• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    een vriend van Jack ofzo? moet je even aan micki vragen. c: ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jack
    That little brat, hij leert snel 'Ik verzin gewoon iets nieuws, ik laat mijn katje toch niet zo maar ontsnappen' lachend keek ik naar de twee kinderen. Oké kinderen was misschien een groot woord want ik was pas 20. Hoe lang gaan ze dit nog volhouden, ik ben niet van plan om van gedachtes te veranderen.


    We're all mad here. ~Cheshire

    annemellark schreef:
    een vriend van Jack ofzo? moet je even aan micki vragen. c: ]

    -Dat aan micki vraag-


    That is a perfect copy of reality.

    James

    "Ja zoiets dacht ik al je bent als ik eerlijk mag zijn een beetje heel erg voorspelbaar" zei ik. "Trouwens is er niet iets dat je haar gewoon laat gaan" zei ik. "Laat maar raden nee dat is er niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'laat maar James, het is hooguit 10 keer, ligt eraan wat voor klanten' zei ik tegen hem. Je kan niet op tegen Jack.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik vind het best ^ ^ dan word het teminste eerlijk 2-2]


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    "Nee ik laat het niet ik wil gewoon antwoord" zei ik terwijl ik haar aankeek met een blik van "Hulp is onderweg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik bleef achter.
    Ik hoorde de meidebn giechelen.
    " dames komen jullie?". Ik nam moons handvaten en trok de koffer van rosemee.
    Uiteidnelijk wou rpse james bellen.
    Ik belde naar james.

    Ipad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack
    Was er iets dat ik haar laat gaan? Niet dat ik zo weer. Maar jane lijkt heel erg aan hem gehecht te zijn. Een slim idee kwam bij me op 'Jane, je hebt een goede vriend bij je. Schattig dat je hem zo wilt beschermen. En James er is wel iets dat ik haar laat gaan, maar dan moet jij in haar plaats'. Het was altijd leuk om Jane mentaal pijn te doen, wat heeft hij hier op te zegen?


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    'zak!' riep ik terwijl ik met mijn kleine vuisten op zijn borst begon te slaan. Niet dat het veel hielp, ik heb de kracht van een slak.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Jane dt werkt niet" zei ik en keek erna naar Jack
    "Als dat de manier dat jij haar het rust laat vind ik het best" zei ik schouderophalend.
    Precies op dat moment ging mijn telefoon "Geef me heel even" zei ik en liep weg. "Met James" zei ik toen ik de telefoon opnam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik hield maar op, ik deed mezelf alleen maar pijn. 'je laat het!' riep ik boos naar James voordat hij zijn telefoon opnam. 'Jack, jij bent zo zielig he, laat me gewoon met rust!' schreeuw ik naar hem.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    , heey james rose wilt even metje praten" zeg ik zacht.
    Ik hoorde de jane op de achtergrond.
    " watdoetjanebij jou familie"

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James


    "Jane als dat de manier is dan is het zo" riep ik terug
    "Heey Lilly" zei ik. "Oke is goed en Jane die stond te wachten want die kent mijn familie ook en vroeg wat er was en ze wou graag mee" zei ik

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ikhad veranderd"]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan