• The Hunger Games komt morgen uit in de bios! Aaaaaah, ik ben zó benieuwd hé. :9~
    Ik ben echt blij dat ik mijn kaartjes al besteld hebt, haha.
    Zijn jullie ook zo benieuwd? Welke scene wil je het allerliefste zien? Ik ben stiekem wel benieuwd naar de grot scene, met Katniss&Peeta. Maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de hele film, hehe.


    They were never in fact homeless

    Ik heb echt een hekel aan die boeken..
    maar het voorstukje van de film was echt geweldig :O
    het zal wel makkelijker zijn om eerst de boeken te lezen maarja ik doe meestal in de andere volgorde eerst film dan boeken :Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    I can't wait to see the movie !!_O_


    The odds are néver in our favor.

    Super positieve recensie!
    http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=25349

    Ik ga er zaterdag heen.

    Ik ga zondag! *O*


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn vriendinnen eindelijk zover gekregen om aanstaande zaterdag te gaan. (Lees: Ik heb ze gedwongen.)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 14:38 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Vanavond :3.


    i put the fun in funeral

    Ik weet nog niet wanneer ik hem ga zien, maar ik ga er absoluut heen. :Y)
    Ik ben benieuwd naar die scene met die mutilanten op het eind, of ze dat net zo spannend en goed hebben gemaakt zoals in het boek. :3
    En zoals anderen al zeiden naar die scene dat Rue dood gaat. Ik hoop echt dat ze dat niet gaan verpesten door het anders te doen dan in het boek. ;o


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Audacity schreef:
    Vanavond :3.


    Jaloers. Kan niet wachten tot zaterdag :p ben echt heel benieuwd.

    Ik ga zaterdag met een vriendin. Ik wil vooral de scene zien waarin Peeta in die beek zit, gecamoufleerd en dan grijnst (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben ook wel bang dat ze het gaan verpesten, maar ik ben toch benieuwd.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik hoop gewoon dat ze het zoveel mogelijk zoals in het boek staat hebben gedaan, want als ze dit verpesten..!
    Zal wel niet (joehoe) Ik ga vanavond!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jaloers op de mensen die vanavond gaan, ik moet tot zaterdag wachten -can't handle that-


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Over drie kwartier ga ik op weg naar de bios. *O* Heb er super veel zin in! :9~


    To love is to destroy.

    Ik heb net 3 kaartjes gereserveerd voor vrijdagavond!
    Ik ga er heen met 2 vriendinnnen, nog voor mijn verjaardag(ik was begin Oktober jarig) en ik heb er echt super veel zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb de boeken niet gelezen -ze waren altijd uitgeleend- maar ik heb de trailer gezien en die is echt cool. Ik ga hem binnekort kijken. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.