• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Momenteel is Wyn in haar comadinges.)

    Wyn

    Het is geen normale slaap waarin ik terecht kom. Dat voel ik al meteen als ik flauwval. Het is vreemd. Het is alsof ik gewoon nadenk, maar dan in een lege kamer ben, waar alleen ik over mijn gedachten kan nadenken. Het is alsof ik volledig ben afgesloten van de buitenwereld. Wanhopig probeer ik weer wakker te worden, dat zou niet zo moeilijk moeten zijn als het een gewone slaap is. Van een droom kom je altijd makkelijk weer weg. Het lukt niet. Ik probeer wanhopig te schreeuwen. Het geluid echoot door de lege kamer. Dan is het voorbij en schiet ik overeind in mijn tent. De druk is verdwenen en alles lijkt weer normaal. Ik kruip weer uit de tent en kijk of het met de rest goed was. Was het allemaal maar een droom? Hoe lang ben ik weggeweest? Het is nog steeds donker, dus zo lang kan het niet geweest zijn.


    help

    Yasmin

    Mijn mond valt open. 'Maar daar stond net nog Tyler!' Ik grijp naar mijn hoofd. Wat is dit toch? Ik vind het hier dood eng. Was ik maar nooit gegaan. Ik schud weer aan Wynter. 'Wyn, alsjeblieft word wakker!'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:35 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade Sky Bright
    Hij knikt hij had dus hoofdpijn. Misschien waren die handen juist tegen de pijn. Mijn linkerhandveeft weer licht en hou ik achter zijn hoofd zodat de pijn lichter wordt. Opeens lijkt hij op Alexis nnou de mannelijke Alexis. 'Dude wat THE fregules deed je?'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LovingStyles schreef:
    [heb ik iets gemist en kan ik ergens inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik wil net schreeuwen als ik merk dat ik weer me eigen ik ben. Merk ik aan de wind die langs mijn blote bovenlichaam gaat. 'Geen idee' zeg ik trillend.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik schrik me rot als ik twee Alexis'en zie staan. Eén Alexis was al erg, maar twee... Was dat haar vreemde kracht, zoals we allemaal bleken te hebben, misschien. Zichzelf klonen? "Yasmin?", mompel ik verbaasd. "Dafuq just happened?", mompel ik. "En waar is Tyler?" Het was er uit voor ik er erg in had. Dat Tyler de eerste was aan wie ik dacht. Ik had geen idee hoe het kwam. Alexis veranderd in Tyler en ik schrik me alweer bijna dood. "Wat gebeurt er in hemelsnaam?"

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:38 ]


    help

    Yasmin

    'Holy fudgecakes.' Mompel ik verbijsterd. 'Ok, ligt het aan mij of heeft iedereen hier nu iets supervreemds meegemaakt?' Ik zag dat Wynter weer wakker werd. 'Oh gelukkig, Wyn! Je bent wakker. Enneh... Tyler staat daar nu weer.' Mijn hoofd loopt over van gedachtes. Ik zie dat Sam verstart, alsof er iets met haar hoofd is.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:40 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "Nee echt?", zeg ik sarcastisch. Ik was nu niet echt in de mood om optimistisch of medelevend te doen. "Ja, heb ik ondertussen ook al door", voeg ik nog toe. "Sorry", mompel ik.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:39 ]


    help

    Yasmin

    'Geeft niet.' Zucht ik. 'Ik vind het gewoon super eng hier. Ik wil het liefst nu gewoon wakker worden uit een super weirde nachtmerrie en iedereen vertellen wat voor raars ik heb gedroomd.' Ik knijp mezelf, maar er gebeurt niets. 'Verdomme!' Grom ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Ik vervloek Tyler even in mijn gedachten. Damn, die gast geeft me nog eens een hartaanval. Maar opeens valt hij schreeuwend op de grond.

    Tyler

    Ik voel opeens een helse pijn, ik schreeuw en val op de grond. Het voelt alsof ik in brand wordt gestoken, tegelijk met duizend zwaarden in mijn lichaam en neergeschoten worden.


    El Diablo.

    Wyn

    Als vanzelf ren ik naar Tyler. "Tyler!", schreeuw ik. "What the hell is er toch aan de hand!", zeg ik terwijl er tranen in mijn ogen komen te staan.


    help

    Yasmin

    'O mijn god!' Roep ik geschrokken uit. Ik kniel voor hem neer met angstige ogen. Ik bijt op mijn lip. 'T-Tyler...' Prevel ik trillend. Zijn gezicht verraadt dat hij pijn heeft. Heel veel pijn.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    Ik voel de kracht van Alexiss afkomen en kijk haar aan. Opeens geef ik een fel geel licht waardoor ik even gil. 'Ik ben een Gloeilamp!' Gil ik. Ik kijk naar Tyler en druk op zijn hoofd waardoor ik de pijn wegneem en Alexiss aankijk. Ik voelde haar bloed onder haar aderen stromen en liet haar weglopen. Wat ze ook deed. Watdafuq kon ik allemaal. Wat was dit voor plek?!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nym

    Ik kan er niet meer tegen en ga een beetje verder zitten, begin te huilen en druk mijn gezicht tegen mijn knieën.


    help

    Alexis

    Ik schrik zo eerg dsat Tyler gelijk uit mijn gedachten gaat, en dan blijft Tyler stil liggen. Maar trilt nog wel.

    Tyler

    Ik lig stil, bang dat het pijn doet als ik beweeg. Mijn lichaam trilt, en schokt soms.


    El Diablo.