• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik ben er net achter gekomen dat Lisanne een soort van geband is.... weet iemand hier meer over?]


    Fuck the government.

    James
    'tja hjoe zal ik het zeggen..' 'niks te zeggen, je verzweeg het, omdat?' vroeg Calyce.
    'Omdat ik het gewoon iet wilden laten merken... maar doe maar van dat spul op want het doet VERSCHRIKKELIJK VEEL PIJN.' schreewde hij op het eind en Evana legde haar op op zijn schouder om hem te troosten, want ze had het zelf gedaan.


    {jaaaaaaaaaa dat is goed!!!!)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik moet nu gaan, dus schrijf later wel en maak m'n mezelf-persinage later wel aan. Ik heb nog een vraag aan jullie: nu Lisanne geband is, is het dan nog mogelijk dat ze terugkomt? En als ze niet terugkomt, hoe moet het dan verder met de RPG? Gaat iemand hem misschien overnemen? En dat rollenoverzicht kan trouwens wel een flinke opknapbeurt gebruiken, aangezien bijna niemand meer meedoet...
    Arch, ik ga niet meer doen alsof ik deze RPG pas net ken. Dat Rebecca-kind is toch verleden tijd.]


    Fuck the government.

    [nee i weet niks van lisanne :s]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Neem daar wist ik niks van 0.0}

    Evana Lexie Morson
    Ik leg mijn hand op zijn schouder terwijl het prikkende goedje in zijn wond beland. Zwijgend stromen de tranen over mijn wangen. Het lijkt steeds verstikkender en verstikkender te worden, de lucht. "Sorry," zeg ik, maar het komt er als een gigantische snik uit en nu kan ik mijn huilen niet meer inhouden. De wonden, de mensen die ik heb aangevallen op het feest. En Calyce die ik nu pas ken. Ik ren weg, eerst hinkend door mijn been, maar daarna maak ik vaart en negeer het. Als ik bij een hele hoge boom aankom is mijn keuze gemaakt. Ik klim erin, en ga op de hoogste tak zitten. Ik denk aan het feest dat ik verpest heb, Calyce en James. Ik laat mezelf vallen.



    "Arresto Momentum!"


    Tijd voor koffie.

    "Arresto Momentum!"
    wat betekent dat wat betekent dat wat betekent dat!!!! ze gaat rtoch bniet doood ???? whaaaa


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James

    *waarom rent zes weg, waarom moet ze altijd sorry zeggen, HET IS HAAR SCHULD NIET* dacht hij en probeerde op te staan keek waar ze heen rende. en volgde har en wilde haar inhalen. Hij hinkte wel maar dacht er even niet aan. zag haar in de boom en ze liet zich vallen.
    'NEEEEE!!!' en rende naar haar en sprong op het blader dek.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Nee, dat is een spreuk om te zorgen dat je minder hard neerkomt volgens mij ;P}

    Evana Lexie Morson
    De lucht scheert zich langs me heen en mijn ogen sluiten zich al voor ik de grond raak. Ik hoor een stem van iemand. Is het James? Zwart.


    {Zullen we een tijdsprong maken naar Madame Plijster?}


    Tijd voor koffie.

    James
    ze was bewusteloos. HIj tilde haar met moeite op, omdat zijn been pijn deed en rende naar Calyce.
    'we moeten haar naar madame pleister brenegn. ze is beusteloos.' zeij hij
    ' ja dat moeten we maar er zijn vee leerlingen gaan vechten met de andere jij en nu denken ze dat jij hem bent.' zei ze stilletjes
    had hij zijn onzichtbaarheids mantel. dan kon hij die gebruikehn, aar die ligt in zijn kamer vertopt. dan gaat hij maar ennen. ' ik moet haar alsnog daar heen brenegn!'



