• The Hunger Games komt morgen uit in de bios! Aaaaaah, ik ben zó benieuwd hé. :9~
    Ik ben echt blij dat ik mijn kaartjes al besteld hebt, haha.
    Zijn jullie ook zo benieuwd? Welke scene wil je het allerliefste zien? Ik ben stiekem wel benieuwd naar de grot scene, met Katniss&Peeta. Maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de hele film, hehe.


    They were never in fact homeless

    IHEARTCHERRY schreef:
    Ik ga morgenmiddag, wootwoot. Na al die trailers en scènes is het gewoon bijna onmogelijk dat ze de rest hebben verneukt. Ik heb het meest zin in de scène van Rue's dood, hoe vals dat ook klinkt. Ik ben erg benieuwd hoe ze die sfeer gaan overbrengen. :3 Volgens mij ben ik trouwens de enige die de cave scène één van de kutste deel in het boek vond..


    HAHA, dat klonk echt best wel hard "Ik heb het meest zin in de scène van Rue's dood". Maar dat heb ik ook! Ben echt benieuwd of ze ook het liedje en de bloemen en de groet en alles erin doen. Hoop het wel, want in het boek is het een prachtige scène <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    (...)

    HAHA, dat klonk echt best wel hard "Ik heb het meest zin in de scène van Rue's dood". Maar dat heb ik ook! Ben echt benieuwd of ze ook het liedje en de bloemen en de groet en alles erin doen. Hoop het wel, want in het boek is het een prachtige scène <3


    Klopt dat vond ik ook. Rue's scene was écht prachtig en emotioneel. <3

    Ik kijk uit naar de scène met de bessen.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Zouden ze die erin verwerken? Ik betwijfel het..

    Merwin schreef:
    (...)

    HAHA, dat klonk echt best wel hard "Ik heb het meest zin in de scène van Rue's dood". Maar dat heb ik ook! Ben echt benieuwd of ze ook het liedje en de bloemen en de groet en alles erin doen. Hoop het wel, want in het boek is het een prachtige scène <3


    Gheghe, het klinkt indd erg Capitoolachtig, maar ik mocht Rue echt en moest janken bij haar dood! Als ze die scène verneuken, krijgt de film een 9,9/10 van mij.


    To love is to destroy.

    Omg, na morgen moet ik maar zoveel mogelijk weg blijven van het forum. Ik kan de film van het weekend pas zien en ik wil nergens spoilers lezen. D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga misschien met wat vriendinnnen, aangezien zij die film wilde zien. :')


    As travars

    Veel plezier. (: Ik ga waarschijnlijk aankomend weekend.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik ga vrijdag, voor mijn verjaardag!
    Ik weet nu al dat de kans groot is dat ik ga huilen bij de dood van Rue
    Ik hoop dat ze zich zoveel mogelijk aan het boek hebben gehouden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IHEARTCHERRY schreef:
    Ik ga morgenmiddag, wootwoot. Na al die trailers en scènes is het gewoon bijna onmogelijk dat ze de rest hebben verneukt. Ik heb het meest zin in de scène van Rue's dood, hoe vals dat ook klinkt. Ik ben erg benieuwd hoe ze die sfeer gaan overbrengen. :3 Volgens mij ben ik trouwens de enige die de cave scène één van de kutste deel in het boek vond..
    Ik vraag me ook af hoe ze dat zullen overbrengen. En ik ben ook benieuwd hoe ze alles met het capitool zullen doen, de schermen en hoe zij naar de spelen kijken, want daar zullen we vast ook wel het een en ander van te zien krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb GOED NIEUWS! De eerste recensies zijn binnen.

    Ik hoor dat ze het heel goed hebben gedaan met de film en dat bijna alles net zo als het boek is, behalve met Madge dan. IK HEB ER ZO'N ZIN IN! MYSDGASDFGSFGSDFGSDFGSDFGSDFGKJAERGLJE IK MÓET HEM ZIEN. :Y)

    En wat ook vet is, volgens mij filmen ze ook veel andere tributen, zodat je van iedereen wat te zien krijgt!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 14:54 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ga hem morgen ook kijken, ik heb er zo'n zin in, wacht er al maanden op!
    Ik heb gehoord dat hij echt goed is, en ze zouden geen vreemde hoeken gebruiken (met de camera) om het bloed uit beeld te houden, dus je zíét elke moord gewoon.
    Ik heb donderdag wel een natuurkunde toets, dus ik moet wel keihard gaan leren zodat ik daar geen onvoldoende voor haal, omdat ik woensdag dan helemaal geen tijd meer heb.


    Great minds think alike.

    Mercurial schreef:
    Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik wil de film wel zien eigenlijk. Misschien ga ik 'm binnenkort in de bioscoop kijken of anders op DVD.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ga vrijdag! Ik heb er echt zo veel in in. Ik hoop dat de filmversie van de boeken nu een keer niet tegen gaan vallen!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Moet even kijken wanneer ik ga, miss zondag met de vriendin van me broer, heb er echt zin in!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]