• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik knik. "Het is moeilijk te bedenken dat iedereen die ik heb gekend hier - zelfs de minder aardige zullen sterven. Ik doe niet mee om te winnen weetje. Ik doe mee in de wetenschap dat ik het Capitool zal laten voelen dat ik geen pion ben, dat hun Spelen me er niet onder krijgen.. Ik verbrandde een dummie met 'Capitool' op de romp. Ze mogen niet denken dat ze ons bezitten. Als wij branden, branden zij met ons."


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oracle schreef:
    [Even ter informatie, ik was de jongen van 6 xD]


    DANKJEWEEEEEL!


    help

    Lizzie - 7

    Ik knik bedenkelijk. Na een minuut of 2, steek ik mijn hand uit. "Ik doe mee."


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Wat kan ik doen? Jayden geeft al laten zien wat hij kon :) I'm bored]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Charles Oliver Sanz

    Mijn naam word geroepen. Ik sta op en loop naar binnen. 'Dus.. Charles. Wat ga je ons laten zien?' Ik hou mijn gezicht in de plooi. 'Ik ga gebruik maken van de pijl en boog.' Ik merk dat ik direct hun interesse verlies. Over korte concentratie boog gesproken. Ik pak de pijl en boog. SLuit een van mijn ogen, mik en zie hoe de pijl het hoofd van een van de doelwitten raakt. Geen reactie. Ik kijk op. Ze lachen en praten wat met elkaar. Dit meen je niet. Mijn oog valt op de sproeier boven het gezelschap. Over het hele plafon zitten die dingen versprijd. Koortsachtig zoek ik naar het brand alarm. Als ik die gevonden heb richt ik mijn pijl erop en hoor het alarm af gaan. Direct springen ook de sproeiers aan. Ik grijns. Dan had ik maar geen sponsors.

    [ff een vraagje: Chaim, welk district komt Charles uit?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Negen)


    help

    [okay ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Anders moet je maar kijken bij het derde topic. xd)


    help

    [ja, had ik net gedaan, ja =P]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cymbeline - 5
    Ik glimlach, schud haar hand en knik dan voor mezelf. "De jongen uit één heeft ook iets gedaan, vermoed ik. We hebben een 'deal' maar ik heb ook gezegd dat ik niemand zal beschermen; velen zullen mij ongetwijfeld achterna komen. Daarom heb ik liever niemand achter me aan, ik heb een tactiek en die werkt alleen voor mij alhoewel ik sommigen wel zal beschermen. De jongen uit 4, Glynn." Ik glimlach kort, en schud mijn hoofd dan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    { Ik ga nu brunchen! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (NU PAS? KON JE DAN GEEN PUNTEN GEVEN? Grom...)

    Avani - 4
    "Waar is Glynn?", mompel ik. Mags en Finnick halen tegelijkertijd hun schouders op. Ik neem wat eten en rek me uit. Na het eten sta ik op en dwaal wat door het gebouw.

    Elistar - 2
    Als ik oog in oog met mijn mentor sta, is het eerste wat ik zeg: "Dat was de slechtste training ooit."
    Wat zijn we weer optimistisch vandaag... "Je krijgt je tijd wel in de Arena", antwoordt mijn mentor. Ik hoop het. Ik heb niet voor niets zo lang getraind...

    Sam - 11
    Ik ga terug naar ons verdiep en ga naast Alice staan. "Hoe ging het bij jou?", mompel ik zacht.

    (Wie dan ook is toegelaten Sam te vermoorden. Maakt niet uit wanneer, mag bij het bloedbad zijn... xd)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 11:46 ]


    help

    Lizzie - 7

    Ik knik maar, ook al begrijp ik haar niet helemaal. Ik zucht even. "Ik wilde eigenlijk nog vragen of we een bondgenootschap konden vormen, qua dat we in de Arena bij elkaar zouden blijven, maar dat wordt hem dan niet, denk ik?" vraag ik dan maar aarzelend.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.