• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James.
    Nadat james zag wat hij.net gedaan, verstijfde hij. Kamrad kon geen kant meer op. 'Evana... Wat gebeurt er met je' zei hij bang. Ze veranderd en loopt nee tent naar mensen toe. Dan tent ze op eens naar James. Hij schuifelt naar achter totdat er een muur is. Dan pakt hij snel zijn stok. 'Bombarda!' En het ontplofte. 'Iedereen weg! Naar je slaapkamers!' Schreeuwt James en keek naar zijn andere kant, doe er normaal uitzag. Hij lachte duister naar James. hij rende hard naar buiten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Onploffing! Ik brul van woede en omdat ik het niet begrijp. Alle mensen vluchten weg. Dat is nu niet mijn grootste zorg. Er rent iemand weg in de verte. Mijn ogen, die versterkt zijn door het wolf-zijn, zien dit gemakkelijk door het duister. Het verse vlees is weggevlugt. Ik ren weg naar de uitgang. Ik merk dat er een wond op mijn achterpoot is door de ontploffing. Ik besteed er geen aandacht aan. Ik huil naar de volle maan en vlucht naar het bos.


    Tijd voor koffie.

    logan
    ´wat is er aan de hand James!´ schreeuwde hij tegen james. ´ER IS EEN WEERWOLF! Vlucht nu toch is!´ schreeuwde James over de menigde.
    Logan rende weg en pakte Pandora haar hand. 'Kom.' zei hij tegen haar en ze rende naar zijn kamer.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    james
    Hij was buiten. onveilig was het. Evana kon elk moment komen.
    na een paar seconden kwam de weerwolf.
    'Accio Bezem.' zei hij vlug en rende naar het meer. Zijn bezem kwam te vevoor schijn. net dat hij erop wilde springen werd zijn been vast gegrepen. 'Laat. Los. Ik weet dat je mij niet hekend, dus kan ik dit doen. James schopte zijn been been tegen de hare waardoor hij omhoog schoot. Nu was hij bang. niet dat hij gekrabt werd, maar dat Evana nu weerwolf is door zich zelf.
    'WAAROM...' schreeuwde hij en bleef naar Evana kijken.
    *Hij heeft inderdaad het bal verpest...*


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Eerste stukje :D]

    Calyce Hepatica Llewelyn

    Zoals te verwachten stond ik daar, in mijn eentje, met een glas punch - door mezelf gehaald - in mijn linkerhand terwijl ik op mijn rechter elleboog regen een tafel aanleunde. Ik had wel met een paar andere leerlingen gedanst, waaronder een vrij knappe Fransman, wat de avond er minder vreselijk opmaakte. Maar toch moest ik toegeven dat het staren naar het schouwspel van dansende in prachtige gewaden geklede heksen en tovenaars ook wel amuserend was.
    Ik keek glimlachend naar Evana en James, die zo te zien al een passende klik tussen hen hadden gevonden.
    'Wat zou Lily daarvan vinden?' vroeg ik me hardop af.
    Ik wist dat ze niet op James viel, maar ik wist ook dat ze gewend was aan zijn non-stop aandacht.
    Plotseling veranderde Evana in een weerwolf. Uit reflex sprong ik achter de tafel waarbij mijn glas punch op de grond in tientallen stukjes glas barstte. Ze rende als een gek van hot naar her en verwondde enkele leerlingen. Luid geschreeuw en gegil klonk er door de zaal en onder de tafellakens door zag ik haar achter James aanrennen.
    Ik zette het op een lopen en sprintte achter hen aan. James zat op zijn bezem met een agressieve weerwolf Evana onder zich.
    Vliegensvlug haalde ik mijn toverstok uit de achterzak van mijn saffierblauwe jurk.
    'Protego,' fluisterde ik zodat er een beschermend schild mij omringde terwijl ik zo hard als ik kon naar Evana rende.
    Ik bleef wankelend en met moeite rechtop staan door de dosis energie die ik net verspild had en moeilijk houvast kon vinden op de modderige grasvlakte.
    'Evana,' zei ik kalm toen ik eindelijk niet meer op het punt stond om te vallen. Wel stond ik tot aan mijn enkels in de modder. Daar gingen mijn schoenen. 'Evana, ik ben het.'
    Toen ze me met een gevaarlijke brul beantwoordde, besloot ik mijn faunatenvorm aan te nemen. Ik veranderde in een zwarte kat met scherpe, groene ogen en blies waarschuwend naar de weerwolf.
    Hopelijk had ze hier een betere reactie op.

    [Mijn andere aangevraagde rollen maak ik zo gauw mogelijk]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:05 ]


    Fuck the government.

