• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rick
    'Eey Jack, neem jij Jane even over, dan pak ik deze meid wel even aan' zeg ik. Ik loop naar Lilly, en trek haar van haar fiets. 'Mij aanrijden hé, wat denk jij wel!' roep ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [ brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Okii]


    That is a perfect copy of reality.

    Lilly
    Ik voelde mebooswoorden.
    Wat n eikel. Hij trok me,van mijn fiets.
    " laat me los!" ik trok me los op een manier van karate.
    Ik wist niet wat hier was maar er was iets mis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack
    Ik nam Jane aan haar haren over. Nu was ze weer bij mij 'Ik laat je gaan zo dra ik je zat bent, had de kleine lettertjes in het contract gelezen meid' James kwam naar me toen hij Rick had geslagen. Wat bedoelde hij met verassing? Wat was hij van plan?


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ bacj]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'er was geen contract eikel, dat weet je!Je krijgt hier zoveel spijt van he, ik ga naar de politie en geef je gewoon aan!' zeg ik tegen Jack


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik glimlachte en haalde 400 euro uit mijn tas. "Jij wilt deze toch hebben?" vroeg ik. "Als ik jou deze geef laat jij Jane gaa en dan zoals belooft neem ik haar plaats in" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rick
    Ik was toch wat sneller als Lilly, en had haar snel weer vast. 'Je moet weten, ik zit ook onder Karate' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Jane
    'luister niet naar hem Jack, hij zegt maar wat, neem mij gewoon mee en doe waar je goed in bent, en laat me dan gaan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    " vast geenzwarte band", ik trap naar achter terwijl ik me los probeer te trekken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack
    Helemaal vergeten er was geen contract 'Grappig er komt toch iets slims uit die smoel van je'. James haalde een mooi stappeltje geld uit zijn tas. Wie heetf er zo veel geld in zijn tas? Tenzij hij ook iets doet zo als ons. Dit kon nog van pas komen 'Deal, geef me je nummer en we zullen contact met je opnemen zodra het nodig is, waag het niet om te vluchten we hebben over ogen om je te vangen' was dit zijn verassing? Het was te makkelijk, ik moest hier weg samen met Rick voor dat er iets gebeurt.


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ ahahah vaak vechten we tegen elkaar, maar nu met elkaar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik sloeg het geld uit James zijn handen. 'hij krijgt helemaal niets meer!' roep ik naar hem. 'ik kan dit best zelf afhandelen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (sammenvating)