• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik legde mijn tasje op tafel, en nam een paar slokjes. "Dus, wat zijn onze shopplannen?" vroeg Jermaine. Ik dacht even na. 'Naar de sjaaltjeswinkel in elk geval' grinnik ik. 'Ehm, en dan gewoon rondgaan?' stel ik voor.


    El Diablo.

    Dwayne Renolds

    "Met een lijf als dit?" Vroeg ik spottend terwijl ik naar mijn blokjes gebaarde. "Ik ben van plan om model te worden."
    Lachend schudde ik mijn haren heen en weer zodat de druppels alle kanten uitvlogen.
    "Maar ik doe het niet voor mezelf." Gaf ik iets serieuzer toe. "Maar voor mijn ouders te helpen."
    Mijn ogen boorden zich in die van haar terwijl ik haar weer lachend aankeek.
    "En jij?"



    Diana Grace Anderson

    Hij kwam dicht bij me zodat hij me kon laten zien hoe ik het moest spelen en pas nu merkte ik dat ik een stuk kleiner was dan hem.
    Ik dacht even aan wat de reactie van mijn ouders zou zijn als ze zagen hoe ik me bij hem gedroeg.
    Mijn moeder zou het ongehoord en schandalig vinden en mijn vader zou me een hele preek geven over hoe ik me moest gedragen in het bijzijn van een man.
    Maar aangezien ik ver weg van thuis was, kon het me niets schelen.
    Ik deed wat Alex me had voorgedaan en probeerde hetzelfde te doen?
    "Zo goed?" Vroeg ik met een glimlach toen ik naar hem opkeek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jermaine

    Chayenne legde haar tasje op tafel en ging tegenover me zitten. 'Naar de sjaaltjeswinkel in elk geval' grinnikt. 'Ehm, en dan gewoon rondgaan?' stel ik voor. Ik knik instemend. "Ik wil sowieso naar The Body Shop, en naar de Zara.." Mompel ik zachtjes. Ik haal mijn hand door mijn haar en schuif mijn horloge goed. Ik pak een handcreme uit mijn tas en smeer hem op mijn handen, gotta keep them soft.. "Jij ook?" Vraag ik aan Chay en ik gebaar naar de handcreme.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Uhhh..." Stamelt hij en kijkt even rond. Ja, kom maar op met die jurk. Ik wil wel even lachen.
    Amen loopt naar een kast toe en tovert de jurk letterlijk uit de kast.
    "Wat kan je nog meer uit de kast toveren?" Lach ik en kijk naar de jurk, die hij laat zien.
    "Wat vind je? Een plaatje, is het niet?" Ik kijk hem aan en daarna weer naar de jurk.
    "Ik ben blij dat niemand die ooit gedragen heeft," Zeg ik met een grijns. "Oké, stop die jurk maar weer weg," Ik leg de map met ontwerpen weer weg. "Zal ik een jurk voor je maken?" Vraag ik met een grijns. "Roze, met een grote strik op je rug," Lach ik. Amen mag dat wel goed kunnen flirten, ik ben enig ik plagen.

    Alexander

    'Goedzo' Zeg ik grijnzend, 'Heb je een liedje wat je graag wilt spelen? of moet ik er één bedenken?' Vraag ik glimlachend terwijl ik mijn hand over te bovenkant van de piano laat gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    'Neuh.' zeg ik, en drink mijn frappuchino op. Ik gooi hem met een simpele boog in de prullenbak, en kijk Jermaine aan. 'Dus, Sjaaltjeswinkel, Bodyshop, Zara en..' zeg ik, en denk weer na. 'Winkels.' mompel ik.


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Met een lijf als dit? Ik ben van plan om model te worden.’ Ik lachte en keek hem uitdagend aan, waarna ik mijn armen over elkaar sloeg. ‘Zo erg ben ik niet onder de indruk van je lijf, hoor,’ Kom maar op, meneertje, I’m not afraid of you. Ik grinnikte, maar luisterde naar wat hij verder zei, echter klonk dit wat serieuzer.
    ‘Maar ik doe het niet voor mezelf, maar voor mijn ouders te helpen.’ Toen boorden hij zijn ogen bijna letterlijk in die van mij, terwijl hij me weer lachend aankeek. Hoe kan hij zo snel van emotie wisselen? Kan ik ook zo erg zijn of valt dat mee? ‘En jij?’
    Ik negeerde de vraag, want dat was alleen maar meer informatie, in plaats daarvan opende ik mijn zachtroze lippen om wat anders te zeggen, ‘Voor je ouders te helpen?’ De gedachte aan ouders, aan überhaupt iemand zijn/ haar ouders, maakte me verdrietig en er gleed een soort verdrietige, dodelijke aura over me heen. ‘Waarom? Hebben ze je hulp zo hard nodig…?’ Mijn armen had ik weer naast me gelaten in het water.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Ik zie er veel beter uit zonder kleren,' zeg ik met een half lachje. Ik gooi de jurk terug en ga op één van de tafels zitten. Ze kan goed plagen en is eigenlijk best leuk om mee rond te hangen. Maar mijn energie stoot is weg. Er zit een liedje van Wicked vast in mijn hoofd, wat ik automatisch begin te neuriën.
    'Kom, ik zal je de laatste dingen laten zien,' lach ik plots, waarna ik het stoffige hok uit loop. het waren alleen nog de laatste paar klassen en het sportveld/zwembad.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:47 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Ik zie er veel beter uit zonder kleren," Zegt hij met een half lachje. Oké, daar wíl ik niet eens aan denken.
    "Eerst zien, dan geloven," Mompel ik, terwijl hij de jurk terug smijt in het hok. Daarna begint hij opnieuw een liedje te neuriën. Hij is net een wandelende radio, ik moet er wel om lachen.
    "Kom, ik zal je de laatste dingen laten zien," Zegt hij en loopt het lokaal uit. Tsja, mensen hebben verschillende interesses. Ik snap best dat hij het hiet helemaal niks vindt. Hij is een zanger die op het podium hoort te staan.
    Ik loop achter hem aan het lokaal uit. Nu valt het me pas op dat er door de hele school schilderijen hangen.

