• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    KOEKKIEZZZ schreef:
    (...)
    {ik? nu...}


    Morgen bedoel ik..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    Morgen bedoel ik..

    { 5 uur maar nu moet ik echt gaan... byes! btw... hou gewoon geen rekening met me, ik zie het wel!}

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:35 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    (We spammen like het hele topic vol... Gaat er nog RPG ook komen? ^^)


    help

    Space schreef:
    { Waarschijnlijk zijn de intervieuws wel leuk om te doen, maar omdat iedereen dan een beetje weg is enzo is het misschien handiger om morgen de arena in te gaan? dan eindingen we vanavond met dat ze op de platen staan ofzo. Tijdsversnelling :3 }


    [das kan ook, dat we gewoon geen interviews doen. Met interviews wordt het misschien ook wel hel onduidelijk enzo voor als je per ongeluk een deel hebt gemist en zo. Dus vanavond op de platen? Hoelaat ongeveer denk je?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ashby schreef:
    (...)

    [das kan ook, dat we gewoon geen interviews doen. Met interviews wordt het misschien ook wel hel onduidelijk enzo voor als je per ongeluk een deel hebt gemist en zo. Dus vanavond op de platen? Hoelaat ongeveer denk je?]


    { Hwm, als we straks de scores gaan doen en daarna nog even vrije tijd hebben. 8u op de platen? btw, mijn grootouders komen zo hier een paaslunch doen ofzo. dus ik reageer misschien via mobiel. Ik vlucht wel weer naar boven als ze weg zijn ofzoiets. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Da's wel waar, eigenlijk... Die privésessies zijn ook een beetje chaotisch... XD Heb nu wel wat orde gekregen, maar dannog... )


    help

    DIT IS ONS VOORLOPIGE RPG PLAN:

    - straks de scores op de capitool tv.
    - vrije tijd
    - 8 uur op de platen in de arena.

    - interviews slaan we over.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:41 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Er zijn nog steeds twee Tributen die nog hun sessies niet hebben gedaan... Geven we die dan random punten? Ik ben er trouwens nog steeds niet uit welke Tribuut er van Oracle was... Het kan niet de vrouwelijke van 8 zijn, want die is nog steeds gereserveerd en toen ik het aan Isa vroeg, waren er alleen nog mannelijke tributen...)


    help

    [@Tolkien: jupsie ^^]

    Lizzie - 7

    Met een zelfvoldaan gevoel laat ik me op 1 van de banken in de zitkamer neerploffen. Mijn mentor, Jack Dawson [sorry, kon het niet laten :Y)], komt tegenover me zitten. "En, hoe ging het?" Ik glimlach. "Ja, wel goed. Ik heb een aantal pijlen geschoten en voor wat vuurwerk gezorgd. Nu maar hopen dat het genoeg was." zeg ik en mijn mentor trekt zijn wenkbrauw op. "Vuurwerk?" Ik grinnik. "Ooh, ik ging een dierdummie omhoog gooien en toen schoot ik hem in een lamp, expres natuurlijk. En toen kwamen er vonken, waarna ik 'geniet van het vuurwerk' zei en weg liep." zeg ik en mijn mentor glimlacht. "Hadden ze aandacht voor je?" Ik knik. "Ja, redelijk. Natuurlijk zitten ze altijd wel een beetje te praten, maar over het algemeen zaten ze te kijken. Ooh, ik heb zegmaar heel snel achter elkaar pijlen afgevuurd. Van zoefzoefzoef. Als je begrijpt wat ik bedoel." Mijn mentor grinnikt en knikt. "Goedzo. Rust nog maar even uit. Ik ben benieuwd naar je cijfer." Ik knik en loop naar mijn slaapvertrek.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [okay, 8 uur moet wel lukken denk ik ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cymbeline - 5
    Ik ben tevreden. Hun geschokte gezichten, hun hoorbare hartkloppingen. Ik had hun aandacht. Volledige stilte en ik had vuur. Ik grijns kort, en stap dan de lift in. Voor ik naar mijn eigen vertrek ga druk ik op het knopje van '7'. Zonder aarzelen open ik haar slaapvertrek. "Lizzie," glimlach ik, waarna ik lichtjes knik. "En? Hoe ging het?" Ik sluit de deur zorgvuldig en plof vervolgens neer in een fauteuil. Geen nieuwsgierige ogen of oren deze keer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (WIJ HEBBEN MAGS EN FINNICK! :Y) En twaalf heeft eigenlijk Haymitch... Grom...)

    Avani - 4
    Na m'n privésessie ga ik tevreden in de lift staan. Met mijn handen in mijn broekzakken loop ik door de woonkamer, naar de eetkamer, waar het eten al op ons staat te wachten. Mags en Finnick zitten al neer. Glynn zie ik nog nergens. "Hoe ging het?", vraagt Mags. "Best wel goed... Eerlijk gezegd ben ik blij dat Cymbeline me aangevallen heeft, ik er anders nooit zijn opgekomen om vier pijlen tegelijkertijd af te vuren."
    "Waar kwamen ze terecht, dan?", mompelt Finnick. "In het oog, in het hart, in de muur achter de Spelmakers en de andere heeft een rek met gewichten omgekogeld..." Mags knikt goedkeurend. "Heb je nog andere dingen laten zien?"
    "Alleen parcours en messenwerpen, de rest bewaar ik liever voor de Arena", antwoord ik grijnzend. Ik ben nogal zeker van mijn zaak.


    help

    James - 7

    Met gebogen hoofd loop ik naar de lift en zoef ik omhoog. Snel loop ik door naar de zitkamer. Ik weet al zeker dat onze mentor daar zit en ik weet ook zeker dat hij wil weten hoe het is gegaan. "en hoe ging het?" vroeg mijn mentor, nog voordat ik in een stoel zat. "Nou, het kon slechter. Ik heb drie messen geworpen; 1 in het hoofd, 1 in de nek en 1 in het hart. Ik durfde niet meer, straks ging het nog fout." Mijn mentor knikt en zucht even. "Je kan het echt wel, hoor"



    [PS. Ik geef 1 van de beroeps/careers de toestemming om James te vermoorden bij het bloedbad na de gong ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Lizzie - 7

    "Lizzie" klinkt Cee's stem als ze mijn slaapvertrek-deur heeft gesloten. "Cee" begroet ik terug. "En? Hoe ging het?" vraagt ze, en ik glimlach. "Ghehe, laten we zeggen dat ik voor wat vuurwerk heb gezorgd daarbinnen."


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (MAG IK MAG IK MAG IK? Dan bedoel ik Avani (: )


    help