• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nyssa, vokgens mij zijn wij de enigen hier die echt moeite doen lange stukken te schrijven.. :W]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Getting confused here, wie is nieuw, wie is niet nieuw? Dan weet ik wie mijn personages al kennen ;L ]


    Me so good.

    [Lizz, ja, volgens mij ook. Daarom wil ik ook dat iedereen de moeite even doet om wat langere stukken te schrijven. Het kan me echt niet schelen wat je erin schrijft, maar kleine stukjes van 1 of 2 zinnen wil ik niet. Het hoeft echt geen lang verhaal te worden, maar iets langer dan die twee zinnen lukt iedereen wel.
    & de mensen die meer dan twee richtingen hebben, moeten even kiezen, want ze moeten een specifieke richting hebben.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    'Acteren, jij?' vraag ik, en kijk hem weer aan. We waren inmiddels aangekomen bij het acteerlokaal. 'Acteren leer je trouwens hier' grinnik ik, en laat het lokaal zien.


    El Diablo.

    [@Brutus Leya is nieuw en Matthew volgens mij ook. Die van Iheartmusicc dacht ik ook en de rest weet ik niet echt a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Chayenne zat er al]


    El Diablo.

    Brutus schreef:
    [Getting confused here, wie is nieuw, wie is niet nieuw? Dan weet ik wie mijn personages al kennen ;L ]


    Mijn personages zijn nieuw, verveel je je kan je naar Liberty gaan in de muziekzaal, óf wat @xHeavenlyx schreef je kan naar haar personage en het personage van Chaim gaan. Zij zijn ook nieuw als het goed is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xHeavenlyx schreef:
    [@Brutus Leya is nieuw en Matthew volgens mij ook. Die van Iheartmusicc dacht ik ook en de rest weet ik niet echt a.]


    XD slim, zeggen we hetzelfde dubbel. Ach ja xd

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grinnik even, 'Regisseur en script schrijven alleen ik focus me meer op mijn opleiding voor Regisseur ' zeg ik simpel. 'Ik hou van acteren maar ik vind dat toch net iets interessanter,' leg ik dan glimlachend uit.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hailey is nieuw]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ James zat er al]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nana Shizuko Rose
    ‘I will never be scared… Never ever die… I want to lose my mind to the end of the world… Don't look back and down… Time will never stop, never…’
    De muziek stopte langzaam en ik merkte dat ik mijn ogen nog steeds dicht had, iets dat ik heel vaak deed als ik zong. Mijn ogen deed ik weer open en mijn slanke vingers waren nog om de microfoon geklemd en ik richtte ze gelijk op mijn roodgekleurde nagels. Ik moest beter worden, steeds beter en beter, die griep had me niet echt geholpen.
    Mijn donkere ogen richtte ik toen op de blonde zelfverzekerde jongen. ‘Geef je kritiek.’ Dat was het enige wat ik tegen hem zei met mijn donkere ogen uitdagend, maar zelfverzekerd op hem gericht. Het maakte mijn niets uit als mensen kritiek op mijn zangkunst hadden, ik zal en ik moest beter worden en het maakte me niets uit wat ik daarvoor moest doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    'Jep, ik weet het zeker' zij ik grijzend 'Kom nou maar gewoon' voegde ik eraan toe terwijl ik de deur opendeed en zonder op een andwoord te wachten naar een kamer toe liep.

    Elianne Ever Jhonson

    'Maakt mij niks uit, ik weet niet eens wat er allemaal is' Andwoord ik terwijl we wat verder lopen, 'Oke, ik heb dus ook geen gevoel voor richting, volgensmij zijn we weer verdwaald'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Elianne is nieuw Alex(Ander) niet ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Hamilton
    Ik zag in de verte James met Alexander lopen
    "Eey!" schreeuwde ik naar James.
    Ik liep op hem af en gaf hem een handdruk. James en ik waren al vrienden sinds het eerste jaar dat we hier zaten. Sindsdien zijn we onafscheidelijk. Daarna gaf ik ook een handdruk aan Alexander, waar ik ook al heel lang bevriend mee was.
    "What's up?"

    [Zooo. Finally eens iets geschreven, het is niet echt veel :Y) ]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:05 ]


    Me so good.

    James

    'Jep, ik weet het zeker' zei hij grijzend 'Kom nou maar gewoon' voegde hij eraan toe. Ik pakte mijn koffers en liep met hem mee "Oke gezellig en ik ben al onderweg" zei ik terwijl ik bijna struikelde over een losse veter. Opeen hoorde ik iemand roepen en zonder om te draaien wist ik al wie het was "Heey Christian" riep ik

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer