• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7

    Met een zucht sta ik op als mijn naam omgeroepen wordt. Ik had nog wat besproken met mijn mentor voor ik hierheen ging, maar ja, zenuwachtig was ik toch echt wel.
    Ik liep door de deur en zag meteen het podium van de spelmakers. "Lizzie Ashlyn Wood, district 7." zeg ik en als ik iedereens aandacht heb, loop ik naar het boogschieten. Ik pak één van de bogen en hang een pijlenkoker over mijn rug. Ik pak de eerste pijl die ik zorgvuldig aan de pees leg. Ik schiet hem op een dummie en zo snel als ik kan pak ik een volgende en een volgende. De drie pijlen zitten allemaal op dezelfde plek in het hart. Ik glimlach zelfvoldaan en pak 1 van de dierdummies, die ik omhoog gooi. Ik zorg er expres voor dat de dummie dicht bij 1 van de lampen zweeft en ik schiet de pijl erheen. Zoals ik al hoopte, vliegt de pijl, met dummie, door naar de lamp, waar de vonken vanaf spatten. De dummie vliegt in de fik en ik grinnik even.
    Ik draai me om naar de spelmakers en buig lichtjes. "Geniet van het vuurwerk." zeg ik en loop weg door de deur.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [de jongen doe ik als ik mijn tanden heb gepoetst... Nu dus eerst ff tanden poetsen, sozzy anders wordt mijn moeder waarschijnlijk boos.... =S]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    James - 7

    Lizzie was net weggegaan en ik heb nog geen idee wat ik zou gaan doen. Als na een tijdje ook mijn naam omgeroepen wordt, sta ik op en loop zenuwachtig door de benoemde deur.
    Binnen weet ik me even geen raad; ik kan toch niets. Ik pak een mes en gooi hem op een dummie. Hij komt in het hoofd terecht en ik gooi nog een mes; die komt in de keel. De volgende beland in zijn hart. Ik maak maar een buiging, als ik nog meer zou proberen, zou het toch mislukken. Ze zeggen dat ik mag gaan en zo snel ik kan, loop ik door de deur.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [zo, nu ga ik slapen, ben nogal gesloopt vandaag op de verjaardag.... En ik ben erachter gekomen dat ik nog aardig goed ben in bowlen xd (daar moet iemand blij mee zijn =P) trusten peeps]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Zover ik het las mocht je dus gewoon gaan met je tribuut :)]
    Jayden Jason Bright District 10
    mijn naam schalde door de kamer. 18 mensen gingen voor mij naar binnen, maar dat maakte me niet minder zenuwachtig. Alleen maar meer eerlijk gezegt. Wat als zij beter waren dan mij. Hoe kon ik dan verder komen. Ik verman mezelf een beetje en loop trots de kamer in. 'Jayden Jason Bright. District 10.' Zeg ik met een harde, maar duidelijke stem. Ik pak een pijl en boog met twee pijlen en hou het in mijn hand vast. Ik sprint naar een gemaakte boom en klim er als een aapje in. Ik schiet van een hoogte op de bewegende dummies. Raak in het hart en in het hoofd. Ik spring uit de boom, maar zie geen ogen. Ze keken alleen maar naar zichzelf. Ik span nog is mijn boog aan en leg de pijl op mijn pees. Ik schiet zo zodat een toupetje van een man zijn hoofd vliegt. Als ik 1 milimeter gemist had was hij dood geweest. De mannen vooral van wie het toupetje was keken geschokt naar me. Een man klapte eventjes zachtjes. 'Heel erg bedankt voor jullie aandacht.' Zeg ik een beetje geïrriteerd als ik nog een werp mes pak en als ik wegloop in een dummie gooi die door de kracht omviel. Recht in het hart. Ik liep naar de lift en kwam in ons penthouse. Dit was echt geweldig, maar ik wist wat komen ging en dat wou ik graag vermeiden. Ik liep naar onze trainer. (verzint Random naam) Broom. Broom gaf mij geweldige tips en het hielp mij ontzettend. Ze was vreselijk aardig. Ja het was een zij. En ze was vriendelijk en steunde ons. Ik plof naast Broom neer. 'Denk jij dat het me zal lukken?' Vraag ik twijfelend. Ze pint haar glimlach op haar gezicht en haar ogen stonden vriendelijk. 'Er is voor iedereen een kans. Het ligt er aan hoe je het speelt. Blijf in het midden of de spelmakers kunnen je aanvallen. Ze willen het spel in het midden houden. Wees voorbereid op alles. Ookal vind je bos lekkerder je kan ook op een berg vechten of in een ruïne. Alles kan en ieder jaar is het anders. Bij mij was het bijvoorbeeld veel water. We begonnen in het water dus had in een groot voordeel samen met district 4. Ik ben een vrij goede zwemmer niet zoals de meeste. Maarliefst 7 mensen werden verzwolgen in het water. Onderschat nooit je omgeving het is ontzettend gevaarlijk.' alles wat ze zojuist zei nam ik in me op. Ieder detail moest ik onthouden. 'Is het handig om samen te vechten?' Vroeg ikverder. Denkend aan Alice. 'Het kan. Maar bedenk wel als je het tot het laatste red dan zal je diegene moeten doden. Dat moet. Er moet altijd 1 winnaar zijn.' Beantwoorde ze mijn vraag. 'Bedankt broom.' Zei ik vriendelijk. Ik boog eventjes. Dat deed ik altijd voor diegene die ik respecteerde. Ik liep naar mijnbed en ging even liggen. Dat had ik verdient.

