• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    John McAlister

    Ik leg mijn handen op mijn knieen en voelde mijn knieen bijna branden, toen ik wouw zien waar het door kwam was het plots weg.. 'We gaan terug naar het kamp'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iedereen Ondekt nu krachten. Ik ga wel naar Sam toe :)]
    Jayden Jason Bright
    Ik was even het bos aan het verkennen maar het werd al te donker dus ik rende terug. Ik rende, maar struikelde over een stukje boomwortel waardoor ik op een omgevallen boom viel, maar om een een of andere manier versplinterder hij door de kracht die vrij kwam. Ik keek verbaasd naar de boom maar liep verder naar het kamp waar ik Sam tegen kwam. 'Heey Sam.' Zeg ik vriendelijk. Ik zei liever Sam dan Samantha vond ik leuker klinken.

    Jade Sky Bright
    Ik liep ook naar het groepje die ergens omheen stonden. Het was Yasmin en ze zat te huilen. Wat gebeurde er. Wat was er gebeurt? Ik zag Tyler naar zijn hoofd grijpen vast hoofdpijn. Ik keek op toen ik Wyn een zakmes zag gooien die rechtop op de grond bleef staan. Met het mesje omhoog hoe deed ze dat?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    'Je kan altijd nog op mijn rug als je geen zin hebt om te lopen' glimlach ik zwakjes. De druk op mijn hoofd werd steeds erger, maar ik probeerde er nog een beetje een leuke sfeer bij te houden.


    El Diablo.

    Ooc: Ik word achter de computer weggejaagt :( See you later guys! (H)


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heey, ik word op precies het zelfde moment weggejaagd! ;d Doeidoei. <3]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik weet niet goed iedereens hun gave of kracht kan je dat misschien in de tekst doen bij de personages? Dat is misschien overzichtelijker :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    Ik word even duizelig en schud mijn hoofd. Het lijkt écht of de druk zwaarder word. Ik vraag me af of de rest er ook last van heeft. Ik knijp mijn ogen even dicht en ga naar Tyler. "Voel jij dat ook?", vraag ik, terwijl de druk alsmaar zwaarder word. Het doet pijn. Ik krijg barstende hoofdpijn en ik heb het gevoel dat ik de grond ingedrukt word. Duizelig probeer ik mijn evenwicht te bewaren en bukte me om mijn zakmes uit de grond te trekken.


    help

    Tyler

    'Als je het over die hoofdpijn hebt, ja' antwoord ik.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik zat op een boomstronk, ik werd gék van alle stemmen. 'Het was geen droom, ik weet het zeker' 'Wat gebeurt er toch?' 'Maar ik zeg niets' Ik hoorde vanalles, maar ik wist niet waar het vandaan kwam. ''heey Sam'' klonk de bekende stem van Jayden. ''Hee'' glimlach ik zwakjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Sky Bright
    Ik voel een irritatie in mijn hoofd, maar ik wist dat het niet van mij was. Heel veel pijn of gevoelssensoren waren nooit goed ontwikkeld vooral in mijn hoofd. Maar toc was dit wel van mij. Plotseling werd mijn zicht compleet helder. Ik zag ieder detail in mijn ogen. Wat was dit?!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:10 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    "Het is net alsof ik in een vliegtuig zit", fluister ik. Ik schrik van hoe mijn stem klinkt. Hees en heel erg stil. Ik krijg het heel erg warm en probeer te gaan neerzitten op de grond. Ik sluit mijn ogen en adem diep in en uit.

    (OOC: Heeft Tyler last van Wyn's kracht? xd)


    help

    Tyler

    Ik knik, 'tis vast niks' zeg ik maar. Maar nu vertrouwde zelfs ik het niet meer.


    El Diablo.

    [Wqt is iedereens kracht?]
    Jayden Jason Bright
    'Hee.' Klinkt ze zachtjes. Ik ga naast haar zitten. 'Je geloofd nooit wat me overkwam toen ik rondliep. Ik jogde een viel over een boomstronk en versplinterde een dikke boomstronk.' Zeg ik zelf een beetje ongelovig, maar ik sprak de waarheid.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    De druk word een klein beetje minder. "Ik denk dat ik ga slapen", zeg ik. "Ik voel me niet goed." Ik heb het veel te warm en krijg het gevoel dat ik moet overgeven.


    help

    (De mijne is druk sterker of lichter maken en m'n geest afsluiten van alles en iedereen, zodat ik soort van flauwval XD)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:16 ]


    help