    James
    opeens kwam er een meisje. *o god hoe heet ze ook al weer! oHja Calyce!* dacht hij.
    'CALYCE, je moet onmiddelijk weg. ze weet niet wat ze nu doet. ze herkend niemand meer, begrijp dat nou!' en vloog naar beneden en wilde dat ze op de bezem zou springen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    De jongen vliegt omhoog. Op een stok met een raar uiteinde. Ik haal uit, maar hij vliegt te hoog. Ik brul van woede en frustratie. Er komt nog iemand uit het kasteel gerend. Ze rent op me af en roept wat. Ze lijkt te wankel, en ik maak me klaar om toe te slaan, haar uit elkaar te rijten. Ze zegt nog wat; ze lijkt niet bang. Ik brul zo hard als ik kan. Dan is het mens weg, en op haar plek staat nu een zwarte kat die waarschuwend blaast. Ik raak in de war. Waar is het mens? Ik as afgeleid, en merk nu dat de jongen op de bezem vlak bij haar vliegt. Laag. Boven de grond. Ik huil en ren op ze af en spring bovenop ze.


    Tijd voor koffie.

    James
    Evana springt op hem. Hij kan geen kant op. 'EVANAAAAA!' en moest bijna huilen van de pijn van zijn been. Calyce springt op Evana en krabt ergens waardoor Evan wegsprong om met haar te vechten.

    [zullen we voor meer drama zorgen dat de zon nog lang niet op gaat of dat ze zon wel op gaat en ze uiteindelijk op elkaar liggen ;p ik kies voor het eerste


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Okay!}

    Evana Lexie Morson
    Ik voel een krab op mijn voorpoot, links, terwijl mijn linkerachterpoot ook gewond is. Ik wordt boos en richt me nu op de kat. Nu geef ik me over aan mijn woede, en haal nogmaals uit naar de kat.


    Tijd voor koffie.

    James
    het is nog steeds donker. waaner wordt het nou licht. dacht James. dan gaat Evana vechten met de kat.
    'Calyce, we moeten maken dat we wegkomen!' 'Nee dat doe je niet...' en Jmes volde een tik op zijn schouders.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ik haal uit waar ik kan; en neem een korte pauze om naar de maan te huilen. Ik ga niet weer dezelfde fout maken en stop met de kat aanvallen, en richt me op de jongen. Ik grom waarschuwend, maar de jongen kijkt niet naar mij; hij is gericht op iets achter hem. Ik zie iemand achter hem staan en kom langzaam dichterbij, mijn aanvallende houding is even stopgezet.


    Tijd voor koffie.

    James
    'waarom zal ik naar jou luiseren?' '' probeer maar weg te gaan. trouwens zou je het ook niet leuk vinden om een weerwolf maatje te zijn faunaat?' en james probeerde weg te rennen maar lukte niet. hij bleef staan. kreunde van de pijn.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Calyce Hepatica Llewelyn

    Ik hield mijn aandacht zowel op Evana als James gericht, ik wist niet wat ik moest doen. Ik wilde net zo graag achter James aan om zijn stalker tegen te houden als dat ik Evana tegen wilde houden.
    'James!' schreeuwde ik toen ik zag dat hij op een heel plotselinge manier afremde en een zacht gekreun hoorde.
    Ik rechtte mezelf op en zoefde naar hem toe. Ik was nog maar enkele meters van hem verwijderd toen een blauwe lichtstraal mij raakte zodat ik de lucht in vloog en met een doffe klap in de modder belandde. Het was degene die James achtervolgde. Met de grootste moeite probeerde ik mezelf uit de kleverige, bruine, substantie te hijsen. Ik veranderde terug in mijn gebruikelijke vorm en haalde met mijn hand die onder de modder zat mijn toverstok uit mijn zak en richtte die op de gestalte.
    'Paralitis!'
    Hij verweerde de spreuk zonder enige moeite.
    Evana kwam ook aanhollen. Met grote ogen staarde ik naar de weerwolf en de persoon tegen wie ik het opnam.


    Fuck the government.

    [ik weet niet hoe ik hier op moet reageren :(]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Hij lijkt kort in gesprek met iemand die achter hem staat. Ik kan hem niet zien; hij staat verscholen in de schaduwen. De ander, het meisje, lijkt nu ook haar aandacht te verdelen. Ik grom waarschuwend naar de donkere figuur, maar die negeert me. Het meisje gooit een lichtflits naar hem, die afketste. Ik kom aanrennen, zodat ik de nieuwe figuur kon onderscheiden. Vers vlees- niet slecht. Wanneer ik aan kom, lichten de ogen van het meisje op, en ik voel van een kant een soort lichtflits komen die me raakt. Het jeukt lichtjes en ik kijk weer terug. Nu ben ik dichtbij het meisje en de jongen, en de nieuweling. Ik grom, maar hij reageert niet. Ik kijk een keer naar het meisje, maar spring dat op de duistere figuur af, die me zo wegslaat. Ik kom met mijn linkerachterpoot verkeerd terecht, terwijl ik daar al een wonde had. Ik jank van pijn en frustratie. Ik huil nogmaals naar de maan en kijk verlangend naar het bos. Straks; eerst diner. Ik ga overeind staan, jank kort, maar spring dan weer in het gevecht, waar ik ineens lichtflitsen vandaan zie komen.


    Tijd voor koffie.