    [Langste post ever ofzoiets. Ik ben gisteren voor de 3e keer naar de Hungergames geweest. Love it.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik heb een idee voor de Arena: Een half gezonken stad. De stad is zegmaar een eiland en hier en daar lopen er beekjes en zijn er meren omdat de stad half gezonken is. De Tributen starten op het middenplein, dat eigenlijk redelijk groot is en het is onder water gelopen. Redelijk diep. In het midden is er nog een stuk land vrij en staat de Hoorn. Dan heb je de rest van de stad met al haar beekjes en meren - pas wel op, want het meeste water is giftig of onzuiver - en buiten de stad loopt een ring rivier en daar nog eens buiten heb je bossen. En er staat een vulkaan ergens aan het einde van die bossen :Y) Yep, ik wil iets met water... XD De Tributen die niet kunnen zwemmen, kunnen direct weg van de Hoorn, maar kunnen ook het bos niet ingeraken, wat geen voedsel betekend. Damn it, die had ik beter voor mijn eigen story kunnen gebruiken...)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 9:30 ]


    help

    Tolkien schreef:
    (Ik heb nog nodig:

    man en vrouw van 3
    man en vrouw van 7
    vrouw van 8
    man van 9
    man van 10

    Nog 7 63 mensjes die moeten invullen :Y). Dan heb ik er nog eentje van waarvan ik geen punten heb gekregen en twee die nog geen totaal hebben...)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Willen de volgende mensjes hun prive sessies als de wiederweer gaan schrijven: MAN - 3
    VROUW - 8
    MAN -9.

    { Als deze rollen nog niet zijn ingevuld, gaat TheRumIsGone wel achter je aan.}


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    (Ik heb een idee voor de Arena: Een half gezonken stad. De stad is zegmaar een eiland en hier en daar lopen er beekjes en zijn er meren omdat de stad half gezonken is. De Tributen starten op het middenplein, dat eigenlijk redelijk groot is en het is onder water gelopen. Redelijk diep. In het midden is er nog een stuk land vrij en staat de Hoorn. Dan heb je de rest van de stad met al haar beekjes en meren - pas wel op, want het meeste water is giftig of onzuiver - en buiten de stad loopt een ring rivier en daar nog eens buiten heb je bossen. En er staat een vulkaan ergens aan het einde van die bossen :Y) Yep, ik wil iets met water... XD De Tributen die niet kunnen zwemmen, kunnen direct weg van de Hoorn, maar kunnen ook het bos niet ingeraken, wat geen voedsel betekend. Damn it, die had ik beter voor mijn eigen story kunnen gebruiken...)


    { DEZE DOEN WUU!! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Welke tribuut had Oracle? dan geef ik die ff random punten.
    & ik zie net dat 8 nog niet ingevuld is. en jongen district 3 & 9 { & 6 } nog helemaal door niemand is genomen ofzoiets. Die gaan dood bij het bloedbad
    :Y)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    { oh, en zullen we een tijd instellen dat ik de punten ga oplezen op de capitool tv, en de intervieuws vanavond? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [@Tolkien: OMG, die is echt heel erg cool xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [XD Hoezo kom ik achter ze aan? Ben ik zo eng?]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 9:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [aa.. Waarschijnlijk wel dus.. Ik kom online en iedereen is weg.. XD.. ik ben in de middag pas weer terug btw.. M'n oma viert vandaag haar verjaardag..]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [XD Hoezo kom ik achter ze aan? Ben ik zo eng?]


    {Geheh, ja! nee hoor. Maar zullen we zo maar de puntjes op tv doen? & Ik wil echt te graag Flickerman spelen :x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.