• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Space schreef:
    { Dat was ook het idee, maar wel een grote lange Flickerman post :3 }
    { Intervieuws morgen avond? dan morgen nog een beetje trainen ofzo. }

    {Hoe laat dan? xD *is pas om kwart voor negen ofzo thuis*}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [Kan die post dan gewoon niet nu komen? Want ik ben straks weg, dan ben ik er even, daarna ben ik naar de stad, dan ben ik er even en daarna kom ik denk ik niet meer terug =3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ashby schreef:
    [@Tolkien: OMG, die is echt heel erg cool xd]


    (Ik ben gewoon een genie ^^ Maar ik vraag me af of dat niet teveel voordeel is voor 4... Ze hebben al redelijk veel punten ook... Avani, toch.. XD)


    help

    { We hebben nog niet het gemiddelde van iedereen, & we kunnen niet met iedereen rekening houden, want sommige zijn er dan niet, en de andere zijn er dan niet. Snappie, we zien wel waneer we de interviews doen. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    { We hebben nog niet het gemiddelde van iedereen, & we kunnen niet met iedereen rekening houden, want sommige zijn er dan niet, en de andere zijn er dan niet. Snappie, we zien wel waneer we de interviews doen. }

    {Je hoeft geen rekening met me te houden hoor ^^ maar als het bijvoorbeeld 8 uur begint ga ik snel doen snap je? en anders niet(cool)(over de interviews)}

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:27 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [Waarom doen we het niet net als bij het laten zien van de dingen die we kunnen. Dan kunnen sommige mensen verder want ik doe vandaag namelijk nopes. Dus ga ik me de hele dag vervelen :({]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (De punten gaan wel in de hoofdding terechtkomen... Maar de Tributen moeten ook nog aangepast worden... Ik heb nog geen punten van de mannelijke van 3 en 9 en de vrouwelijke van 8... Was dat Oracle? Dan doorstreep ik die even...)


    help

    KOEKKIEZZZ schreef:
    (...)
    {Je hoeft geen rekening met me te houden hoor ^^ maar als het bijvoorbeeld 8 uur begint ga ik snel doen snap je? en anders niet(cool)(over de interviews)}


    { Is goed, maar ik zal de intervieuws wel een beetje kort houden etc. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [maar ben je morgen avond pas om kwart voor 9 thuis dan? want volgens mij wilden we dan morgen avond pas de interviews doen omdat het vandaag heel erg slecht uitkwam....]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ashby schreef:
    [maar ben je morgen avond pas om kwart voor 9 thuis dan? want volgens mij wilden we dan morgen avond pas de interviews doen omdat het vandaag heel erg slecht uitkwam....]

    {waarschijnlijk ben ik kwart over acht thuis maar dan moet ik meteen eten... xD}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [hmmm... okay]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Hoelaat moet je weg?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {maar.. ik moet nu weg... kees bye <3}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Space schreef:
    Hoelaat moet je weg?

    {ik? nu...}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    { Waarschijnlijk zijn de intervieuws wel leuk om te doen, maar omdat iedereen dan een beetje weg is enzo is het misschien handiger om morgen de arena in te gaan? dan eindingen we vanavond met dat ze op de platen staan ofzo. Tijdsversnelling :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.