• The Hunger Games komt morgen uit in de bios! Aaaaaah, ik ben zó benieuwd hé. :9~
    Ik ben echt blij dat ik mijn kaartjes al besteld hebt, haha.
    Zijn jullie ook zo benieuwd? Welke scene wil je het allerliefste zien? Ik ben stiekem wel benieuwd naar de grot scene, met Katniss&Peeta. Maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de hele film, hehe.


    They were never in fact homeless

    Ik ben bang om hem te zien want ik ga daar zitten en geïrriteerd zijn emt alles dat ze anders doen dan in de boeken. D8


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dit is ook niet de eerste keer dat ik dit hoor ofzo en het zal ook niet de laatste keer zijn, gok ik.
    Ja, opzich... ik ben niet echt bekend met de Hunger Games ofzo. Veel plezier :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Gothel schreef:
    Ik ben bang om hem te zien want ik ga daar zitten en geïrriteerd zijn emt alles dat ze anders doen dan in de boeken. D8


    Dat en verder, *O**O**O**O* Omdat ik benieuwd ben.


    Your make-up is terrible

    Ik moet nog een week wachten en ik ben daar heel boos om(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Muhhuhuh, ik moet wachten tot vrijdag. Stiekem wil ik kaartjes kopen voor morgen, maar dat gaat ten koste van mijn SE week.


    SLOAN.

    Ik ga donderdag, want ik kan niet naar de première. Toen ik boekte, waren we de enige in de zaal. Haha dat gaat nog leuk worden.
    Ik ben echt naar alles benieuwd en ik hoop zo hard dat ze het niet zullen verkakken, maar ik heb er vertrouwen in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    + Als ze het verneuken gewoon naar Josh staren als Peeta.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik wil de film wel zien eigenlijk. Misschien ga ik 'm binnenkort in de bioscoop kijken of anders op DVD.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga zaterdag heen! Ben benieuwd.

    Mercurial schreef:
    Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik wil de film wel zien eigenlijk. Misschien ga ik 'm binnenkort in de bioscoop kijken of anders op DVD.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gothel schreef:
    Ik ben bang om hem te zien want ik ga daar zitten en geïrriteerd zijn emt alles dat ze anders doen dan in de boeken. D8


    Ja, omg dat heb ik ook. Wie weet wat ze allemaal hebben weggelaten D:
    Maar ik ga hem toch zien, want ik ben veel te nieuwsgierig (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    (...)

    Ja, omg dat heb ik ook. Wie weet wat ze allemaal hebben weggelaten D:
    Maar ik ga hem toch zien, want ik ben veel te nieuwsgierig (cat)


    Nou Saph, en Fayan, en...

    Nee, maar hetzelfde hier. Ik moet hem zien, en toch ga ik geïrriteerd zijn over alles wat me niet aanstaat. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet niet, ik denk dat ik dat niet héél erg ga hebben (als reactie op de reactie hierboven :P). Bij een andere verfilmde serie had ik dat wel, maar dat kwam omdat veel diepgaander en breder was dan de Hungergames.
    HOU dr wel van trouwens hoor!:D las alle drie de boeken binnen een week uit xD.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 13:41 ]

    Ik ga morgenmiddag, wootwoot. Na al die trailers en scènes is het gewoon bijna onmogelijk dat ze de rest hebben verneukt. Ik heb het meest zin in de scène van Rue's dood, hoe vals dat ook klinkt. Ik ben erg benieuwd hoe ze die sfeer gaan overbrengen. :3 Volgens mij ben ik trouwens de enige die de cave scène één van de kutste deel in het boek vond..


    To love is to destroy.

    IHEARTCHERRY schreef:
    Ik ga morgenmiddag, wootwoot. Na al die trailers en scènes is het gewoon bijna onmogelijk dat ze de rest hebben verneukt. Ik heb het meest zin in de scène van Rue's dood, hoe vals dat ook klinkt. Ik ben erg benieuwd hoe ze die sfeer gaan overbrengen. :3 Volgens mij ben ik trouwens de enige die de cave scène één van de kutste deel in het boek vond..


    Nee je bent niet de enige! Ik vond die scene ook zwak! ;$