• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Uiteindelijk stond ik voor hem. 'Ik geef je het geld, dan heb ik geen schulden meer, en dan hoef ik nooit meer iets voor je te doen.' zeg ik tegen hem. Ik dook automatisch in elkaar, bang dat hij ging slaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jack
    Bang stond ze voor me 'Hoe kom je aan je geld, en heb ik je al verteld over de renten?' sorry Jane, mijn goud mijntje, je komt niet zo snel van me af.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    'rente? Dat kun je niet maken! Je weet best dat ik genoeg heb verdiend om dat eraf te halen!' riep ik. Ondertussen had ik James hand gepakt, ik kneep er de hele tijd in, en ik had het nieteens door. 'help' piepte ik naar hem


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [@annemellark over dat ideetje van jou, om een paar bijrollen te spelen. My answer: Ja, oké :)]


    That is a perfect copy of reality.

    James

    "Mag ik weten hoeveel die rente is?" vroeg ik aan Jack en keek toen naar Jane. "Het komt wel goed" fluisterde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @demii0 heuj, super!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [:)]


    That is a perfect copy of reality.

    Jack
    Dus een prins op het witte paard karakter had hij, tot is teminsten wat ik nu van hem denk '10% rente dat is dus 400 euro extra, my dear' je zou niet verwachten dat ik kon rekenen maar als het op geld aankwam lukte het altijd perfect.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Er kwam een klein kreetje uit mijn mond, ik kon hem gewoon niet tegenhouden. Ik kneep nog harder in zijn hand, toen ik zag dat zijn handen wit waren van het knijpen liet ik ze weer los. Hopelijk had James een oplossing.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [wou demii0 ook bijrollen?]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [Ik, ja :)]


    That is a perfect copy of reality.

    jaa, dat kan toch wel? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [tuurlijk, dan zal ik het even vermelden in de rollen topic ^^]


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    "En wat als ik die 400 euro betaal?" vroeg ik. "Wat ga je dan weer verzinnen?" vroeg ik erna iet wat geïrriteerd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is er nog een bijrol vrij op dit momentje?, ik heb zin om even weer meetedoen :)]


    That is a perfect copy of reality.