• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    "Volgens mij moeten we eruit.." Mompel ik als de omroeper onze bestemming zegt. Ik sta op en haal mijn hand door mijn haar. Mijn zwarte mannen merk tas sla ik om mijn schouder en ik trek Chayenne omhoog. "Kom, we gaan sjaals kopen!" zeg ik lachend terwijl ik haar mee de metro uitsleep. We checken uit en lopen de straat op. Het waait zachtjes en het zonnetje schijnt, perfect shopweer. Ik zing zachtjes het nummer Fashionista, past er wel bij..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chayenne

    Ik ben gelukkig net klaar als Jermaine me meetrekt, als we eindelijk weer rustig lopen berg ik snel mijn mascara op en ga naast hem lopen. Ik neurie zachtjes what doesn't kill you en loop vrolijk naast hem.


    El Diablo.

    Whoah, ik heb echt veel gemist o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jermaine

    "Eerst Starbucks?" vraag ik als we in de stad lopen. "Of eerst shoppen?" vraag ik er achter aan. Het maakte mij niet veel uit, ik had toch genoeg tijd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Dwayne Renolds

    Ik keek toe hoe ze kopje onder ging en leunde automatisch iets naar voor zodat ik nog steeds een glimp kon opvangen van haar.
    Even twijfelde ik of ze hulp nodig had aangezien ze redelijk lang onder bleef.
    Onoplettend leunde ik nog een stukje naar voor zodat ik een betere kijk op haar kon hebben, maar onvoorzichtig als ik was, viel ik met een luide plons het frisse water in.
    Proestend kwam ik boven en schudde lachend mijn hoofd, het was niet bepaald mijn geluksdag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    'Starbucks!' roep ik meteen, en trek hem mee. Eenmaal daar bestel ik een frappuchino en een muffin. Die krijg ik al snel, en ik betaal. De muffin geef ik aan Jermaine, en ikzelf neem kleine slokjes.


    El Diablo.

    [Samenvattinje? xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hoe jullie zoveel info in mini stukjes proppen zal ik nooit snappen.. o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nemhain schreef:
    [Samenvattinje? xd]


    Uh, het is nog de eerste dag, er is nu een story waar een plattegrond van de school in staat.. thats about it. ^^ Everyone is jsut keeping themselves busy...

    Password, come back. D:]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Mijn ogen had ik dicht en mijn mond dichtgeknepen, met mijn handen nog steeds gebald, maar toen ik naar boven keek, merkte ik dat hij erg naar voren leunde en naar me keek, waardoor hij erna in het water plonsde. Ook al was ik in de eerste plaats naar beneden gezwommen, omdat ik me dood irriteerde aan het “liefje”, nu ik hem in het water zag plonsen, zwom ik snel naar boven en haalde gelijk adem om daarna in lachen uit te barsten.
    Het stopte maar niet en ik vroeg me af hoe lang geleden ik zo hard gelachen had, want ik was net ook nog boos geweest, bijna woedend zelfs. ‘Het lijkt erop dat de tijd nu gekomen is!’ Ik begon weer met lachen en stopte toen even, maar nog steeds grinnikte ik. ‘Ik heb toch mijn zin gehad, je ligt erin!’ Zijn broek was doorweekt en zijn ontblote bovenlijf glom van de zonnestralen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    (...)

    Uh, het is nog de eerste dag, er is nu een story waar een plattegrond van de school in staat.. thats about it. ^^ Everyone is jsut keeping themselves busy...

    Password, come back. D:]

    [Ohja, ze is eten hé? 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    (...)

    Uh, het is nog de eerste dag, er is nu een story waar een plattegrond van de school in staat.. thats about it. ^^ Everyone is jsut keeping themselves busy...

    Password, come back. D:]

    [Mkay, dan ga ik even iets typen, maar het kan iets langer duren. Ik schrijf ondertussen een mail naar Laura (basically saying GET THE FUCK ONLINE) en ik lees ook een boek, dus ja. The book is awesome, by the way.]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:05 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [back, samenvatting?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nemhain schreef:
    (...)
    [Mkay, dan ga ik even iets typen, maar het kan iets langer duren. Ik schrijf ondertussen een mail naar Laura (basically saying GET THE FUCK ONLINE) en ik lees ook een boek, dus ja. The book is awesome, by the way.]


    mijn Lautje? Fayan-Lautje? I'm worried about her. where is she?

    @Nyssa: Dat had ik door (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    mijn Lautje? Fayan-Lautje? I'm worried about her. where is she?

    @Nyssa: Dat had ik door (no_chears)

    [Ja, die Lautje. She must come back D: I miss her. En ik weet niet waar ze is, maar ik vind dat ze terug moet komen. Ik wil vertellen wie er gay is in GONE.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.