    [Jezus.. ik ben vanochtend naar de Douglas geweest en ruik er nu nog steeds naar.. ;O!]

    [XD.. Dat is best vaag.. XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jermaine

    Ik sta op en pak mijn tas. "Dus, we gaan gewoon ergens beginnen." Zeg ik vrolijk terwijl ik naar de uitgang met haar loop. Ik loop met haar naar de eerste winkel die ik zie. "H&M, ook leuk!" Zeg ik opgewekt terwijl ik de winkel inloop.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Diana Grace Anderson

    "Goedzo." Zei Alex grijnzend en ik keek hem trots aan.
    "Heb je een liedje wat je graag wilt spelen? of moet ik er één bedenken?"
    Terwijl ik even nadacht, tuitte ik onbewust mijn lippen een beetje en haalde vervolgens mijn schouders op.
    "Ik weet het niet." Gaf ik toe. "Heb jij een liedje dat zowel rustig is als erg aangrijpend?"
    Ik dacht aan enkele balletvoorstellingen waarin rustige muziek een grote rol speelde om het verhaal van de danseres beter uit te laten komen.
    "Verzin maar wat zou ik zeggen." Lachte ik vrolijk.



    Dwayne Renolds

    Even likte ik met mijn tong over mijn lippen voordat ik begon te praten.
    "Ze hebben het hard nodig ja." Zei ik. "Ik ben opgegroeid in een pleeggezin omdat mijn ouders het geld niet hadden om voor me te zorgen."
    Nu pas merkte ik dat mijn stem een hese toon had gekregen.
    "Ondanks het feit dat, hou ik nog steeds erg veel van ze...dus besloot ik om met modellenwerk geld te verdienen zodat ik hen kan onderhouden." Maakte ik mijn uitleg af.
    Het was me niet ontgaan dat ze mijn vraag had genegeerd, dus besloot ik om daar op in te gaan.
    "En waarom negeer je mijn vraag?" Vroeg ik met samengeknepen ogen en een grijnzende blik. "Ik vroeg alleen welke richting je deed...toch niet je levensverhaal."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    Neuriënd liep ik over de campus.
    'Dit zijn de gewonere klassen,' legde ik uit met een glimlach, terwijl ik richting de buiten deur liep.
    'En dit is dan het sportveld.' Ik maakte er zelf nauwelijks gebruik van, aangezien ik de laatste drie haltes met de bus meerende iedere ochtend.
    'Dus, heb je al veel mensen hier ontmoet?' vraag ik met een kleine grijns. ik loop het sportveld over, maar negeer het zwembad, waar ik vage stemmen hoor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ze hebben het hard nodig ja. Ik ben opgegroeid in een pleeggezin omdat mijn ouders het geld niet hadden om voor me te zorgen. Ondanks het feit dat, houd ik nog steeds erg veel van ze… dus besloot ik om met modellenwerk geld te verdienen zodat ik hen kan onderhouden.’
    Hij legde alles uit, maar waarom deed hij dat? Hij kende me nauwelijks… Waarschijnlijk wist hij mijn naam niet eens? Zou ik me moeten voorstellen?
    ‘En waarom negeer je mijn vraag? Ik vroeg alleen welke richting je deed… toch niet je levensverhaal.’ Hij grijnsde met samengeknepen ogen, wat er nogal vaag uitzag, vond ik.
    Ik zuchtte diep. ‘Ik wil zangeres worden in een band.’ Zei ik als enige, waarna ik snel vervolgde, ‘Mijn naam is Nana, en jij? Aangezien we elkaar dus blijkbaar niet eerder hebben gezien,’ Probeerde ik hem uit te leggen, zoveel praten was nog een beetje nieuw voor me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.