• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mike Berton || District 5

    Vervolgens besluit ik weg te rennen. Ondertussen rent het meisje van District 11 voor mijn voeten. Aangezien ik niet nóg iemand wil doden of verwonden sla ik op haar hand die voor me langs zweeft. Er klinkt een akelig, krakend geluid. Ik ren snel en geconcentreerd verder.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik rende tot ik echt moe werd, maar ik ging niet buiten mijn krachten, ik bekeek mijn pols, hij was blauw. Geweldig begin, maar ik had de hoorn overleefd, met spullen en in leven!
    Mijn ogen zochten het terrein af, opzoek naar mijn districtgenoot en zijn flirt...

    [Krijgen we ook al te horen wat voor bomen er allemaal staan? Waarmee de vlakte bedekt is (gras, zand, losse aarde, struikjes met bessen of weet-ik-veel-wat), of er ook iets te eten valt zonder de zakken te gebruiken? Of moeten we nog ongeduldig afwachten.]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    Freya Aprilynne, district 11

    Ik rende tot ik echt moe werd, maar ik ging niet buiten mijn krachten, ik bekeek mijn pols, hij was blauw. Geweldig begin, maar ik had de hoorn overleefd, met spullen en in leven!
    Mijn ogen zochten het terrein af, opzoek naar mijn districtgenoot en zijn flirt...

    [Krijgen we ook al te horen wat voor bomen er allemaal staan? Waarmee de vlakte bedekt is (gras, zand, losse aarde, struikjes met bessen of weet-ik-veel-wat), of er ook iets te eten valt zonder de zakken te gebruiken? Of moeten we nog ongeduldig afwachten.]


    [Ik had jullie van te voren een plattegrond gestuurd. Maar over etensbronnen zal ik nog wel een PB sturen!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    De gouden rugtas bonkte tegen mijn rug aan met elke stap die ik verzette. Het lange, scherpe mes hield ik in mijn nog vrije hand geklemd, terwijl de andere Fred's hand stevig vasthield. Ik was benieuwd wat voor inventory we verzameld hadden met z'n tweeen.
    Samen renden we zo hard we konden. Ik week een beetje af naar rechts.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Tevreden bekeek ik de acties van mijn tributen. Ze waren levend uit het bloedbad gekomen, mét wapens en rugzakken. Kortom: ik zou het niet beter gedaan hebben. Freya is alleen nog maar licht verwond aan haar hand, niets ergs dus.
    Ik zucht en draai rond op de grote draaistoel, terwijl ik me tot Celia en Dewi richt.
    'En, hebben jullie tributen het gehaald?' vraag ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Als ik het goed zie zijn er 2 GOUDEN tassen en heb ik er dus één (met Rowan)? Okay ;)]

    Hester June Adams || District 3
    Er tikt een hard steentje tegen mijn heup. Verschrikt spring ik in de richting waar het vandaan kwam. Het enige wat daar te zien is, is hoe 2 mensen hand in hand wegvluchten. Ik zucht opgelucht. Het was dsan misschien zo dat ik het had opgegeven, zomaar dood gaan was nog steeds geen pretje. Voorzichtig schuifelde ik weer verder richting de Hoorn. Was dit wel een goed plan? Kon ik niet beter wegrennen en mijn dood zo uitstellen? Nee, Hester, je kunt beter gelijk dood gaan of tenminste spullen hebben. En dan voel ik opeens de pijn, de pijn van iets scherps door mijn borst. Ik heb nog net genoeg tijd om naar beneden te kijken en een pijl recht door mijn buik te zien, voor ik door mijn knieën zak en languit neerval. Mijn ogen vullen zich met vochtige tranen, waardoor mijn beeld vertroebeld wordt. Geluid dringt niet meer door en het enige wat ik nog echt voel is de warmte van de zon. De laatste warmte die ik ooit zou voelen. Dan sluit ik mijn ogen en het laatste wat ik denk voor ik mijn laatste adem uiblaas is: 'Goedzo Hester, je bent de 1ste dode van de 76ste Hongerspelen.'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:00 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik voel me wat beter nu ik een pijl en boog bemachtigd heb. Verlangend kijk ik naar de knuppels en messen die weg worden gegrist. Maargoed, met een pijl en boog vecht ik nou eenmaal het best. Ik sta ongeveer 50 meter van de hoorn af, en ik bedenk me dat ik het beste naar de bossen kan gaan. Snel schiet ik de bossen in, tot ik iemand zie lopen...


    Tijd voor koffie.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik knik maar blijf gefixeerd naar Noëmi en Fred kijken. Noëmi heeft een gouden tas en Fred een bruine. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Succes..." fluister ik.


    Tijd voor koffie.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Melissande tot nu toe wel, ze kan het nog even uithouden en ze heeft een goed wapen, Leif is nog een beetje onzeker,' mompelde ik, ik keek naar Nolan. 'Hopelijk komt het een beetje goed...' kon ik alleen maar mompelen. Mijn ogen zaten vast aan het scherm.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    We renden hard naar wat ik als bergen zag, daar was ik best goed, beter dan op een vlakte. Ik hield haar hand stevig vast.
    'Rennen we nog even door?' vroeg ik hijgend. Mijn conditie was vreselijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    SuperSav schreef:
    [Als ik het goed zie zijn er 2 GOUDEN tassen en heb ik er dus één (met Rowan)? Okay ;)]

    Hester June Adams || District 3
    Er tikt een hard steentje tegen mijn heup. Verschrikt spring ik in de richting waar het vandaan kwam. Het enige wat daar te zien is, is hoe 2 mensen hand in hand wegvluchten. Ik zucht opgelucht. Het was dsan misschien zo dat ik het had opgegeven, zomaar dood gaan was nog steeds geen pretje. Voorzichtig schuifelde ik weer verder richting de Hoorn. Was dit wel een goed plan? Kon ik niet beter wegrennen en mijn dood zo uitstellen? Nee, Hester, je kunt beter gelijk dood gaan of tenminste spullen hebben.


    [Heb je dit wel gelezen? Of zei jij niet dat je dood wou? dan pas ik het namelijk aan ;p]

    Mike Berton || District 5
    Toen eenmaal de gong ging bevrijdde ik mezelf uit de plaat en rende zonder na te denken richting de hoorn des overvloeds. Ik greep een paarse rugtas en een boog met 20 pijlen. Ondertussen lette ik op gewillige slachtoffers die er zwak uitzagen. Ik zag het meisje van district 3 (Hester). Ze keek haperend om zich heen, zonder na te denken vuurde ik mijn eerste pijl door haar borst heen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:04 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 14:27


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte naar de hijgende Fred. 'Kom op!'
    Bergen en maar enkele bomen doemden op uit het niets. Toen we dichterbij kwamen, werden wij tweeën uit het zicht onttrokken door het ruwe en ongelijke oppervlak, die hier en daar versierd was met groepjes bomen.
    Grotten, stenen en rotsen kwamen te voorschijn en toen ik echt uitgeput was en niet verder meer kon, hield ik mijn pas in.
    'Kunnen - we - even - stoppen?'

    xDesire schreef:
    (...)

    [Ik had jullie van te voren een plattegrond gestuurd. Maar over etensbronnen zal ik nog wel een PB sturen!]


    [over die plattegrond gesproken.. de 'witte vlaktes', zijn dat gewoon 'kale' omgevingen?' Dat vroeg ik me al een hele tijd af :P]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [over die plattegrond gesproken.. de 'witte vlaktes', zijn dat gewoon 'kale' omgevingen?' Dat vroeg ik me al een hele tijd af :P]


    [Ik pb je even:P]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."