen dat die met 10 bezet was. Als die met vijf pijlen nog vrij is, wil ik die wel. En nders: 1 lemmet mes gescherpt lang en GOUDEN rugzak. (als die bezet is een rode, maar ik kan nergens vinden dat ie bezet is :p]



    [Dit had ik dus. Een lang gescherpt mes en een Gouden Rugzak. Ik weet niet wie de boog met 5 pijlen heeft (dat kon ik niet vinden) dus heb ik ipv de boog het mes gekozen.

    [Oh, help, wapens, daar kan ik niets mee, ik heb twee klunzen...
    Freya: zilveren tas en een lang getand mes?
    Fred: bruine tas en... kort gescherpt mes?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xDesire schreef:
    [Mensen, wees duidelijker in het pakken. Als je iets hebt gepakt ga je dat NIET veranderen, behalve als je per ongeluk net op het zelfde moment datgene wat iemand anders pakt. Anders ben ik ook het overzicht kwijt. Niet switchen dus. Kan iedereen even doorgeven wat hij nou had? En dan dus wat je van te voren al had gekozen, niet wat je nu nog wilt.]


    {Ja eerst had ik boog en 10pijlen met bruine tas, maar die was al gepakt. Toen boog met 10 pijlen en zilveren tas, maar die was al gepakt. Nu heb ik boog met 10pijlen en rode tas.}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    (...)

    {Ja eerst had ik boog en 10pijlen met bruine tas, maar die was al gepakt. Toen boog met 10 pijlen en zilveren tas, maar die was al gepakt. Nu heb ik boog met 10pijlen en rode tas.}


    [Sorry, ik ben soms de overzicht even kwijt. En dit staat nu vast.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CrumbCake schreef:
    [Oh, help, wapens, daar kan ik niets mee, ik heb twee klunzen...
    Freya: zilveren tas en een lang getand mes?
    Fred: bruine tas en... kort gescherpt mes?]


    [Lang gekarteld mes bedoel je? Die is al bezet namelijk..]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    [Lang gekarteld mes bedoel je? Die is al bezet namelijk..]


    {Oh, ik was trouwens nog het ding aan het lezen, en volgens mij is de blauwe tas ook bezet}
    Rythmix schreef:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik schiet van mijn plaat af en ren naar de blauwe tas. onderweg kom ik langs een lang gekarteld mes en die pak ik mee. Als ik de tas heb, ren ik weg van de hoorn, richting de bossen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:50 ]


    Tijd voor koffie.

    [Mag ik dan misschien toch nog een tas, maakt niet uit dewelke, kies maar wat je eerlijk vindt!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    [Mag ik dan misschien toch nog een tas, maakt niet uit dewelke, kies maar wat je eerlijk vindt!]


    [Je krijgt een groene tas.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Oke dank je!]
    Frederick Smith, district 12

    Noëmi gooide iets en liet mijn hand daarbij los, ik greep het terug vast en sleurde haar weer mee, we hadden al de spullen die we zonder problemen mee konden nemen al vast, nu moesten we hier levend weg geraken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mike Berton || District 5
    Toen eenmaal de gong ging bevrijdde ik mezelf uit de plaat en rende zonder na te denken richting de hoorn des overvloeds. Ik greep een paarse rugtas en een boog met 20 pijlen. Ondertussen lette ik op gewillige slachtoffers die er zwak uitzagen. Ik zag het meisje van district 3 (Hester). Ze keek haperend om zich heen, zonder na te denken vuurde ik mijn eerste pijl door haar borst heen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:10 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Kan je ook meteen met iets op Freya's hand slaan ofzo, (gewoon kneuzen) dat maakt het spannend, maar ze mag nog niet doodbloeden, ze is snel weer weg...]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:12 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Huh, waar komen al die extra bogen vandaan? Er waren er toch maar 2, eentje met 10 en een andree met 5 pijlen?]

    Noëmi Crowe || District 12

    De gouden rugtas bonkte tegen mijn rug aan met elke stap die ik verzette. Het lange, scherpe mes hield ik in mijn nog vrije hand geklemd, terwijl de andere Fred's hand stevig vasthield. Ik was benieuwd wat voor inventory we verzameld hadden met z'n tweeen.
    Samen renden we zo hard we konden. Ik week een beetje af naar rechts.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:42 ]

    Jessiiicaa schreef:
    [Huh, waar komen al die extra bogen vandaan? Er waren er toch maar 2, eentje met 10 en een andree met 5 pijlen?]


    [Ik had ze aangepast, ik moest er meerdere messen bijzetten, meerdere tassen en meer keuze's]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Ooh..]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:20 ]