• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [@TheRumIsGone: Hoe laat? Aangezien ik vandaag weer een verjaardag heb, en ik daar tot na het avondeten ben... Dus ik ben een beetje een lastpost volgens mij xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Space schreef:
    (...)

    {Geheh, ja! nee hoor. Maar zullen we zo maar de puntjes op tv doen? & Ik wil echt te graag Flickerman spelen :x }



    Ja mag je doen XD.. Waarschijnlijk als ik terug ben.. Moet nu weg.. Tot vanmiddag (flower)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)


    Ja mag je doen XD.. Waarschijnlijk als ik terug ben.. Moet nu weg.. Tot vanmiddag (flower)



    * Doet dansje *


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ashby schreef:
    [@TheRumIsGone: Hoe laat? Aangezien ik vandaag weer een verjaardag heb, en ik daar tot na het avondeten ben... Dus ik ben een beetje een lastpost volgens mij xd]


    { Anders de intervieuws morgen avond, dat we het wat uitstellen? }
    { Vanmiddag rond 3/4 uur de scores? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    { Anders de intervieuws morgen avond, dat we het wat uitstellen? }
    { Vanmiddag rond 3/4 uur de scores? }

    Waarom gaat iedereen 's ochtends weg? ik ga vanmiddag juist weg :(


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [okay, dan ben ik er niet bij met de scores, helaas, maar het zou idd fijn zijn als de interviews dan wat uitgesteld worden =)]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ashby schreef:
    [okay, dan ben ik er niet bij met de scores, helaas, maar het zou idd fijn zijn als de interviews dan wat uitgesteld worden =)]


    {zelfde <3}

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:06 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [@KOEKKIEZZZ: ik ga vanmiddag rond 1 uur weg en dan bene ik weg tot ongeveer 7 à 8 uur, of iets in die richting. So, you're not alone ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    KOEKKIEZZZ schreef:
    (...)
    Waarom gaat iedereen 's ochtends weg? ik ga vanmiddag juist weg :(


    { Het is idd een beetje kuttig dat iedereen een beetje weg is, maar we meoten echt een tijd prikken waarop we het gaan doen. Dus 4 uur ofzo? Dan ga ik mijn geweldige Flickermanpost voorbereiden, want ik moet dan duits leren. Maar ik hoef verder niks te doen. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ashby schreef:
    [@KOEKKIEZZZ: ik ga vanmiddag rond 1 uur weg en dan bene ik weg tot ongeveer 7 à 8 uur, of iets in die richting. So, you're not alone ^^]

    {yes! ik ben geen loner meer! *doet een vaag dansje* (jep! goed gezien ik ben gestoord!)}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [@KOEKKIEZZZ: Ik ben ook gestoord hoor, dus ja.... (is ook echt iets wat jullie willen weten... =P Zie je, ik ben gewoon een beetje raar xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Space schreef:
    (...)

    { Het is idd een beetje kuttig dat iedereen een beetje weg is, maar we meoten echt een tijd prikken waarop we het gaan doen. Dus 4 uur ofzo? Dan ga ik mijn geweldige Flickermanpost voorbereiden, want ik moet dan duits leren. Maar ik hoef verder niks te doen. }


    {dan lees ik dat later wel terug, het zou wel fijn zijn als de interviews dan wel later zouden zijn. kan dat?}

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:11 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Ashby schreef:
    [@KOEKKIEZZZ: Ik ben ook gestoord hoor, dus ja.... (is ook echt iets wat jullie willen weten... =P Zie je, ik ben gewoon een beetje raar xd]

    {dat is zeker iets wat we willen weten! wij gaan gewoon winnen want alle andere vluchten en plegen zelfmoord omdat ze bang zijn voor onze gestoordheid :Y)}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [Kunnen jullie de punten niet gewoon in een post droppen? Ik ivnd het nogal een gedoe dat er een heel gedoe omheen komt. Bovendien zal ook niet iedereen er zijn en leek het me gewoon handiger als je de punten gewoon kunt zien wanneer je online bent.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    { Dat was ook het idee, maar wel een grote lange Flickerman post :3 }
    { Intervieuws morgen avond? dan morgen nog een beetje trainen ofzo. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.