• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik knik, 'moet ik je naar het kamp dragen' grinnik ik zwakjes. Jep zo ben ik, hoe pijnlijk het ook is. Altijd de sfeer leuk houden.


    El Diablo.

    [Tyler = Transformeren in elk dier/ding of persoon.

    Alexis = Iemand een hevige pijn laten voelen die je zelfs verlamt, en dat kan ze als ze alleen al aan je denkt]


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    'Je gelooft nooit wat me overkwam toen ik rondliep. Ik jogde een viel over een boomstronk en versplinterde een dikke boomstronk.' Ik kijk hem verbaasd aan. ''Wow, vreemd.. Ik hoor constant stemmen, ik word er gék van'' zuchtte ik, en begroef mijn gezicht weer in mijn handen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade
    De pijn werd groots en even gaven mijn handen licht en daarna verdween de pijn. Wow. Waarom gaven mijn handen licht? Dat was erg onnatuurlijk. Ik was geen glimworm ofzoiets. Ik liep het kamp binnen en voelde opeens allemaal bronnen van kracht om me heen die ik simpelweg kon pakken omdat ik minder moe zou zijn. Wat gebeurde er met me?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    "Nee", mompel ik. "Het lukt wel... Sorry." Ik loop naar de bosjes en probeer nog mezelf in te houden, maar moet dan toch overgeven. Ik zink neer op mijn knieën en sluit mijn ogen, wanhopig proberend die druk weg te krijgen. Niet dat ik er veel aan kan doen. Mijn oogleden worden zwaarder. Ik ga toch niet flauwvallen? Denk ik nog. Dan wordt alles zwart.


    help

    Tyler

    Ik loop naar Wyn, en zie dat ze is flauwgevallen. 'Dat wordt toch dragen' mompel ik. Ik til haar op, en leg haar over mijn schouder. Ik loop naar het kamp, en leg haar in haar bed. Dan ga ik bij het vuur zitten, en hou mijn hoofd kreunend vast.


    El Diablo.

    Jayden
    Dat is ook best vreemd dacht ik bij mezelf. 'Ikzelf vind deze plek ook niet echt geweldig. Heb je die zwakke mist gezien? Die heb ik nog nooit gezien.' Als ik naar de mis rondom ons kamp wijs. Het was hier maar een vreemd zaakje.

    [Jayden= Fysiek en mentaal erg sterk. Hij kan bepaalde dingen doen met zijn brein dit ontwikkeld hij later.

    Jade= Lichaam. Alles wat het lichaam kan kan zij ook. Pijn besturen energie maar ook het bloed. Dus iemand besturen. Niet iemand geestelijk. Overnemen maar door een soort van te sturen als een robot.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [heb ik iets gemist en kan ik ergens inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Sky Bright
    Ik zie Tyler met Wyn het kamp inkomen. Wyn is flauw gevallen en Tyler zit aan zijn hoofd. 'Heb je ook al hoofdpijn?' Vraag ik nieuwschierig als ik naast hem ga zitten. 'Ik had het ook tot ik om een een of andere reden lichtgevende handen kreeg.' Zeg ik ook lichtelijk verbaasd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Eigenlijk is de gedachte dat Tyler nog steeds geen shirt aan heeft best wel grappig... Ik ben zo flauw... XD)


    help

    [Yasmin's gave is heel ingewikkeld. Ze kan als ze zich goed concentreert haar ziel uit haar lichaam halen. Ze is dan enkel ziel en haar lichaam is dan 'dood'. In haar ziel vorm kunnen mensen haar niet zien en ze kan dan ook niet met mensen communiceren. Ze kan haar ziel dan in een ander (enkel slapend) lichaam van een dier of mens sturen en ze bestuurt dan dit lichaam. Ze kan ook in dode lichamen. Ze kan in haar ziel vorm ook met dode zielen praten.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yasmin

    'Wyn! Wyn!' Zeg ik geschrokken. Ik schud zachtjes aan haar. 'Wat is hier toch aan de hand?' Vraag ik verbaasd. 'Wat doet dit bos met ons? Worden we gek ofzo? Ik vind dit echt heel griezelig.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ @Eglantine Hoezo? XD ]

    Tyler

    Ik knik zwakjes, ik denk even aan Alexis. Hoe zal het met haar gaan? Ik kijk naar mijn handen, die opeens roodgelakte nagels hebben. Net als Alexis. Net zoals het lange blonde haar over mijn schouders, en de witte bikini. Tha fuq just happened?


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    'Dat is ook best vreemd' hoorde ik een stem, die verdacht veel op die van Jayden leek. Verward keek ik hem aan. ''Ikzelf vind deze plek ook niet echt geweldig. Heb je die zwakke mist gezien? Die heb ik nog nooit gezien.'' zei hij, en ik schudde mijn hoofd. ''Ik ook niet'' zuchtte ik. Het zal wel aan mijzelf liggen, misschien was ik gewoon moe en toe aan wat goede nachtrust.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Ik zucht, ik had een hele druk in mijn hoofd. Dus ik besloot om te slapen. Ik stond op, en liep richting de tent. Opeens zag ik een meisje met hetzelfde kapsel bij het vuur naast Jade. Ik liep naar ze toe. 'Wie is.. Sinds wanneer heb ik een kloon!?' roep ik dan als ik zie dat het precies op mij lijkt.


    El Diablo.