• The Hunger Games komt morgen uit in de bios! Aaaaaah, ik ben zó benieuwd hé. :9~
    Ik ben echt blij dat ik mijn kaartjes al besteld hebt, haha.
    Zijn jullie ook zo benieuwd? Welke scene wil je het allerliefste zien? Ik ben stiekem wel benieuwd naar de grot scene, met Katniss&Peeta. Maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de hele film, hehe.


    They were never in fact homeless

    Ik heb er echt zin in om heen te gaan maar ik hoor vrijdag of ik 2 kartjes ervoor gewonnen heb en mijn knas is grootxD Dus ik wacht liever nog voori k er 2x heen kan. Ben nieuwsgierig naar de scenen met katniss en dan met dat drankje dat ze geeft en zij met de wond terug komt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ga er over 5 minuten heen!!!
    ik kijk uit naar de scene waarin Katniss rue een slaapliedje zingt, maar ook weer niet omdat rue dan overlijdt(huil)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mercurial schreef:
    Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik wil de film wel zien eigenlijk. Misschien ga ik 'm binnenkort in de bioscoop kijken of anders op DVD.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Embraced schreef:
    Jaloers op de mensen die vanavond gaan, ik moet tot zaterdag wachten -can't handle that-


    Ja omg ik ook. Cant handle that either!

    Als iemand vandaag heengaat: niet spoilen in dit topic :D

    Wauw, ik vond hem echt super goed!
    Ik was bang dat ze er dingen uit zouden laten, maar na Madge na, eigenlijk niets.. ze hebben het verhaal echt goed tot stand laten komen. Acteren was ook echt goed (so much better than Twilight)
    I'm a fan!*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb wel moeten huilen haha, as alwayssssssss


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh. Mijn. God.
    Ik ben net geweest, hij was zó goed. Over die scène van Rue hoeven jullie je echt geen druk over te maken, hij was beter dan ik ooit had durven hopen. Ik heb zó hard zitten te huilen.
    Echt, als je hem niet van plan was te zien omdat ze de dingen uit de boeken te veel zouden veranderen, kun je hem gerust gaan kijken. Nee, ze doen niet alles precies zoals de boeken, but what's the fun in that? Het is meer een uitbreiding op de boeken, je ziet veel meer van Snow en alles achter de schermen.
    (En ja, hij was zo veel beter dan Twilight.)


    Great minds think alike.

    Two words: fucking epic.
    Seriously, heel goed!

    OMGOMGOMG HIJ WAS ZOOOOO GOED! Alleen jammer dat die kleine details er niet inzaten. Maar voor de rest, MY FUCKING GOD, IK FREAKTE HEM!!! Hij is geweldig!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Idd super goede film, alleen ik vond de zangstem van Katniss tegenvallen. Voor de rest echt respect voor de regisseur


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga morgen naar de laat-avond film met mijn zus en haar beau.
    IK BEN ZO EXCITED.
    En vrijdag ga ik nog eens met ma girls.
    SOY MUY EXCITADO

    Ik ben net terug uit de ciné. Hij is zo awesome ;3 Boek is wel beter, maar Josh (Peeta) maakt alles zoveel beter <3

    En de scene met Peeta&Katniss in de grot.. ik ben gaan huilen omdat het zo lief was. Echt waar, één van de liefste dingen die ik ooit op zo'n groot scherm heb gezien :')

    Geen spoilers vertellen over de film!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.