• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    [Okii]


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    Ik keek op mijn hand waar ik het adres even gauw had opgeschreven. Ik telde de huizen af. Ik was te lui om naar de nummer bordjes te kijken. Ik keek omhoog naar het gebouw wat het studentenhuis moest zijn. Ik zocht naar het nummer bordje of ik wel goed zag. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht toen ik juist was. Met mijn gitaar over mijn schouder en me koffer met kleren in me hand, liep ik naar het studentenhuis toe. Ik opende de deur en liep naar binnen. 'Hallo! Is er iemand?!' riep ik door het huis heen. Ik sloot de deur en keek om me heen. 'Wauw,' zei ik zachtjes, gevolgd door het geluidje wat liet merken dat ik een sms had gekregen. Ik haalde mijn mobiel te voorschijn en ging het sms'je lezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan ik ergens inspringen? ^^]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Je kan op het geroep van Lakisha reageren ? ;D Maar ik ga zo wel naar bed.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ WACHT. op welke kamer slaapt Amelia nou :s ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bij Sharona toch xd


    El Diablo.

    [Uh, Lucy is de kamer waar Tyler en Catherine in staan binnengegaan, ze staat nu zeg maar nog steeds hallo te zeggen... volgens mij had ik het niet zo duidelijk gemaakt dat ze daar naar binnen ging... sorry daarvoor :$]

    Tyler

    Opeens zie ik een meisje (Lucy) binnen komen, 'whassup' zeg ik. Dan kijk ik naar de pizza's die er eindelijk uit kunnen.


    El Diablo.

    [ Nee, Alexander slaapt daar..Amelia heeft nog geen room xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Bij Sharona toch? En ga daarna lkkr naar Tyler daar is het gezellig..]


    El Diablo.

    [ Nee, Alexander en Layla delen kamer met Sharona xd ]

    Amelia

    Zuchtend kom ik binnen. Natuurlijk was ik weer de gene die te laat was. Ik kreeg nog wat gezeik over me heen nadat ik te laat was en liep toen naar boven. Ik zocht een appartement uit en liep gewoon een random kamer binnen. Daar zag ik al een paar mensen, ' Yo,' riep ik terwijl ik met mijn koffers naar binnen liep. Ik keek ze aan en glimlachte, ' Ik ben Amelia Rivera,' zei ik terwijl ik op mijn koffer ging zitten. Ik was gewend mijn voor en achternaam te zeggen, het was gewoon automatisme


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waar zit ze nou dan xd]


    El Diablo.

    [ Dat weet ik niet XD gisteren of eergisteren zei je ja laat haar maar bij Tyler op de kamer, maar blijkbaar kregen we daarom shit over die kamerindeling.. maar ja.. xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok ;D Ik volg het nou al niet meer met die kamerindeling en mijn poppetje staat nog maar bij de ingang ;P Kan ik een beetje uitleg krijgen ? ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Nou, kamerindeling is beetje omgegooid..maar ja laat 't maar, Ry wil je reageren op amelia? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.