• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay, voor iedereen die nog niemand heeft, kijk eerst even met wie jullie willen meeten? En anders is Nana altijd nog vrij hoor, haha, maar ze is wel samen met Amen en ik weet niet zeker of Lizz kan reageren ^^
    Verder wil ik ook nog even melden dat ik echt superblij ben dat mijn RPG werkt ^^ Gehe, misschien klinkt het nogal kinderachtig, maar ik ben er echt blij mee ^^ Maar ik wil alleen wel dat mensen die met hun personages maar 1 of 2 regels schrijven wat meer gaan schrijven, want anders kan de andere persoon niet veel meer en een wat voller verhaaltje is ook leuker :)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    'knap hoor, zou ik niet kunnen.' zei ik lachend. 'he, zullen we een beetje door de school lopen? Dan verdwalen we misschien wat minder' zeg ik er grijnzend achteraan. Tot nu toe ben ik elke keer verdwaald, het zou niet echt leuk zijn om bij elke les te laat te komen door de weg niet te vinden.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:21 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Schat, mijn reply astaat op de vorige pagina :"D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Mwah, zelfde als met Liberty xd ]

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Hey' hoorde ik iemand roepen. Ik draaide me om en glimlachte naar het meisje met de bleke huid en het zwarte haar. 'Hey,' zei ik vriendelijk en keek haar aan met mijn grijs/bruine ogen. 'Taylor,' stelde ik mezelf voor en stak mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Escritura schreef:
    [Schat, mijn reply astaat op de vorige pagina :"D

    [Hahaha, ja sorry, ik poste hem te laat. 8D Maar ik wist het niet zeker omdat je ging werken, do you forgive me? -puppyeyes-]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Btw, als iemand zich nog verveeld ik heb nog een peronage over. Liberty alleen ze is in de muziekruimte en zit achter de piano dus dan moet je alleen zelf aar haar toe gaan xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Hmm.. Benieuwt wie ik krijg" zei hij. "Of je blijft verzinnen en wachten of je kies als kamergenoot degene die nu voor je neus staat tenzij je dat niet wilt, want hij heeft ook nog geen kamergenoot en staat echt niet te wachten op een onbekend iemand" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik schudde even zijn hand, 'Chayenne, noem me maar Chay' zei ik. 'Dus, nieuw hier?' vroeg ik, en keek hem nieuwschierig aan.


    El Diablo.

    Leya Eden Barlow
    'Hmm dat is moeilijk. Maar ik vind het wel dapper van je. Iedereen zou zijn of haar droom na moeten jagen,' glimlacht Matthew. 'Maar je zou ook een zingend en dansend model kunnen worden. ' grinnik hij en hij haalt een hand door zijn haar. 'Dat zou kunnen ja,' grinnik ik. 'Maar zoals ik al zei, modellenwerk is niks voor mij. Daarvoor hou ik te veel van lekker eten,' glimlach ik. 'Genoeg over mij, wat kom jij hier doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    'Aangenaam,' zei ik en glimlachte even. 'Een soort van ja,' zei ik toe. 'Qua opleiding niet maar qua school weer wel,' legde ik haar toen uit. Tja, heel vaak van school veranderen heeft best nadelen maar ook voordelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik zoek mensen die tegen mijn personages willen praten. Ze zijn nu erg loner (cat)]


    Me so good.

    Elianne Ever Jhonson

    'Goed idee, want ik ben zonet ook al verdwaald' Zeg ik glimlachend terwijl ik opsta, tot nu toe leek het een hele leuke school. en ik verdwaalde liever niet elke keer.

    Alexander

    'Wie? Ik zie niemand' Zeg ik grappend tewijl ik langs hem kijk, ik zat ook niet bepaald op een onbekend iemand te wachten, maar hij zou toch wel bij mij op een kamer komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [@Brutus 1 van hun zou Leya en Matthew tegen kunnen komen? Die staan ergens in een gang te praten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ @Brutus, ik heb een personage over maar dan moet je naar haar toe gaan. Ze zit in de muziekzaal, liberty]


    The duty of youth, is to challenge corruption.