• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik hoorde iets en werd meteen wakker, ik had zo het gevoel dat ik niet erg veel zou gaan slapen... Ik trok mijn trui en schoenen weer aan en klom weer uit de boom. Mijn spieren deden pijn, maar mijn pols durfde ik niet te gebruiken.
    'Goeiemorgen Lisa,' mompelde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Graag, ik dacht dat ik hier het meeste kans zou hebben om in mijn eentje voor mezelf te zorgen, de meeste tributen zullen hier zitten,' zeg ik. 'Voedsel stelen.'


    Remember to be ridiculous.

    Jonathan Walker || district 11
    Lisa ligt op mijn schouder te slapen.
    Zachtjes leg ik haar hoofd op de grond, pak mijn spullen en ren terug de weg die ik gekomen ben helemaal terug naar de hoorn des overvloeds. En zie dat de tributen uit 10 daar nog staan. Met een snelle beweging draai ik de nek van de jongen om. Dood... Ik wacht op het kanonschot. Ik zie dat het meije zich omdraaid maar ze is te langzaam ik heb al een scherpe steen in haar buik geduwd. Ze maakt nog een paar stuiptrekkingen maar ze is ook dood.
    ( die mensen hadden mij toestemming gegeven dus ik ging ze maar vermOorden. Is dat oké?)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    ( ligt er trouwens weer iets bij de hoorn des overvloeds?)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Waar is Jonah?'
    Het schot weerklonk, ik schoot in paniek, was dat mijn districtpartner, was hij dood?
    'Jonah? Jonah!' Als een gestoorde idioot begon ik het bos door te rennen, tot ik besefte dat het me niet utmaakte. Ik kalmeerde mezelf en ging terug in mijn rol, mijn uitbarstig deed er vast goed aan. Ik keerde langzaam terug naar de verzamelplaats, het mes in mijn hand geklemd. Ik ging naast het vuur zitten en roerde ik de soep alsof er niets gebeurd was, vooral omdát er eigenlijk niets gebeurd was, niets dat ik zeker wist...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik kijk naar Freya, die na haar uitbarsting weer dezelfde, bijna koude, houding aanmeent als daarvoor.'dat was niet Jonah's schot,' fluister ik.' zo dom is hij niet,' tenminste dat hoop ik, en aan Freya's gezicht te zien ben ik niet de enige. ik begin het net zelf te geloven, als ik een tweede schot hoor.'aaaahhh,' ik klem mijn handen voor mijn mond maar het geluid is er al uit. ik kruip de tent in en begin zacht te snikken.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 21:38 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ( als het goed is zijn het er 2)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Natuurlijk was het zijn schot niet, maar we zijn een deel van hem toch kwijt,' mompelde ik, ik proefde van mijn soep-creatie.
    'Ik serveer vandaag, als voorgerecht brandnetelsoep van hazenbouillon, als hoofdgerecht wild en als dessert bessen,' mompelde ik humorloos tegen mezelf, er zat een scène aan te komen, eigenlijk wou ik vluchten, maar ik voelde me toch een beetje verantwoordelijk voor het jongere meisje, nu Jonah haar niet kon beschermen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ____


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacob Black

    ik liep door het bos, ik was uitgehongerd.
    de jacht wou maar niet slagen.
    ik hoorde mensen achter me...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Freya Aprilynne, district 11

    Als de kalmte zelf, maar wel met een mes in mijn hand geklemd, bakte ik verschillende soorten schaaltjes, een soort kleine borden om te eten, een grotere kom om bessen in te bewaren en kopjes om uit te drinken, het ziet er allemaal heel holbewonerachtig uit, maar ik had geen servies gevonden in mijn rugzak...
    Ik ruimde mijn spullen bij elkaar, klaar om, zo nodig, te beginnen rennen, mijn linderhand liet ik al het lichte werk doen, terwijl ik mijn rechter ten volle gebruikte, toch wil ik het niet verbinden, ik was niet zwak...
    Aangezien een poging om Lisa te kalmeren van mijn kant toch hopeloos zou zijn, zet ik een kom soep en een bord met voedsel bij de tent, ik ging in de boom zitten, op de hoogste tak die ik kan dragen, zo hield ik het uitzicht over een redelijk grote regio, geen second liet ik het mes los, ik scherpte het aan terwijl ik rustig mijn voorraad controleerde en het verse voedsel opat. Ik leek nu vast heel koud, maar ik was eerder verlamd door de emoties. Jonah, verdomme, wat heb je gedaan?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    na weet ik niet hoe lang, begint mijn maag weer te grommen. ik kruip de tent uit en zie een bakje soep staan en een bord.'dankjewel,' zeg ik zacht, niet wetend of Freya het wel of niet hoort. ik begin de soep te drinken en concludeer dat hij best lekker is. ik drink het hele bakje leeg en spoel dan mijn mond met water. ik begin de bessen en haas te eten.
    als ik volzit, bedenk ik me iets. als wij nu snel weg moeten rennen, kunnen we de tent niet meenemen. Freya ligt toch in haar schuilplaats, dus breek ik de tent af en prop hem samen met de rest van mijn spullen in mijn tas. Dan klim ik de dichtsbijzijnde brede boom in. ik zoek een mooie hoge tak en ga erop zitten. vanaf hier kan ik alles goed zien.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    Ik merk dat er niets bij de hoorn te vinden is dus besluit terug te sprinten naar freya en Lisa en te hopen dat ik onderweg niemand tegen kom. Bij ons kamp aangekomen merk ik dat er al veel is opgeruimd. Ik haar mijn maag rommelen en merk nu pas hoeveel honger ik eigenlijk heb en hoop dat er nog wat haas over is.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 22:53 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ Welke districten hebben nog geen personage?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik hoor voetstappen onze kant op komen, en trek mijn mes. Ik kijk naar beneden en zie dat het Jonah is. Ik val bijna uit de boom, maar weet nog op mijn voeten te landen. 'waar was je nou?,' vraag ik terwijl ik hem omhels. ' ik dacht dat één van die kannonnen van jou was,' ik laat hem niet meer los, gewoon omdat ik zo blij ben dat hij er nog is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see