    Evana lag in een ziekenhuis bed. James keek bezorgt naar Evana. Calyce kwam binnen en die helemaal uit geput was van al dat rennen.
    'hoe komt het dat jij niet moe bent, je hebt een gewond been!'
    ' ik vergeet het en ik heb een goede conditie...'
    'James je been die moet nu verzorgt worden! Nu!' zei ze kalm, maar ze weet iet dat James bang is voor medicijnen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    phew ik moest alles op nieuw schrijven omdat mijn nichtje alles had verwijderd --'
    maa veel plezier mt schrijven :D (ik blijf gwn hoor maar moest wat schrijven xD ahah


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Arch, vergelend -_-. En trouwens, als je op Lisanne's profiel klikt komt er zo'n tekstje tevoorschijn wat meldt dat ze geband is.]

    Calyce

    Ik zag een glinstering van angst in James' ogen terwijl ik het medicijn stevig in mijn hand gedrukt hield. Ik had nog niet eens de helft van de wond met de kruiden bedekt toen we allebei achter Evana wilden rennen. Natuurlijk was James veel sneller dan mij geweest.
    'James, het doet geen pijn, je voelt enkel een lichte prikkel,' fluisterde ik om Evana niet te wekken.
    'Dan wil ik het eerst door madame Pomfrey laten onderzoeken,' zei hij koppig.
    'Dat - dat kan niet.'
    'Hoezo niet?'
    'Eh, dit komt uit haar medicijnkast,' beschaamd richtte ik mijn ogen even op mijn inmiddels schoenloze en met droge modder bedekte voeten.
    'Heb je dat gestolen?' vroeg hij verbaasd.
    Ik keek de jongen weer aan en knikte moeizaam.
    Op dat moment kwam madam Pomfrey haar kantoortje uit, de ziekenzaal inlopen.
    'O gut, arm kind toch,' ze klikte afkeurend met haar tong terwijl ze bezorgd naar Evana keek. 'Nou, vertel op! Wat is er met haar gebeurd?' hierbij keek ze James en mij priemend aan.
    'T-takken,' stotterde James.
    'Scherpe takken...' vulde ik aan.
    Madame Pomfrey liet met haar blik blijken dat ze meer uitleg wilde.
    'We wilden een wandeling door het bos maken... en... eh, Evana struikelde! Ja, dat is het! En bij haar val kwam die tak, een heel scherpe tak, tegen haar been aan!' stamelde James.
    'En wat verklaart jullie kleren?' vroeg ze ons nog steeds wantrouwend terwijl ze naar onze gescheurde gewaden knikte, maar haar ogen werden plotseling groot toen die langs James' bebloede been en mijn schouder gleden.
    'Liggen, jullie,' ze wees naar twee bedden, waar die van Evana tussen zat. 'Jullie leggen me later wel alles uit. En dan bedoel ik geen flauwekul! Ik verzorg jullie straks wel, juffrouw Morson heeft eerst een dosis Glimselderij nodig.'
    'O nee,' piepte ik haast onhoorbaar.
    Glimselderij, dat was vast en zeker dat goedje dat ik uit haar medicijnkast had gehaald!
    Madame Pomfrey kwam haar kamer weer uit lopen.
    'Vreemd, ik mis hier een potje van...' mompelde ze, meer in zichzelf dan tegen ons. 'Lieve Hemel!' riep ze ineens uit toen ze Evana's wond zag, die al voor een klein deel geheeld was. 'Onmogelijk dat dit vanzelf zo gauw heelt...' ze keerde zich naar mij en James om. 'Vertel op, alles.'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:37 ]


    Fuck the government.

    James
    'Als u mij heelt..' en keek Calyce aan. 'dan vertel ik u alles.'' z\wei hij op het einde een beetje angstig.
    Calyce moest nu wel dat goedje geven om James te helen. ' Sorry ik hield me groot, ik heb teveel gerend met mijn been waardoor het nog meer is gaan bloeden bij mijn bovenbeen...'' en madame pleister keek hem woedend aan. ''dat moest je dus nooit doen, zo gaat het steeds erger worden, Potter! Maar tuurlijk doe ik het. eerst wil ik het goedje...'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    *Ligt*

    {xD sorry, had to do it :3}


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Evana Lexie Morson
    *Ligt*

    {xD sorry, had to do it :3}


    Muahahaha xD


    Fuck the government.

    [lol]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.