• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Lilly niet komen dan loopt het helemaal uit de hand" zei terwijl ik me omdraaide toen ik Jane hoorde roepen. "Dit meen je niet " mompelde ik terwijl ik weer die kant op rende. "Jack kan je dit nog geneens alleen oplossen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jack
    Nog steeds zad James aan de telefoon. Die knul nam wel zijn tijd. Uit de verte hoor ik een bekende geschreeuw. Ik zag dat hij eindelijk was gekomen en Jane meenam. Zo als altijd was hij snel kwa actie. Boos kwomt James naar me toe 'Ik hoe van eerlijk spel, Jane heeft een iemand en ik heb een iemand, simpel is dat'

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 22:01 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [demii0: heb je al een naam, dat is wat handiger?]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:59 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Ik zakte op de grond voor James in elkaar. 'James ga oke. Ik zie je morgen' zei ik. Ik wilde niet dat hij hierbij betrokken zou worden, ook al was hij dat al een soort van.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Micki schreef:
    [demii0: heb je al een naam, dat is wat handiger?]

    [Hmm, Rick misschien?]


    That is a perfect copy of reality.

    Lilly
    " nee james jullie helpen mij dus ik help. Ik heb op vechten gezeten." ik draaide de deur dicht
    Ze zaten tv te kijken in de kamer. Ik wist niet waarheen maar fietse richting school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rick
    'Ach zeik niet, stom kind' zei ik. Ik trok Jane mee, en zette haar voor Jack neer.


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    (...)
    [Hmm, Rick misschien?]


    oke


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    "Nee ik ga niet" zei ik. "Je weet wat ik had gezegd" zei ik.
    Ik ging naast haar zitten "Geef me drie minuten want de hulp staat om de hoek te wachten op het juiste moment" fluisterde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'ik zeik niet! Je doet me echt pijn!' schreeuw ik terwijl ik tranen voel opkomen. Toen keek ik James verward aan, waar had hij het over?

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 22:05 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik hoorde herrie van school en fietste erheen.
    Ik zag jane, james en twee onbekenden.
    Eetnje sleurde jane aan de haren.
    Ik reed tegen zijn schee. Aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rick
    Ik geef Jane even snel een mep. 'Nu nog meer pijn?' vraag ik lief.


    That is a perfect copy of reality.

    Jack
    Genietend keek ik toe hoe de tranen over haar wangen gleden 'Dat krijg je er van als je ons wilt veraden'. Nog een bitch kwam op haar fiets naar ons toe, dacht ze nou echt dat, dat hem pijn zou doen? Dit was echt top amusament.


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    Ik stuurde een sms met de opdracht dat ze nu wel mochten komen want dat het anders niet meer nodig was. Ik keek naar Lilly "Wat doe jij hier?" en toen naar Rick. Ik sloeg hem in mijn gezicht "Dat kan ik nu ook aan jou vragen" zei ik met een onschuldige glimlach. Toen ik ik naar Jack "Ik heb nog een verrassing voor je" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik kreeg nog een klap.'ja! dus stoppen!' zeg ik boos. 'en ik verraad jullie niet! Jack ik heb altijd gedaan wat je wilde, laat me gaan!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”