• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ongeveer vanaf ik kon schrijven denk ik' zeg ik grijnzend, het leek makkelijk om met haar te praten, 'Cool' Zij ik toen ze vertelde waarom ze hier was, ik kon een beetje zingen maar had het nooit echt gedaan omdat ik daar te verlegen voor was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexander

    'Ik hoop het, bij wie zit jij op een kamer trouwens?' vroeg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'ongeveer vanaf ik kon schrijven' vertelde ze. Mischien was ik te snel met oordelen over dat ze heel stil was. ' hoe kom je aan inspiratie?' vroeg ik geinteresteerd. Ik had nog nooit iemand ontmoet die scenario schrijfster wilde worden, en ik heb dit altijd al willen weten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    'Ik hoop het, bij wie zit jij op een kamer trouwens?' vroeg hij
    "Ik denk wel dat het goed komt en nog niemand want volgens mij veranderd dat iedere keer dat we hier komen weer" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nana Shizuko Rose
    ‘Vast niet genoeg, ik kan je ook gewoon schatje blijven noemen,’ Hij knipoogde naar me met zijn blauwe ogen. ‘Be-Believe me, baby, I ain’t misbehaving,’ zong hij er, naar wat mij leek, nogal plagerig achteraan.
    Ik zuchtte diep en likte geïrriteerd over mijn zachtroze lippen, terwijl ik hem los liet en weer op het podium ging zitten. ‘Nana Rose,’ Helaas is dat mijn naam. ‘Meer zal je waarschijnlijk niet zo snel over me te weten krijgen.’ Omdat ik (bijna) niemand in vertrouwen neem, en jij me een nogal flirterig persoon lijkt, vriend.
    Ik was hier naartoe gekomen om mijn stem op te warmen, maar nu had ik opeens niet zo heel veel zin meer om te zingen alleen om het feit dat hij het dan zou horen. Hij leek het nogal hoog in zijn bol te hebben, maar hij kon mooi zingen, dat wel.
    Een apart persoon, als je het mij vraagt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Iets gebeurd? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wil iemand Chayenne tegenkomen? ^^ ]


    El Diablo.

    @ry @therumisgone misschien Hailey en Elianne? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Je kan Taylor wel tegenkomen. Liberty is in de muziekzaal achter de piano aan 't zitten]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@IHeartMusicc, mensen zijn elkaar aan het ontmoeten, al weet ik niet precies wie elkaar allemaal, maar als je met iemand wilt meeten, kun je het gewoon zeggen. ^^
    @Ry, Je kunt wel naar Nana komen? Ze is nu bij Amen in het ... eh, nou ja, ze wilde haar stem opwarmen, in dat lokaal. lol. -vergeten-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Door wat ik om me heen zie, of ik fantaseer er gewoon iets bij' Andwoord ik terwijl ik op het bed ging zitten.

    Alexander

    'Hmm.. Benieuwt wie ik krijg' Zij ik.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ @Talisman thank uu, alleen.. wie is nog vrij? of bij wie kan Taylor aankomen want met Liberty kan ik weinig xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    Nu was de les nog even voor de beginners, voor de basis enzo. Wist ik allemaal al dus ik ging weg. Ik liep wat rond en dacht even na waar ik heen zou gaan. Opeens zag ik een jongen (Taylor). 'Hey' zei ik glimlachend.


    El Diablo.

    [Is Taylor trouwens nieuw?]


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    'Nana Rose? Cute.' Met een lichte glimlach leunde ik tegen de muziek instalatie aan. Ze was weer gaan zitten en leek me lichtelijk geirriteerd. Over die laatste zin zei ik maar niets. Ik had dus gelijk, ze was afstandelijk en voorzichtig en zou mensen niet snel in vertrouwen nemen. Zachtjes zong ik nog een paar warme noten voor mijn stem, waarna ik naast haar neerplofte.
    'Klinkt al als een behoorlijk goede artiesten naam.' De plagerige toon verdween een beetje maar de kleine grijns bleef. Het feit dat ik zo zeer weinig over het meisje wist, maakte me nogal nerveus en dat zou ik nooit laten merken. Nerveus zijn paste niet bij me.
    onbekende mensen maakte me nu eenmaal nerveus, al vanaf dat ik erg jong was/ Daarom wilde ik alles weten, zodat ik ze weg kon duwen. Of juist dichter kon trekken, als de persoon me intereseerde. Dat lag er maar net aan...
    'En waar kom je vandaan, Miss Rose?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.