• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    [Rivera wou ik eerst ook als achternaam doen XD]

    Lakisha Gilmore

    'Dank je. Rivera doet me denken aan een prachtig vakantie land,' zei ik met een glimlachje. Hij keek een beetje om zich heen. 'Kan je het een beetje vinden?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op en keek beetje met hem mee. 'Ik ben hier nog maar net. Ben nog niet verder gekomen dan dit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (hahaha toeval )

    Alexander Rivera

    Ik lachte even, 'Dankje, en zal ik je anders even helpen ? Ik ben hier ook niet zo lang maar ik kan het denk ik wel vinden,' gaf i.k toen eerlijk toe. 'Trouwens, ik moet eerst deze boodschappen in mijn kamer zetten, erg?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Het is niet erg,' zei ik met een glimlachje. Ik haalde een papiertje uit me zak. 'Volgens dit papiertje zat ik in appartement 3?'

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik dacht even na, ik zat in een, Amelia in twee en zei in drie. Dus met andere woorden ze zit in het appartement naast die van Amelia. 'Ik zit in een, dus we komen er langs,' glimlachte ik toen. We liepen richting mijn appartement en ik lede de spullen in de keuken,' ik heb extra dingen meegenomen voor als je is nodig had,' zei ik toen tegen Sharona. Ik liep weer de andere kant op richting Lakisha en keek haar aan,' welke studie doe je eigenlijk ?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte en liep met hem mee. Ik bleef wachten toen hij de spullen in de keuken legde. Er waren een paar mensen. 'Welke studie doe je eigenlijk?' vroeg hij. Ik glimlachte. 'Muziek en dan best wel uitgebreid. Niet alleen maar zang of alleen een instrument bespelen, maar ook het mixen en het maken en ja.. Eigenlijk alles wat er mee te maken heeft,' vertelde ik met stiekem een beetje trots in me stem. 'En wat voor studie doe jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik keek haar aan, 'Hmm, kom je met mijn zusje samen,' mompelde ik. 'Sport,' antwoordde ik uiteindelijk, ' Maar, ' begon ik, ' Het is ook sport management en dat soort dingen, dus eigenlijk ook best breed,' zei ik met trots in mijn stem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ow owkeej,' zei ik met een glimlachje. Heel eventjes keek ik weer om me heen. 'Zo goed ben ik niet in sporten,' zei ik met een lachje tegen hem. 'Alleen dansen kan ik een beetje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    ' Het dansen kom ik gauw genoeg achter,' grinnikte ik kort. ' Uitgaan,' zei ik er toen nog achter aan. We stopte met lopen en stonden voor haar appartement. ' Voila madame,' zei ik en maakte een buiging richting de deur, ' Uw appartement,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Uitgaan? Nu?' vroeg ik terwijl ik de deur opende. Ik glimlachte toen ik de kamer zag. Twee bedden onder, twee bedden boven. Ik klop het trapje op en gooide me koffer op een bed. Boven sliep veel lekkerder dan onder. Ik liep weer naar de deur toe en keek naar Alex. 'Dus, je wou uitgaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    ' Vanavond,' zeg ik dan. Ik kreeg een smsje van Amelia dat ze het nachtleven hier wil uittesten, ' Mijn zusje gaat mee en ik denk dat ze haar kamergenoten nog mee ontvoerd, of genoot hangt ervan af,' grinnik ik. ' Dus zeg maar, wat wil je'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte. 'Ik vind het goed,' zei ik opgetogen. Ik had er nou al zin in. 'Hoe laat wou je gaan?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    ' Zeg maar een tijd, meestal hebben vrouwen meer tijd nodig dan mannen,' grijns ik kort. Ik smste Amelia nog even dat het goed was en keek haar aan.

    Amelia Rivera

    ' Tyler!' riep ik terwijl hij voor me stond. ik lachte blij, ' Wij,' begon ik zo vriendelijk, ' Wij allemaal in dit huisje die mee wil,' lach ik. ' Gaat vanavond mee uit,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik grinnikte. 'Zo'n meisje ben ik niet,' zei ik met een glimlachte en draaide onbewust een rondje. 'Misschien alleen andere kleren, haren borstelen, muts weer op en ik ben klaar. Dus zeg maar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    'Yeah buddy!' roep ik meteen, en ren naar de slaapkamer. Daar kleed ik me snel om, en kom daarna terug. 'Let's go!' grijns ik. Sorry, ik hou van feestjes..


    El Diablo.

    Amelia Rivera

    ' Wacht 10 minuten oke,' lachte ik. Ik trok snel een strakker jurkje aan, deed mijn hakken aan, mijn make up even bijwerken en mijn haar liet ik gewoon als dat het was. Los. ' Done,' zei ik na 7 minuten, ' En ik heb je drie minuten gespaard, we moeten wel even langs mijn broer en ehh een meisje ofzo ,' Snel smste ik dat we klaar waren en pakte mijn tasje.

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte toen ik het smsje las, ' Ik heb max 10 minuten nodig, even omkleden. Amelia en Tyler zijn al klaar, haar kamergenoot dus,' glimlachte ik. ' Kom je wanneer je klaar bent naar mijn kamer toe? Eerste, ik vraag mijn kamergenoot ook wel mee,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.